Heippa mammat!!!=)
On todellakin vierähtänyt nelisen kuukautta (ainakin) kun olen edes lukemassa täällä käynyt. Mutta nyt tuli hirmuinen tarve tulla kurkkimaan mitä tänne kuuluu, luin ja kahlasin kaikki viestit läpi tähän saakka. Mutta nyt vähän sekaisin mitä kellekin on tapahtunut ja mitä kuuluu..
Päälimmäiseksi jäi huoli
Kuuttipienen pikkuisen puolesta, tahdon lähetellä sinnepäin hirmuisesti jaksamista, voimia asian suhteen ja toivon todella että selvyys asiaan tulisi. Diagnoosi ja oikea hoito sen myötä. :hug:
Mitäs sitten meistä...me ollaan kotosalla edelleen, minä ja meidän pikkutermiitti ja mulla on lisäksi vielä sama tyttö hoidossa, On kesäkuuhun saakka ja siitä sitten alan 4kuukauden (wuhuuuuu) LOMAN
Marraskuussa työt kutsuu, kun on pakko mennä. Mutta aloiten osittaisen hoitovapaan, jotta saan olla ekaluokkalaisen kanssa enemmän, eli 6tuntista päivää, koitamme tinkiä edelleen vaan menoista jotta jää enemmän aikaa työn ulkopuolelle.
Meillä on perusiloinen, reipas tämä 2,5vee.
Puhetta tulee kokoajan enemmän ja enemmän, vaikka keskimääräisesti varmaan ei puhu niin hyvin kuin "pitäisi" tämänikäisen puhua.
Omatoimisuus ja kiinnostus pukemiseen, syömiseen kasvaa h i t a a s t i, mutta varmasti.
Pottailu alkoi sujuun ihan yhtäkkiä loppuvuodesta ja noin viikossa poika oli jo kuiva. Enää unilla on ollut siitä saakka vaippa, ja melkein sekin aina kuiva. Alkuunsa teki kakan aina uniaikaan, kun ei osannut oikein keskittyä potalla niin pitkään. Nyt sekin alkanut sujua pottaan.
Meillä on vähän ongelmia puremisen kanssa ja lyömisen. Aika tarkkana saa olla ettei ole joka päivä jollain hampaanjälkiä kädessä. Muistan että oli esikoisella samaa hommaa. Ärsyttävä vaihe!! muutenkin on omaa tahtoa kiitettävästi ja välillä tuntuu ettei kodin aktiviteetit riitä, onneksi on hoitotyttö josta saa seuraa!
Eipä nyt pikaiseen tule kummempia mieleen...
Luminkan blogeja seurailen, herkullisia kakkuja ja käsitöitä!!!
Onkos muilla sellaista seurattavaa? Noonie kirjoitteli jossain vaiheessa?
Omani on
Aura jos jotakuta kiinnostaa kurkkia meitin arkeen, lähinnä sisustus, ruoka, kirppishömppää....
Terkuin helmi ja kaksi poikaa
Toivonmukaan kevät kääntyy vielä aurinkoiseksi kaikilta osin ja meille kaikille!!!