Hei vaan minunkin puolestani pitkästä aikaa.
Olen ollut aktiivisempi tuolla vauvakuume puolella. Ei tosin vielä tärppiä kakkoselle saatu, tai siis oli jo heinäkuussa, mutta meni kesken
Jos nyt vähän tännekin raapustelisi.
Mietin poika on vihdoin oppinut olemaan lähes vaipatta, toki unet ja ulkoreissut vaipan kanssa, mutta kotosalla (ja joululomien jälkeen) myös hoidossa saa olla vaipatta. Ihan itsekseen yhtäkkiä rupesi ilmoittamaan pisuhädän, kun juoksenteli pitkin ilkosillaan... Ihanaa, kun ei tarvi pyörittää tuota pesukonetta nyt päivittäin, kun kestoilijoita ollaan.
Puhumaanhan meidän poika on jo kova. Ihan pitkiä lauseta ja selviä sanoja tulee tauotta. Mutta hauskaa puhetta tulee. Nappaa sanontoja eri ohjelmista, radioista ja telkkarista ihan jatkuvasti. Ja matkii meitä vanhempia elein ja puhein.
Maikki, minäkin olen virallisesti työtön, ollut nyt 3 viikkoa. Mulla on toki vielä firman tukipaketti takana, joten vähän on rahaa jemmassa, mutta...
Musta ei tunnu edes rentouttavalta, vaikka pitäisi. Ajattelen vaan kaiken aikaa tulevaa ja miten selvitä jne. No kyllähän me selvitään, myydään sitten omaisuutta, jos ei muuten selvitä. Nyt olisi pakko saada omat ajatukset positiivisiksi, niin voisi ehkä onnata se raskauskin helpommin. Ja kilojakin pitäisi pudottaa, siihenkin vaikuttaa naisilla paljon tämä henkinen tila
No, pikku hiljaa... Tänään vein pojan mummulle yökylään, ja yritän tota miestä tuossa vieressä vähän liehitellä, jos tuo malttaisi oman koneensa laskea ajoissa pois
Keiju; minulla oli 4 viikkoa poskiontelontulehdus. 2 kertaan punkteerattiin, kun ei meinannut parantua, ja oli kamalat ylähammaskivut, kun limat paino ikeniin ihan mielettömästi. Ennen tuota 4 viikon jaksoa oli jo 3 viikkoa flunssaa. Joten tämä syksy meni tosi "kipeissä" merkeissä minulla.
Pojalla oli 3 kurkunpäätulehdusta ja korvatulehdus, joka kesti yli 4 viikkoa. Siitä seurauksena mennään 13.1. putkitukseen ja kitarisaleikkaukseen.
Että sellaista meillä!
Toivotan kaikille meille hyvää uutta vuotta!