2010 äitiyspakkaus! Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja höpö
  • Ensimmäinen viesti
Poikamainen tuli itsellekin mieleen. Liian paljon harmaata makuuni. Hajuton ja mauton pakkaus. Kestovaippa ja ruokalappu ehkä jokseenkin kivoja.

Soisipa näkevän reilusti retron äitiyspakkauksen vielä jonain vuonna.. Tai muuten rohkeakuosisemman ja värikkäämmän.

Xantippa
Tykkään! Ainut mikä ei mun mieleen niin noi retro-värit. Mutta neutraali paketti, sopii molemmille sukupuolille. Jos olisin raskaana niin hyppisin innosta jos odotettavissa olis just tuollainen äippäpaketti. Olin kyllä tyytyväinen niihin mitä aikanaan sain. Niin hyvä tämä meidän maan järjestelmä!

Ja valittajille: ei ole pakko ottaa jos niin hyvin menee että ilman avustusta pärjää niin antakaa kaverille joka saa lapsen lahiaikoina. Tuplapakkaus=tupla-apu.

Vali-vali
Ihme juttu. Vuosikausia täälläkin valiettiin kun oli niin tyttömäinen tai niin poikamainen pakkaus.... Ja pyydettiin neutraalia. Nyt sellainen on saatu, ja aina vaan valitetaan.

Erinomaisesti toteutettu tämä pakkaus!

hih
Pakkaus on ok. Ainut mikä silmiin pisti kunnolla oli että pahvilaatikosta on ne haikareet lentäneet pois! Minusta ne haikarat siinä laatikossa oli ihanat ja nyt niitä ei enää ole. Eipä meille kyllä ole vauvaa tulossakaan, mutta siltikin :D

Ainoot mistä tykkäsin oli oranssit vaatteet, jotain väriä!!!
Mutta toisaalta nuo vaaleat miellyttävät monenlaisia ihmisä. Ja ainakin omalle lapselleni vaaleat ovat sopineet kuin nenä päähän. :)
Mutta oli kyllä poikamaisuuttakin havaittavissa turkoosissa yksityiskohdissa ja vielä ne samat ruskeat housut siellä kuin 08. Toki nuo on niin pieniä juttuja, jotka menevät loistavasti tytöilläkin. Mutta lisää tuollaisia keltaisia ja oransseja, jotka sopivat molemmille sukupuolille.

Ensimmäiseksi pakkaukseksi kaikki (varmaankin) äippäpakkaukset olleen loistavia! Kyllä ne ovat parempia kuin se raha. Paitsi jos kirpparilta sattuisi löytämään.

palma
En tajua tuota poikamaisuus-horinaa! Mitkäs värit arvon valittajille sitten kelpaisivat, jotta ei tarvitsisi vinkua poikamaisuudesta tai vastaavasti tyttömäisyydestä? Tuossahan on ns. poikamaista vihreää ja ns. tyttömäistä oranssia 50/50 ja loput neutraaleja kuten harmaa ja ruskea. Ei mikään ihme, ettei pakkauksiin laiteta punaista ja sinistä, koska siitähän ahdasmieliset ihmiset riemun repisivät.
Mä haluaisin tuosta pakkauksesta kestovaipat, ruokalapun, haalarin ja värikkäät trikoovaatteet, mutta muu on jo entuudestaan. Villahaalarin voisin ostaakin, se olisi varmaan kätevä.

Tykkäsin makuupussista ja mustavalkosesta bodysta. Lapsia ei ole nyt justiinsa tuloillaan, mutta kälylle on :D jos sieltä sitten saisi kiertoon nuo jos on vielä tallessa, jos tässä vielä kerkee lisääntyy

koppis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja anu ona:
Tä.. eihän tossa enää oo dildoa?
millon on ollu??? -08 pakkauksessa oli naisten kondomi, joka oli härskiydeltään samaa luokkaa, mut ei kai dildoo oo koskaan ollu ??? :LOL:
Se oli kyllä 07-pakkauksessa...
Miksi kaikki sekottaa ne???
Joo, 07 pakkauksessa oli naisen kondomi ja käyttämättä jäi. On se kyllä vieläkin tallessa :) Uudesta pakkauksesta: tykkään tosi paljon paitsi tosiaan ruokalapusta ja pussilakanasta. Vauvaa ei meille ole tulossa. Voi kun sais vielä adoptuitua pikkuisen..

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja anu ona:
Tä.. eihän tossa enää oo dildoa?
millon on ollu??? -08 pakkauksessa oli naisten kondomi, joka oli härskiydeltään samaa luokkaa, mut ei kai dildoo oo koskaan ollu ??? :LOL:
Se oli kyllä 07-pakkauksessa...
Miksi kaikki sekottaa ne???
Joo, 07 pakkauksessa oli naisen kondomi ja käyttämättä jäi. On se kyllä vieläkin tallessa :) Uudesta pakkauksesta: tykkään tosi paljon paitsi tosiaan ruokalapusta ja pussilakanasta. Vauvaa ei meille ole tulossa. Voi kun sais vielä adoptuitua pikkuisen..
Mulla on myös se naisten kondomi vielä jemmassa :D

hmmu
Alkuperäinen kirjoittaja Vali-vali:
Ihme juttu. Vuosikausia täälläkin valiettiin kun oli niin tyttömäinen tai niin poikamainen pakkaus.... Ja pyydettiin neutraalia. Nyt sellainen on saatu, ja aina vaan valitetaan.

Erinomaisesti toteutettu tämä pakkaus!
siis toi on poikapaketti väreiltään...en tykkää

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
En tajua tuota poikamaisuus-horinaa! Mitkäs värit arvon valittajille sitten kelpaisivat, jotta ei tarvitsisi vinkua poikamaisuudesta tai vastaavasti tyttömäisyydestä? Tuossahan on ns. poikamaista vihreää ja ns. tyttömäistä oranssia 50/50 ja loput neutraaleja kuten harmaa ja ruskea. Ei mikään ihme, ettei pakkauksiin laiteta punaista ja sinistä, koska siitähän ahdasmieliset ihmiset riemun repisivät.
Mä haluaisin tuosta pakkauksesta kestovaipat, ruokalapun, haalarin ja värikkäät trikoovaatteet, mutta muu on jo entuudestaan. Villahaalarin voisin ostaakin, se olisi varmaan kätevä.
Mä en kans ymmärrä tuota horinaa poikamaisuudesta, itse sain tyttövauvan, mutt valitettavasti en ehdi tätä uutta pakkausta sitten saada :(. Ottaisin tosi mielelläni. Nuo harmaat yhdistäisin varmaan roosan kanssa, haalarin kanssa tyttömäiset asusteet jne. Sopis hienosti tyttärelle.

Toivon lämpimästi, että ennätetään saada viel viime vuoden pakkaus. En tykkää, oksennan kaikesta retrosta ja tässä retrovärejä on enemmän ku viime vuoden paketissa. Tule paketti pian ja ole viime vuotinen ;)

Miä haluun vauvan :ashamed:

Itseasiassa viimeyön näin jotai unta et syksyl minule oli tulossa vauva (en kyllä mielestäni raskaana ollu ) ja uusinta ä-pakkausta oottelin.
Ja muutama yö takaperin, näin unta et meni lapsivesi..

Oikeest alkaa iskeen vauvakuume, mut ei meile enää :'(

Ihana pakkaus!!

Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:
Soisipa näkevän reilusti retron äitiyspakkauksen vielä jonain vuonna.. Tai muuten rohkeakuosisemman ja värikkäämmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Xantippa:
Tykkään! Ainut mikä ei mun mieleen niin noi retro-värit.
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Mielestäni pakkaus on hyvä, koska on neutraali eli sopii kummalle vaan. Vaaleita/harmaita/ruskeita/yksi värisiä on helppo yhdistellä muiden kanssa. Jokunen vuosi sitten pakkauksessa oli violettinen haalari, joka oli ihan tyttöjen värinen ja siinä oli vielä lantiolla ylimääräinen rypytys kaistale. Se oli mielestäni huono, koska ei tosiaankaan sopinut pojalle.

Yhteistyössä