maikki: Onneksi ei tullut. Meno jatkuu vaan samanlaisena, ettei se kestänyt kuin sen illan se kipuilu
. Toisaalta olisi voinut hieman rauhoittua
. Huiii, leipäveitsi kädessä. Meil on tullut sakset käsissä vastaan
. Nykyään pitää kaikki työntää kauemmaksi pöydän reunoista, ku neiti on haukkana paikalla.
Sairastelut on kyllä inhottavia, varsinkin jos on usein kipeänä.
Meidän lapset ovat kyl pysyneet terveenä, vaikka ovatkin nyt vähä päälle vuoden olleet päiväkodissa. Päiväkodin työntekijätkin meille, että meidän lapset ovat ihmeen terveitä olleet, ku useat on usein pois sairastelun takia.
Eilen oli neuvola ja kaikki oli onneksi hyvin. Sydänäänet oli 150 paikkeilla. Olisko taas tyttö tulossa? Neuvolatäti oli kyl sitä mieltä, ettei tässä vaiheessa vielä niin voi sanoa, ku sykkeet ei pidä ns paikkaansa.
Painoa tullut +207 g/vko. Viime nla oli tammikuussa. Hemoglobiini oli 141 (viimeksi 145).
Kohta pitäisi jo rakenneultraankin tulla aika. Kyllä aika menee hirveää vauhtia! Vasta oli nt-ultra ja nyt jo rakenne. Seuraavalla neuvolakäynnillä saan kelan laputkin
. Milloinkohan tulee vuoden 2010 pakkaus? Ja näkis kuvat. Mie haluan kyllä tämän vuoden pakkauksen.
Mie oon tässä pähkäilemässä, ku miehän oon päättänyt, että tämän synnytyksen jälkeen munanjohtimet laitettaisiin solmuun.. Mie kyl tiedän, että mun krooninen vauvakuume jatkuu heti, kun saan syliini ihanan tuhisevan vauvan.. Että katsotaan, miten mun päätöksen käy.. Pakko pitää, ku eihän meille mahdu XD.
Mutta nyt neulomaan junasukkia!
:wave: (Hyvä työpäivä siis)