Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:Hei kanssasisaret! Olen viettänyt viime aikoina vain taustaelämää... silloin kun edes siihen olen ehtinyt. Nyt alkaa kiireet vihdoin hellittämään ja pääsen täälläkin useammin taas vierailemaan.
Kerron toiste meidän kuulumisia, ei mitään ihmeellistä kylläkään, mutta nyt tarvitsen teidän apua:
Täällä kun on monella oma talo ja omaa pihaa, niin onko joku törmännyt myyrä-ongelmaan? Ajoin eilen nurtsin ja pihalla kekotti 30 kasaa!!!!! Mitä nyt pitää tehdä? Kaikki hyvät vinkit kehiin. Mitään myrkkyjä en voi oikeen alkaa käyttämään, kun meillä vierailee noita naapureiden kissoja aika lailla.
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Heippa
Tuutilulla: oliko Carenoissa jotain vikaa kun uudet hankit?
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:tuutis paljon nuo kärryt makso? Lastentarvikkeesta? Arvaa kuka on noita kuolannu!!! Varmaan loppuvuodesta ostankii, kun vaunuaika menee ohi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:Paljollakos Tuutis ne Carenat möisit? Posti- tm. kuluineen? Sulo Vilen -syndrooma iskee, jos halvalla sais... Mut hakemaan en lähde, joten jollain opilla pitäis ne sitt Jyväskylään saada... Halvemmaks taitais tulla hakee cittarista ku sieltä asti toimitella... pohdintaa...
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:Jep jep. Täytyypä sitten seurailla huutista... Mä ajattelin kyll jotain neutraaliin värisiä matkiksia, Siljalla kauheest vaaleenpunasii vaatteita ni ei oikein 'istu' tohon punaseenihan ku ei muuta mietittävää ois
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:Mä en kyll yleensä yksinjuopottelua harrasta, ku otan ni sitt kunnolla ja eiku baariin.