Alkuperäinen kirjoittaja uu:
Mutta, jos äitiyspakkauksen saisi jostakin halvemmalla, niin toki silloin ostaisin.. Ideoita?
Sovi jonkun odottajan kanssa (laita ilmoitus esim. kirpparipalstalle), että ostetaan ä-pakkaus. Minäkin myin esikoista odottaessani pakkauksen ulkomammalle kun en itse sitä tarvinnut. Tilasin pakkauksen vasta kun oli jo ostajaehdokas valmiina. Se löytyi helposti, kun juuri näillä main pakkausta pääsin hakemaan ja tiesin, että sieltä tulee se odotettu uusi pakkaus. Ihan ohimenevän hetken postissa tuli haikeutta kun se pakkaus oli siinä tiskillä, ja minä en sitä päässyt hypistelemään. Sitten jo järki voitti ja hieman häveten sanoin virkailijalle, että lähetän sen saman tien eteenpäin. Hän hämmästyneenä toisti asian mutta hoiti sitten työnsä kuten kuuluukin.
Ostaja maksoi paketista postikuluineen 200 e eli minä nettosin jotain viitisenkymppiä siitä. Toivottavasti lämmitti sitä ulkomammaa, minusta täällä kotimaassa pakkaus ei ollut edes sen 140 euron arvoinen mitä äitiysavustus rahana on. Ehkä kuitenkin ulkomailla voi tuntea sitä syvää juurtumusta Suomeen pakkauksen kautta. Täällä ne kaikilla olevat samat rievut lähinnä ärsyttää. =)