Engeli ihan upeaa, että olet noin rauhallinen, vaikka tuli yllätyksiä vastaan. Ja niin on hyvä ollakin, olet ihan takuulla hyvissä käsissä (lääkärien, hoitajien & korkeammassa kädessä) ja viikkojakin on kuitenkin jo ihan kohtuullisesti. Toivottavasti saat ajan kulumaan siellä vuodelevossa ja tilanne rauhoittuu! Voimia ja halauksia :hug:
AdAstra mä katsoin jokusen jakson sitä Sydänääniä, mutta vasta sen jälkeen, kun plussa oli tullut. Hoitojen aikana ei oikein kyennyt katsomaan tollasia juttuja... Löytyisiköhän ne vielä näkemättömät jakost jostain netistä? Nyt tuntuu kiinnostavalle nähdä erilaisia synnytysohjelmia, sattuneesta syystä
Eilen oltiin parin kaverin kanssa katsomassa Kate Reddy leffaa, aika hauska elokuva lasten ja töiden kanssa tasapainoilusta (osa jutuista tuntui kyllä itselle tosi tutuilta jo nyt ja varmaan sitten joskus töihin palattua vielä enemmän...) ja en kyllä olis halunnut nähdä sellaistakaan, kun lapsettomuusongelmat oli vielä päällä. Taas tuli siitäkin niin onnellinen ja kiitollinen olo, että saa olla tässä tilanteessa. Ihanaa, että sulla on energinen vaihe päällä
Mulla on kans nyt ollut ihan energisiä päiviä, kun olen pari yötä nukkunut hyvin. Hyvä, ettei sulla vielä ollut tullut lapsivettä, vaikka loppu joka tapauksessa pian häämöttääkin. Mulla kyllä myös alushousut kastuu tiheästi, mutta oman tulkintani mukaan se on vaan runsasta valkovuotoa.
Sairaalakassin pakkaamisen kanssa on kyllä laiskottanut ja pahasti : / Olen tehnyt listan asioista, joita pitää ottaa mukaan, mutta en saa niitä kasattua. Ja monia juttuja tässä tarviikin vielä matkan varrella. Luotan siihen, että olen kokenut pakkaaja
ja vaikka työmatkoillekin lähtiessä olen tottunut laittamaan kamat kasaan 5 minuutissa aamulla lähtiessä... Voi tietty olla ylioptimistista ja vähän eri tilanne, jos kärsii kunnon supistuksista ja samalla pitäisi jotain kassia pakkailla
Ehkä kunnostaudun tässä joku päivä.
Mollis huippua, että sokerit ovat edelleen kunnossa! Mä olen ymmärtänyt, että nuo tieteellisemminkin eli ultraamalla tehdyt kokoarviot on aika epäluotettavia, eli oisko noi suht isot liikkeet siitä johtuvia..? Sä olet saanut hyvää harjoitusta vauva-aikaa varten koiran kanssa
Et harkinnut kokeilla vaippoja haukulle
Neela ehdottomasti jatketaan juttua sitten vauvojen synnyttyä. Voi olla tosiaan vähän hektisempää elämä silloin, mutta kiva olis jatkaa jutustelua tutun porukan kanssa. Kyllä pienetkin sisustusjutut aina kummasti piristää, koiraakin näköjään siellä
Meillä vauvan huoneen sisustuksesta on siis päätetty, vaikka toteutusta odotellaan ja lisäksi täydennettiin kirjahyllyä parilla lisähyllyllä. Tosi kiva, kun saa kotia kuntoon, kun töissä käydessä ei ole ollut oikein aikaa ja energiaa miettiä tällaisia juttuja, sen verran hektistä ja tietty paljon vähemmän on tullut vietettyä kotona aikaakin.
Mulla on huomenna seuraava neuvola. Saapa nähdä onko vatsa kasvanut. Jotenkin tuntuu tilanne tasaantuneen, vaikka kumarrellessa tuntuu kyllä ehkä vähän enemmän painavan. Paino on pysynyt ainakin kotivaaan perusteella aikalailla samassa parisen viikkoa. Ihan hyvä niin, kun kuitenkin jotain 11kg on tullut. Myötätunnolla luen monen vaivoista, kun itse olen edelleen pysynyt niin hyvässä kunnossa.
Vauva möyrii välillä aika kovasti ja tietysti etenkin iltaisin, kun pitäisi mennä nukkumaan
. Isänsä on jatkanut iltasatujen lukemista ja komentaa poikaa rauhoittumaan aina sen jälkeen
Välillä kyllä tuntuukin, että se vähän hidastaisi menoa, kun isi pitää kättä vatsan päällä. Suloista. Mielenkiinnolla tässä sitten vaan odotellaan, että koska h-hetki koittaa voi olla huomenna tai kuukauden päästä. Asiat alkaa olla aika hyvin kunnossa, että sikäli sopii kyllä tulla. Kyllä tässä omalla työlistalla vielä tekemistä riittää, ettei sikäli hätää. Nyt täytyy lähteä ruokaa tekemään, meillä on tällaiset vähän myöhäiset ruoka-ajat eteläeurooppalaisittain...
DQ 37+6