Heippa!
Rakenneultra myös takana
Kaikki oli hyvin, vastasi viikkoja ja liikkuvainen vauva. Istukka on edessä, että saattaa vaimentaa liikkeiden tuntemista. Kyselin sitten sukupuolta, niin kätilö sanoi, että näyttää jalkovälin ja saadaan itse mietiä :O Sitten hän sanoi, että tässä ois tämmönen ja sitten vielä tämmöset
Eli pojalta näyttää :heart: Mulle siis voi päivittää listaan, että
poikalupaus
Hammy ja
Myy Onnea hienoista ultrakuulumisista
Templeton onnea kaksosista :heart: Ja
Vienolle myös
Onnellinen onnea ja tervetuloa mukaan!
Synnytysvalmennuksesta ei oo meille ainakaan puhuttu vielä mitään. Torstaina mennään neuvolaan, että ehkä siellä sitten jo puhutaan. Ainakin papereita sais täytellä, kun tuli 22 viikkoa eli 154 päivää täyteen :heart: Ihanaa, äitiyspakkaus!!!
Babies onnea poikalupauksesta :heart: Mä olin niin jännittynyt kai siel ultrassa, että en edes tajunnut kysellä, minkä kokoiseksi vauva arvioidaan. Kysyin kyl, et minkä painonen ja pitunen on nyt, niin sanoi et noin 25cm ja 500g. Aika painava mun mielestä kun muihin vertaa
Ja en myöskään uskaltanut pyytää 4deetä, vaikka viimeks sekin saatiin. Harmitti kyl heti, ku huoneesta lähdettiin. Hyvä, ettei sulle sattunu mitään, on kyl ollu kalseet kelit.
Kienalle kans onnea hyvistä kuulumisista, ja toivottavasti seuraavalla kerralla saatte mittauksiakin tehtyä ja ehkä sukupuolenkin selville
Vaunuista Meil on jo kahdet :kieh: Molemmat käytettyinä ostettu tori.fiistä, muutaman kympin vaan kpl. Toiset menee mun vanhemmille ja toiset pidetään itellä. Eihän ne mitään käyttämättömiä oo, mut ihan ookoot. Toiset jonkun vuoden vanhat Emmaljungat ja toiset Habecornit tän vuoden mallia! Nois tän vuotisis oli kyl likaa, ehkä hometta? mut kloritella sai kaikki pois
Eikä siis kantokopassa ollu onneks. Ja toisiin piti sisäkumit vaihtaa. Jotenkin vaan innostuin et vaunut pitää hankkia, niin hankinkin sit kahdet, ja alle 100e. Et vois vaikka vielä ihan uudetkin ostaa, ku on niin säästetty
Mut mihin ne kaikki sit vaan mahtuu
Hoitopöydän ostin samoilta sivuilta, kuten myös kantoliinan. En edes osaa käyttää sitä
Mut turvaistuin ostetaan kyllä uutena.
Jouluun enää muutama päivä, kääks. Pitäiskö muka jotain tehdäkin...
Paras lahja on kuitenkin tuolla masussa :heart:
Sol ja ET 22+1