Ihanaa, kun alkaa tulla lisää porukkaa!
Mansikkainen, onneksi pikkuisella kaikki oli hyvin. Varmasti säikäytti tuollainen vuoto!
Hankintoja uskalsin minäkin tehdä, kun sain tietää että sikiöseulan tulokset oli ok. Kotona on nyt ensimmäiset pikkuiset bodyt odottamassa vauvaa.
Joskus pääsee unohtumaan koko raskaus, huomasin sen kun neuvolassa terkka puhui puhelimessa että äiti on käynyt verikokeessa, ja minä ajattelin että se puhuu omasta äidistään
Ja sitten eräs ihminen kertoi minulle odottavansa vauvaa ja hetken tunsin kateutta kunnes muistin että hetkinen, raskaanahan minäkin olen! Johtuu varmaan siitä kun vauvaa on niin monta vuotta odotettu ja toivottu.
Minkäslaisia oloja teillä muuten on? Väsymys on täällä helpottanut hieman, närästys on tullut tilalle. Edelleen öisin käyn vessassa vähintään kerran. Turvotus on helpottanut siinä määrin, että tuntuu että maha on "hävinnyt". Odotan jo, että tulisi kunnon kumpu! =)
-Hugsy
Anelmalle vielä pitää kertoa, että mulla oli ekassa ultrassa ihan sama juttu, että alkio oli pienempi kuin olis pitäny. Mulla heittoa oli 6 päivää! Olin ihan paniikissa että mistä se johtuu, kun kyseessä on kuitenkin ivf, eikä päivät kauheasti voi heittää. Mutta seuraavassa ultrassa pieni oli sitten enää vain päivän jäljessä. Mittavirheitä voi tulla niin helposti tuossa alussa, meillekin lääkäri sanoi, että millin heitto tekee jo monta päivää. Joten älä ole huolissasi!