2010 äitiyspakkaus! Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja höpö
  • Ensimmäinen viesti
ml
Mun mielestä tosi kiva paketti. Livenä ne värit on hieman erilaisia, kuin netissä. Esim haalari oli todellisuudessa mielestäni enemmän valkoinen kuin harmaa. Meille on tyttö tulossa ja aion silti ehdottomasti ottaa pakkauksen, vaikka meillä on -07 paketistakin kaikki tarpeellinen jäljellä. AINOA mikä ei niinkään miellyttäny silmää, oli vanuhaalari. Ihmettelen, kun monet sanoo tätä pakkausta poikamaiseksi, mun mielestä siinä ei ollu muuta poikamaista, kuin makuupussi ja ne tumput/sukat..

minä taas
musta toi on kiva pakkaus,ei viittaa kumpaankaan sukupuoleen...esikoispojan ku sain -04 ni paketti oli sisältä ja ulkota ihan täysin tyttömäisen liila,kyllä vaatteet oli tarpeen enkä nurissut....ihmiset tuli tosin vaunujen viereen aina voivottelemaan että ompas kaunis tyttö :D seuraavan pojan ku sain -07 niin pakkaus oli täydellinen pojalle ja tytölle,hempeetä vaaleansinistä ja keltaisia värejä sekoitettuna :D ja tää -10 pakkaus on hieno,haluun ehdottomasti sen...

..
Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja anu ona:
Tä.. eihän tossa enää oo dildoa?
millon on ollu??? -08 pakkauksessa oli naisten kondomi, joka oli härskiydeltään samaa luokkaa, mut ei kai dildoo oo koskaan ollu ??? :LOL:
Se oli kyllä 07-pakkauksessa...
Miksi kaikki sekottaa ne???
Kyllä se kortsu oli myös -08 pakkauksessa.
Juu, minä sain pakkauksen syksyllä -08 ja naisten kondomi oli siinä myös. Käyttämättä jäi :D

Yhteistyössä