=)Onnea
PikkuA:flower:! Se on niin uskomaton fiilis kun saa plussan. Ensimmäisestä lapsesta kun plussasin niin säilytin tikkua minigrip-pussissa laatikossa ja silloin tällöin katsoin uudestaan =).
Taffo, kyllä mä uskon että teillä on jotain minkä vuoksi taistella. Luulisin että usemmalla meistä on taisteltu suhteen jossain vaiheessa. Meilläkin oli eilen sellainen törmäyskurssi miehen kanssa ettei lapsenteosta tullut mieleen puhua, saati että olis toimeen ryhdytty
. Tsemppiä!
Toivoliini, sä muistutit mua siitä kuinka edellisellä kerralla suunnittelin että sektion aikana laitetaan putket poikki, luojan kiitos pyörsin päätökseni. Mutta nyt musta tuntuu että neljäs olis se viimeinen kun hirvittää jo muutenkin tuo neljäs sektio, saati vielä lisää. Ja olisiko se edes mahdollista.
Yhdellä tutullani on neljä lasta ja hän sanoi että neljännestä ei edes enää onniteltu, kolmannesta kylläkin vielä jaksettiin olla iloisia hänen puolestaan. Kohtasin jo kolmannen raskauden kohdalla hiukan ikävää kritiikkiä mutta vaikka se tuntui pahalta niin en välittänyt ja nyt en välitä sitäkään vähään. Tällä kertaa en halua pahoittaa mieltäni enkä kyllä aio tästä asiasta puhua kuin harvoille ja valituille, loput asetan tapahtuneen tosiasian eteen sitten jos/kun tulee sen aika. Anopille olen sanonut että ehkä vois vielä yhden ja hän tukee sataprosenttisesti:heart:, ja luultavasti oma äitinikin tekee samoin kun selviää alkujärkytyksestä=).
Lasten iät, tyttö 7, poika 5, tyttö 2.
Kiitoksia vielä kaikille tervetulotoivotuksista ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!:wave: