Huh,ihanan ahkeria kirjoittelijoita olette!=)
Mulla ei niin mukava vko:nloppu,joten jäi kirjoittelut sikseen..Meillä oli "hieman" erimielisyyksiä ja meni koko vko.nloppu kinaillessa,ihan vaan parisuhde ongelmia,saas nähdä selvitäänkö näistä koskaan eteenpäin vai ei.Ahdistaa.:'(
Mutta joo,yritetääs kans kirjoitella jotain järkevää:Vauva/lapsikuumeesta.Mulla varmaan enemmän raskaus-ja vauvakuume..Vaikka mulla olikin aika hankala raskaus ja synnytys niin jotenkin se oli kaikesta huolimatta aivan ihanaa,odotan sitä malttamattomana,kuten myöskin sitä yrityksen tuomaa jännitystä.Vaikka meilläkin se oli loppuajasta jo ainakin mun puolelta pelkkää "vauva"seksiä...Ja paineet oli kovat "onnistua".Ja tiedän ettei kaikki raskaudet ole samanlaisia..
Mullakin on jotenkin sekavat tunteet kuitenkin uudesta vauvasta,tahdon sen tosissani mutta samalla pelkään kuinka pärjään kahden kanssa kun tuntuu etten pärjää välillä tuon yhdenkään kanssa..Ja sitten mietin kuinka paljon se vaikuttaa tuohon esikkoon kun hän on meidän "mussukka" ja sitten joutuukin jakamaan aikaa uuden tulokkaan kanssa..Ja ja ja..ajatuksia on vaikka kuinka.Plaah.Silti vauvakuume on kova..
Ainut positiivinen asia on se että olen ollut jo muutaman viikon polttamatta!!!JEEE!!!Hyvä minä!
Meilläkin mies olisi halunnut odottaa pidempään kuin ensi syksyyn,hänellä ei niin kovin vauvakuumetta ole..Mutta haluaa kuitenkin lisää lapsia ja on ainakin viimoisten puheiden mukaan valmis yrittämään silloin.Meillä vaan niin kovin myrskyistä välillä etten edes tiedä uskallanko haaveillakaan.Onneksi on kuitenkin toistaiseksi ainakin niin paljon rakkautta ja yhteistä että ollaan pystytty kaikki asiat ja erimielisyydet setvimään.
Anteeksi paasaus meitin parisuhteesta.|O
Taffo,mieli maassa mutta toiveet korkealla..