2007 mallistot ja uusien brio happyjen hinta?

Itse olen myös hakemalla hakenut noiden happyjen hintaa. Ymmärsinkö oikein että ne on kombit eli että niissä on sekä makuukoppa että istuin mahdollisuus? Kuuluuko molemmat sitten hintaan vai pitekää kaikki ostaa erikseen?

Värit on kyllä aivan ihanat ja vaikuttaa muutenkin uskomattoman käteviltä kaupunkikäyttöön. Asustelen itse ulkomailla ja olen haeskellut just tuollasia kevyitä ja kapeita vaunuja.

arkoitus olis ollu ottaa vaunut matkaan suomesta joulun tietämillä. Täällä eteläeuroopassa kun nuo Briot olis tosi eksoottiset ja erilaiset. Ärsyttää kun kaikki rullaa vastaan samoilla vaunuilla, nyt näkyy noita bugaboo vaunuja olevan joka toisella katukuvassa.
 
Voi, kun täälläkin alkaisi näkymään Bugaboota enemmän. Se on varmasti aina niin, että erilaisuus huomataan.

Itse en kyllä ottaisi Brioja kaupunkioloihin. niin kömpelöitä kaikki pohjoismaiset vaunut ovat ja isoja ulkomitoiltaan. Siksi haaveilen juuri Bugabooista kääntyvine pyörineen ja näppärinä kasata autoonkin.

Onnea odotukseen.

 
Hmmm,
ja noita Brio Happyja mainostetaan juuri erityisen pieninä, kevyinä ja kapeina? Onko ne siltikin vielä sitten niin suuret? Tämä on ensimmäinen vauva joten kokemuspohjaa vaunujen hankinnasta ei ole :/

Onkohan joko noita vaunuja jo nähnyt kaupoissa? Auttakaa nyt kun itse en pääse katsomaan :attn:
 
hinnat
tänään liikkeestä kysyttiin ja tälläiset hinnat saatiin. pientä neuvottelu varaa kuulemma on.
brio happy uudella heittoaisalla varustetulla kompact rungolla, vaununkopalla ja ratasistuimen kankailla lähtöhinta 799 euroa ja normaalirungolla lähtöhinta 749 euroa.
brio kombi heittoaisalla varustetulla kompact rungolla lähtöhinta 799 euroa ja normaalirungolla 749 euroa
 
sariia
Mä kävin nopeesti kurkkaa noi vaunut ohimennen ja ne vaikutti kyl tosi kivoilta! Mut toi uusi kompact-runko oli kyllä täysin yliveto, se meni aivan uskomattoman hyvään pakettiiin, ihan erilaiseen kuin kaikissa muissa vaunuissa!
Mä en tiiä viittinkö ruveta vaihtaan kun noilla on kuiteski sen verran hintaa...Ja meil on vielä tallessa esikoisen vaunut mitkä on siistit vaikkakin jo aikansa palvelleet. Himottaishan nuo, väritkin oli niin kivoja... :headwall:
 
sariia
Mä muuten ymmärsin että toi Happy ois mahdollista ostaa kovalla tai pehmeellä kopalla, mikä laitetaan ratasosan päälle, tai sitten Duo-vaununa että on erillinen koppa ja erillinen ratasosa mutta se on kuiteski pienempi kooltaa kuin normaali Duo-vaunu. Se oli tosi näppärän oloset kooltaan ne Happyt.
 
Heli
Eipä tuossa muuten paljon tilavuudessa voiteta, kun laskee ja vertaa esim. Novaan. Nova vielä 0,30 neliöö tilaa ja tuo Happy 0,28. Tietysti nuo sentit voi olla monelle tärkeitä, jos on kapea auto, mut ei ne musta muuten paljon pienempään mene.

Tässä vielä vertailupohjani eli vaunut kokoon taitettuna:
Nova: 95*58*55cm
Happy: 83*63*54cm
 
SatuZ
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 19:01 Lissu kirjoitti:
Hmmm,
ja noita Brio Happyja mainostetaan juuri erityisen pieninä, kevyinä ja kapeina? Onko ne siltikin vielä sitten niin suuret? Tämä on ensimmäinen vauva joten kokemuspohjaa vaunujen hankinnasta ei ole :/

Onkohan joko noita vaunuja jo nähnyt kaupoissa? Auttakaa nyt kun itse en pääse katsomaan :attn:
Noiden Brio sivujen ilmoittamien mittojen mukaan Happyt näyttäisi olevan aivan tavallisen kokoiset rohjot kasattunakin.
Voi olla sitten, että koppa on tavallista kapeampi ???
Ainakin leveys 63 cm on tavallinen ja korkeus kasattuna todella korkea myös 63 cm.

Mikähän näistä tekee erikoisen. Taitaa olla mainosta mainoksen vuoksi.
 
Heli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 12:57 Lissu kirjoitti:
Mulla on kyllä nuo värivaihtoehdotkin tärkeitä. Sanokaa nyt sitten pinnalliseksi jos haluatte B) Onko noi Novatkin joku brion malli?
Kyllä ovat. Ns. vastaavat kuin kombit, mutta pehmeällä kopalla.
 
SatuZ: Ei se Happy ole itsessään poikkeuksellisen pieni mutta uusi Kompact-runko vaikuttaa asiaa, joten eron huomaa kun laskee sillä rungolla. Menee meinaan pieneen pakettiin, oon livenä nähnyt!
 
Heli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 00:18 juhuu kirjoitti:
SatuZ: Ei se Happy ole itsessään poikkeuksellisen pieni mutta uusi Kompact-runko vaikuttaa asiaa, joten eron huomaa kun laskee sillä rungolla. Menee meinaan pieneen pakettiin, oon livenä nähnyt!
Nuo aikaisemmin ilmoittamani mitat on juuri tuolla kompact-rungolla (ja siis oikein mainosta sille tuosta Brion mainoksessa, että muka menee pieneen tilaan). Mutta jos tuosta nyt laskee, niin eipä ne niin pieneen tilaan menekään verrattuna esim. tuohon novaan.
 
Jana22
Brio Novat ovat Happyjen edeltäjät. Molemmat ovat yhdistelmärattaita. Brio Kombit ovat yhdistelmävaunut. Kaupassa sanottiin, että Happyn kova koppa on pari senttiä lyhyempi kuin Novissa oli. Menee näin ollen paremmin paikoilleen.
 
Heli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 10:29 Jana22 kirjoitti:
Brio Novat ovat Happyjen edeltäjät. Molemmat ovat yhdistelmärattaita. Brio Kombit ovat yhdistelmävaunut. Kaupassa sanottiin, että Happyn kova koppa on pari senttiä lyhyempi kuin Novissa oli. Menee näin ollen paremmin paikoilleen.
Ei ole Novat ja Happy edes samanlaisia. Happyhan on samanlainen kuin Duo. Ja Novaa myydään edelleen.
 
Heli
Pieni korjaus tuohon edelliseen tekstiini. Happya on näköjään samanlaisena kuin duo, eli koppa ja ratas-osa erikseen, se on se ns. perus happy. Mutta siihen näköjään saa myös valittua vain ratasosan, jonka päälle koppa lisähintaan ja näin on sitten samanlainen kuin nova.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 11:46 Heli kirjoitti:
Pieni korjaus tuohon edelliseen tekstiini. Happya on näköjään samanlaisena kuin duo, eli koppa ja ratas-osa erikseen, se on se ns. perus happy. Mutta siihen näköjään saa myös valittua vain ratasosan, jonka päälle koppa lisähintaan ja näin on sitten samanlainen kuin nova.
Ja sit tietoa. Mitään perus-happya ei ole vaan Happyn idea on se, että sen saa muokattua haluamakseen, vaihtoehdot on:
- Erillinen ratasosa ja erillinen koppa (ei yhtä aikaa paikallaan), eli ns. Duo-malli mutta vähän pienempi ja sirompi kuin nykyinen Duo-malli.
- Entinen Nova (Nova myydään jatkossa juuri Happyna), eli ratasosa, jonka päälle voi valita kovan tai pehmeän kantokassin.
- Pelkkä ratasosa ilman kantokassia.

Meille on tänään varattu Happyt "Nova"-mallisena, Limenvihreä ratas ja harmaa kantokoppa!!! :heart: Ja kompaktirungolla tottakai!
 
Kävin tuolla vauvattaren sivuilla ja siellä ainakin oli ekana tuo pelkällä kopalla oleva ja siihen hinta. Ja sitten mitä enemmän osia halusi, niin hintaan tuli lisää siihen alkuhintaan. Miksi se on merkitty niin vai onko se vain siksi, että sellainen pelkällä kopalla ja tavisrungolla oleva yhdistelmä on se halvin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 18:13 äippis kirjoitti:
Kävin tuolla vauvattaren sivuilla ja siellä ainakin oli ekana tuo pelkällä kopalla oleva ja siihen hinta. Ja sitten mitä enemmän osia halusi, niin hintaan tuli lisää siihen alkuhintaan. Miksi se on merkitty niin vai onko se vain siksi, että sellainen pelkällä kopalla ja tavisrungolla oleva yhdistelmä on se halvin?
Oisko se sit hinnan vuoksi, että saa jonkun käsityksen hintaerosta. Meille kaupassa esiteltiin kaikki erikseen ja samoin Brion 2007-Tuotekuvastossa ne on erikseen esiteltyinä. Sen Happyn idea mielestäni on se, että siitä saa koota sellaisen kun haluaa. No mut sama mulle, pääasia että erilaisia saa. =) Ja värit on iiiiihania! :heart: Teki mieli kokeille Limenvihreä-Oranssi-yhdistelmää mut tuntui jo liian rohkeelta. :D
 

Yhteistyössä