V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rs:No, varmaan tulee sitten se vanha mullekin, kun jo ilmeisesti tulossa on. Kyllä vähän harmittaa, kun periaatteesta olisin halunnut tällekin vauvalle oman syntymävuoden pakkauksen ja siitä makuupussista tykkäsin enemmän...
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:toivottavasti se 2008 boxi. 2009 on ihan kauhee. :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rs:Ihanko tosi? Miten voi olla mahdollista; eikös se ole niin aina ollut, että ne jakaa aina ensin kaikki vanhat pois ja sitten vasta aloittavat uusien jakamisen? Kun äsken joku kertoi tässä ketjussa nimittäin saaneensa tänään vielä vanhan eli 2008 pakkauksen? Olisikohan itsellä vielä toivoa saada se 2009 =)
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Toivoin tuota ja sen sain, tosin kelassa sanoivat jo viikko sitten että vanhat on heillä jo loppu täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rs:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Toivoin tuota ja sen sain, tosin kelassa sanoivat jo viikko sitten että vanhat on heillä jo loppu täällä.
No voi hitsit kun en tajunnut sitten itse esittää mitään toiveita asian suhteen, ajattelin ettei sellaisia kuitenkaan huomioitaisi. Nyt menee jännäksi sitten odottelu =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:Mä olen odotellut pakkausta jo jonkin tovin, päätös on tehty 8.4 Kelasta. Soitin äsken Reimalle (kun Kelasta antoivat numeron) ja sieltä ystävällinen naishenkilö sanoi, että he eivät jostain syystä saaneet viime viikolla Kelasta nimilistoja, joten viime viikon pakkaukset tulevat huomenna tai alkuviikosta. Eli ainakin viikon viive on joidenkin henkilöiden pakettien saannissa ja mä kuulun siihen porukkaan![]()