2010 äitiyspakkaus! Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja höpö
  • Ensimmäinen viesti
höpö
Nyt on tullu uus pakkaus kelan sivuille! Mitäs mieltä uudesta tyylistä?

Kivoja vaatteita oli, mutta monelta taitaa jäädä kestot käyttämättä... :/ Paljon kivempi ku 2009 pakkaus :)

vieras
ihan hirveesti tykkäsin ja nyt alkaakin sitten armoton miettiminen, että ottaako paketti kun on niin kiva, vaikkei kamppeita niin tarttiskaan...

onkos muuten kellään mielipidettä, että onko tuo haalari ihan käyttökelvoton lokakuussa syntyvälle vauvalle?

joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan hirveesti tykkäsin ja nyt alkaakin sitten armoton miettiminen, että ottaako paketti kun on niin kiva, vaikkei kamppeita niin tarttiskaan...

onkos muuten kellään mielipidettä, että onko tuo haalari ihan käyttökelvoton lokakuussa syntyvälle vauvalle?
No meijän poika synty elokuun lopussa ja haalari oli käytössä koko ekan talven... Ohan se aluks iso, mut siitä saa niitä lahkeita käännettyä ja ei sellanen pikku vauva istuvaa haalaria oikeen tarvikkaan.. Eli mun mielestä hyvä.

Mama the strange
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Ihan jees, mutta TOOOOSI poikamainen.
Ei mun mielestä. Mikä siitä sun mielestä tekee poikamaisen?
Mun mielestä kuosit ja värit on poikamaisia...esim harmaat ja ruskeet vaatteet. Tuo oranssikin on poikamainen oranssi. Joo, tokihan niitä voi käyttää tytöilläkin, eipä se vauva itse välitä mitä sillä on pällä.
Oma poikani on kyllä kulkenut vaaleanpunaisissakin yms yms mutta joku voi kokea toisin.

Yhtä mitätön mitä aikaisempienkin vuosien pakkaukset. Piristysruiske tossa tosin oranssi body&oranssit potkarit, mut noita saa parilla eurolla kaupastakin. Ton pakkauksen arvo laskee vuosi vuodelta, noi kamat saa nätimpinä helposti ostamallakin jos valitsee rahana ja jää vielä ylikin rahaa avustuksesta..

v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä itse käytin koko talven vauvalla villavaatteita + vanuhaalaria, sen lisäksi oli makuupussissa, joten kyllä se paketti jo hien nostaa pintaan. Vanupuku on tosi käytännöllinen pikkuvauvalle, kun ei ole niin paksu ja kova. :) Eli toppahaalaria on ihan turha laittaa makuupussissa makaavalle, jos vielä vaunujen edessä on harso suojana. Vauvalle tulee helposti lämpöhalvaus.

no ihan muutaman vaatteen voisin tuosta haluta itselle käyttöön..paljon jäisi käyttämättä, joten eipä tarvitse harkita ottamista jos olisi aihetta edes :D

haalari ruma ja väritön, pussukkakin aikas karu;poikamainen juu koko pakkaus!

Yhteistyössä