2007 mallistot ja uusien brio happyjen hinta?

Mua kiinnoistas kanssa Briot, mutta muiden mielipiteistä poiketen uudet värit on ihan Järkkyjä!!!!!!
Happy vaunuissa aidot 70-luvun värit, yäk ja kombeissa tosi tylsät väriyhdistelmät! Taidan kallistua emmaljungien kannalle, siellä on tosi herkulliset värit, mm, ne missä on mustaa ja vaaleanpunaista :heart: .
 
Yodottaja66x
Moi,


oli ne Brio Happyt Compact rungolla paljon pienemmät - siis sivusuunnasta kun katsoo niin menee lyhyimpään tilaan , ehdottomasti.
Mallailtiin liikkeessä oikein käytännössä Renault Meganen HB:n takapluukkuun ja ei mahdu Teutoniat eikä Gessaleinit.
Siis niissä ottaa tuo sivultakatsottuna levey kii , muutenhan ovat kevyet ja eestä tai takaa katsottuna kapeat.

Eli koppa (otan kovan kopan alkuun ..) piti ottaa irti, mutta ei enää pyöriä, eikä tarvinnut kaataa toista takapenkkiä.

Mulle ainakin halvempaa kuin auton vaihto ;)
Isommilla pirsseillähän ei näitä ongelmia ole ...

Jos on samoja mietteitä , käykää kokeilemassa liikkeessä .
Oulusta sain hinnaksi 529 - siis sillä kopalla, myöhemmin voi ostaa rattaiden kankaat erikseen ( n 220) , mut rattaiden runko sisältyy jo tuohon hintaan...

Mä odottelen ja elelen vauvan kans yksin, ja koetan ainakin tehdä tuon kuskailun as easy as possible, menis hermot jos pitäisi pyöriä irroitella. Eipähän jäädä vauvan kans vaunujen takia neljän seinän sisälle-...

terkuin,
- yo papu
 

Yhteistyössä