****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 26**

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Miten nuo miehet voikin kuulostaa kaikki samanlaisilta oman navan tuijottelijoilta. Minä olen myös tätä nykyä alkanut vaan muistutella miestä siitä että tulee se päivä eteen että on minunkin vuoro mennä. Ja tiedän että kun se päivä tulee, tuolla yhdellä on nenä täynnä herneitä sekä lisäksi se pahoittaa mun mielen juuri ennen lähtöä, haastaa riitaa tms...
Ihan kuin meillä! Jos joskus jonnekin pääsen, niin siitä saa sitten aina maksaa seuraamalla ukon kiukuttelua, mykkäkoulua tms..
Sille on tosi rankka paikka jäädä kotiin lastensa kanssa jos minä johonkin menen.
On aina sitten tosi kurjaa missään ollakaan, kun tietää että toinen on möksällään täällä.
Aika harvoin minä missään käynkään.
Pitäisi vaan mennä useammin, kiukutelkoot.

 
Dirlittan; harvoinpa minäkään missään käyn. Olisinko viisi kertaa maximissaan tytön syntymän jälkeen yksin käynyt. Ja viimeksi tosiaan ennen pojan odotusta eli 9.12.2006 |O :headwall: Siinä se virhe taitaa just ollakin, siis siinä harvoin kulkemisessa. Ovat oppineet siihe että ei tuo akka kuitenkaan missään käy ja itse kyllä kulkevat aina jos vaan pikkusenkaan vilauttaa vihreä valoa. Täytyy kyllä sanoa että ihan tyytyväinen olen tähän nyky tilanteeseen tuon miehen kulkemisien suhteenkin, ei tuo kamalasti kulje itsekään. Taitaa olla niin väsyttävaa tämä lapsiperheen arki, ettei tuokaan kehtaa enää tähän härdelliin rapulaa itselleen hankkia. :whistle: :LOL: Mutta sen olen päättänyt että nyt tulee muutos meikäläisen kulkemiseen heti kun poika vierottuu rinnasta. Eikä kenelläkään ole nokan koputtamista sen asian suhteen. Minä olen tullut siihen tulokseen että monesti olen liian kiltti, kaikille tässä talossa asuville ja oman itsensä huomioiminen jää aivan toisarvoiseksi asiaksi, mutta ei enää kauan :whistle:
 
täällä minä musiikkia kuuntelen koneella,yritän nostatella fiilistä :D
pitäs vielä meikata ja hiukset laittaa :kieh: voisko joku tulla laittamaan mun puolesta :headwall:

hirvee ikävä on jo simppaa vaikka just vietiin se..mutta onhan se kun niin harvoin on erossa toisesta :'(

pitääpä käydä astiat ottaa koneesta pois niin pääsee koiraa ruokkimaan :wave:
 
Pikaseen neuvolakuulumisia, pituutta 72cm, painoo 12100g. Saadaan lähete fysioterapiaan kun Essi ei ota jaloilleen yhtään, jos yrittää seisottaa... Neukkutätinä oli joku nuori tyttö, ei varmaan mua vanhempi ja perään soitteli tuosta fysioterapiasta. Meinattiin että ostetaan hyppykiikku, saa siinä tehä jalkalihasreeniä ;)
 
Iltoja!

Voi arvon leidit, TASA-ARVOA, TASA-ARVOA |O Vuoropelillä. Sinä kävit viimeksi, minä menen nyt. Näin se sujuu, tai pitäisi sujua. (Ja aina ei kannata ottaa tosissan kaikkiea mitä minä sanon :D )

Mutta tämä on tosiaan semmoenn asia, mistä minä pidän aika tarkkaa lukua. Kun kummallakin on kerran menohaluja, niin ei minun mielestä KUMMANKAAN tarvi uhrauta perheen ja lasten eteen. Pelataan vuoropelillä kun kerran kahdestaan on mahdotonta lähteä (meillä ei löydy suvuista lastenvahtia). Tietylainen yksilönvapaus se on parisuhteessa ja perheelliselläkin, sekä äidillä, että isällä. Ei niin, että isä kulkee miten tahtoo ja äiti hoitaa mukulat ensin ja huomioi sitten itsensä, jos huomioi. Taidan minä muuten olla melkonen hitleri :whistle: No mutta iteppähän tuo on minut nainu, ja vielä hetken tauon jälkeen takasin anellu, hullu :LOL: Teijän ukot ei taitais mua huolia :LOL:

MUTTA, poikkeuksena tietysti imettävät äipät, jos mukulat ei muuta syö/muusta suostu syömään!

Kiva kuulla Tiipii, että HTH toimii! Ei siksi, että sitä markkinoisin :D , vaan ihan siksi, että sait avun kasvojen kosteutukseen :)

Ja YO, atooppinen iho on mullakin. Kasvoissa ei niin paha kuin kehossa varsinkin talvisaikaan. Ja kehon kuiviin läntteihin olen saanut avun ihan samasta voiteesta. Kirvelee kyllä pirusti kun alkaa käyttämään, mutta paraneekin paljon nopeammin muin millän Aqualan L:illä ja muilla vastaavilla. Googletappa. Tuli aika mielenkiintoisia kommentteja, puolesta, ja vastaan.

Aivan ihana tuo Tuutin tekemä vauvanhuone :heart: Miksi mulla ei ole aikaa tuommoisille :/ Tai sitten minä roikun sen ajan täällä tai lorvin sohvalla...

Ai niin, ne kengät tuli eilen :eek: AIVAN JUMALAISET, ja just sopivat :heart: :heart: :heart: Kyllä sai taas pienestä olla onnellinen (minäkö materialisti...) :D Kiitän Milliä ikuisesti tuosta linkistä :flower: :heart:

Natsi-Mammo B)
 
ihanan oot tehny tuuti... miks mulle ei kukaan oo tehny tollasta :'( |O

tultiin vasta kotiin mun porukoilta et laitan huomenna kuvaa autosta.
isäntä mököttää ku sanoin sille vissiin liian äreästi et ei voi jäädä mun porukoitten kanssa docaamaan... :D täältä löytyy kans yks natsi!
 
Mammoliino :wave: :wave: Perustetaas Hitler kerho, sun jutut on aina ihan kuin meidän arjesta :LOL: :LOL: :ashamed: Hyvä ettei ruutulappu oo seinässä, minä luin viimeksi iltasadun, nyt on sun vuoro, sinä kävit baarissa, mä meen nyt.... jne. Ja meillä kyllä molemmat vain ilmoittaa mihin on menossa, ja jos mulla on meno sovittu ja miehelle tulee jotain, sanon vaan että muista hommata lapsenvahti ajoissa että pääset sinäkin :whistle: Vaan hyvin tuo on kestänyt, ja taitaa olla ihan tyytyväinenkin ;) Tulin muuten kotiin yks päivä niin oli tyhjentänyt koneen, imuroinut, luutunnut ja pessyt keittiön maton :| Silloin mietin kyllä että mistähän mä joskus valitan... :p Mut lohdutukseksi siis että samanlainen olen kun sinä :D

Enja, Bambi07 ja Pupu, just pakkaan teidän vaatteita ja huomenna heitän laatikkoon ,toivotaan että saapuu jo maanantaina perille :) Laitan kirjeenä, tulee pari kirjettä jokaiselle, paitsi pupulle, mut niin tulee halvemmalla.

Sain sen verran kivasti myyntiä tässä kuussa että voitin 100 euron lahjakortin ravintolaan. Meillä siis miehen kanssa huomenna rattoisa ilta tulossa :D Ja yöksi mennään naapuriin, ovat reissussa niin saadaan olla ihan rauhassa. Äiti hoitaa täällä tyttöjä. Ei vielä raskita minttua pois kotoa yöksi viedä niin tää on hyvä ratkaisu.

Rontille vauhdikasta hääpäivää ;)
 
mammoliino tuo on hyvä systeemi et kumpikin käy vuorotellen baarissa,tai missä nyt käykin..meilläkään kun ei ole oikeastaan lapsenlikkoja..tietysti kyllä minun vanhemmat tänne tulis lapsenlikas jos pyytäs,mutta jotenkin en viitti/haluu..
ei sen puoleen,ole tullut käytyy yhtikäs missään..eilen illalla minuu ei nukuttanu ja kuuntelin pitkästä aikaa yötä ja tuli sellanen fiilis että johonkin on päästävä kohtapuolin..ukon kanssa tai ilman..
ehkä menojalkaa kutkuttaa nuo yhet kalapileet tuolla..mutta halvattu vaan kun ei kehtaa yksin lähtee :(

muuten kuka viisaampi vois sanoo et onko tuon yhtyeen biisi "vain yksi mies voi nostaa myrskyn"joku kappaleen nimi,vai levyn nimi..vai mikä????
yritin bongata noilta levyiltä sen nimistä kappaletta mutta ehä mie sitä löytäny
:headwall: :eek:

jep..pitäsköhä yrittää nukkua..ei taaskaan nukuta..liekkö ent.työkamun kahvi ollu liian vahvaa..vai onkohan täys kuu tulossa :eek:
 
B) Kiva Topsy pakettia kovasti odotellaan täällä :D Meidän Nea on oppinut kävelemään kävelytuolissa :heart: Tulee sellaset pikku askelet ja välillä yrittää melkein juosta isoveljen perässä niin ottaa vauhdit kummallakin jalalla samanaikaan :LOL: näyttä vähän hassulta =) Kiertelee kämpän ja yittää availla laatikoita ja koskee tietty kaikki kieletyt jutut :saint:
Niin ja viime yö nukuttin ilman maitoa klo 21.3-7.40 ja tutin laitoin vaan kerran ;) Tosin en usko et tämä jatkuu meillä.
Huomenna lintsille :D :D toivottavasti on hyvät kelit .
 
huh huijaa...olipas jännä.Piti käydä välillä tarkistamassa et Pessi on sängyssään :ashamed:
Mä tässä join lasillisen valkkaria,olipas ihan hyvää. Me nukuttiin taas koko yö Pessin kans,6aikaan annoin maitoo ja herättiin 7.40 :eek: olipas outoo...ainoo sit vaan et meille tuli perhetyöntekijä klo 8 et siinä meni se köllöttely aamu..no jos huomena kävis yhtä hyvä tuuri.

Mul on ihan kamala ikävä Peetua... :( saa nähdä tartteeko lähtee aikasemmin jo sen luo kun oli suunnitelmissa.Tarkotus olis mennä vasta ens to tai pe.. Sit mä taas kiristelen hermojani sen kans jos on kiukkupäällä mulle..
No mut taidanpa mennä nukkumaan,kävin aamulla salilla ja shoppailemassa uudet verhot olkkariin ja maton keittiöön.Torstaina tulee pelastusarmeijan kirppikseltä hakeen ton ylimääräsen sohvan,sit vasta pääsee eroon siitä.

ainiin..ja lempilelut meillä on ehdottomasti pallot ja sit autot jotka liikkuu hyvin. Niitten perässä tuo jaksaa mennä ja touhuta vaikka kuinka kauan.Ei oikein muilla nyt tässä vaiheessa oo tekoo.. Paitsi sit myös toi tommonen brion puinen juttu missä kulkunen sisällä..on siis tommonen pyörivä juttu,mikä kuulema pitää kaikilla lapsilla olla. Tommosia on siis ollu iät ja ajat,en tiä mikskä sanotaan...mut hyvä jos joku ymmärsi :LOL:

Ja Tin,meille sopis vaikka tuo keskiviikko?...aamulla/aamupäivällä?..jos sinne Koskikeskukseen taas menis,vois käydä vähän shoppailemassa samalla :whistle: tiistaina tulee perhetyöntekijä aamulla ja jos sit to tullaan sohva hakeen klo 9... ja sit jos sillon lähetään Imatralle,en tiä vielä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Mammoliino :wave: :wave: Perustetaas Hitler kerho, sun jutut on aina ihan kuin meidän arjesta :LOL: :LOL: :ashamed: Hyvä ettei ruutulappu oo seinässä, minä luin viimeksi iltasadun, nyt on sun vuoro, sinä kävit baarissa, mä meen nyt.... jne. Ja meillä kyllä molemmat vain ilmoittaa mihin on menossa, ja jos mulla on meno sovittu ja miehelle tulee jotain, sanon vaan että muista hommata lapsenvahti ajoissa että pääset sinäkin :whistle: Vaan hyvin tuo on kestänyt, ja taitaa olla ihan tyytyväinenkin ;) Tulin muuten kotiin yks päivä niin oli tyhjentänyt koneen, imuroinut, luutunnut ja pessyt keittiön maton :| Silloin mietin kyllä että mistähän mä joskus valitan... :p Mut lohdutukseksi siis että samanlainen olen kun sinä :D
Jee, hyvä, hyvä
Eli meitä on muitakin, ihanaa :D Minä joskus oon heikkona hetkenä miettiny, että mikä pirttihirmu minä oon, mutta kun ei vaan mahdu mihinkään kuuliainen vaimo-muottiin, ehei. Tappelen vastaan kynsin hampain :D

Pakko teille paljastaa (ette sitten naura) mistä minä sain viimeksi oikein kunnon pultit :ashamed: Mitäs Nyt-puolella oli uskosta puhetta ja juutuin jostain syystä sitä lukemaan pikkutunneilla. Sitten siinä jossain vaiheessa viisaat tiesi kertoa, että taivasten valtakuntaan pääsee vain 144 000 tarkkaan valittua tyyppiä, speciaaliporukkaa. Sitten siinä oli viittaukset, että mistä kohti se Raamatusta löytyy. No tässä kun olkkarin pöydällä tätä konetta naputtelen, ja tuo kirjahylly napottaa tuossa vieressä, niin nappasin siitä Rippiraamatun käteen ja tarkistin asian. No siellähän se seisoi, taivaaseen pääsee vain erikoisjoukko, joka ei ole saastuttanut itseään naisen kanssa :eek: ANTEEKSI KUINKA |O Eli siis neitsytmiehille (tuhkamunille) on varattu paikka taivaassa, kOSKA ONHAN NAISET NYT NIIN SAASTAISIA ETTÄ EI NIITÄ VOI SINNE PÄÄSTÄÄ :eek: :eek: :eek: :kieh:

Ja joku tietäväinen tiesi ohjustaa minua vielä asiassa kun siitä hiillyin. "onhan se nyt ihan luontevaakin, että mies perheen päänä pääsee sinne taivaaseen hallitsemaan Jumalan kanssa" :eek: Ja sillon mulla leikkas hihna kiinni
Nyt meni liian pitkälle! Ja lopputuloksen voitte vaan arvata......... Ei tullu onneksi bannia kumminkaan :D

Joo, mutta mulle on turha tulla tuommosia kertoilemaan, ja tämän jälkeen minä näköjään kirjotan Raamatunkin tasa-arvon nimissä uusiksi, kunhan kerkiän :D Ja anteeksi jos jota kuta loukkaan näillä puheillani :ashamed: Ei ole tarkoitus, joskus vaan mopo keulii pahasti...

Jep, että tämmösiä.

Mutta oikein hauskaa iltaa Topsylle huomiseksi, ja ollaanpa kuulolla! ja Tohtorille unohdin toivotella mukavaa iltaa, joten toivotan krapulatonta huomista :D

Ja Rontille ihanaa hääpäivää :heart:

Öitä mammat ja mukulat!

:saint: R
 
pikakäynnillä:
tuutiksella melkosen komee lahja!!
kyllä on varmaan ystäväs onnessaan tuommosesta.

jos saa udella nii kauankos oot harrastanut nukkekoti hommelia?
oot kai aikasemmin kertonutkin,mutta tää mamma on toooosi huono muistinen...

jaa,se kello alkaa taas olla aika paljon,että nukkumaan :wave:
kauniita unia kaikille!!!!!!
 
Kyllä tuutis on niin näppärä sormistaan, että kateeks käy :ashamed:
Ihanan vauvaboxin olit väsännyt!!

Tuosta tulikin mieleeni, kertokaas ystävät rakkaat, mitä mä keksisin, jotta voisin sitten lokakuussa viedä siskolle kun hän synnyttää esikoisensa?? Hän kun on näppärä kanssa sormistaan, niin teki Juholle peiton ja lapaset sekä sukkia vinon pinon. Haluaisin kanssa viedä sitten jotain itsetehtyä, mutta mä en sitten osaa yhtään mitään. No puusta osaisin kyllä tehdä jos olis vehkeitä millä tehdä, siis kunnollisia semmosia (siis niitä puuntyöstö koneita). Heille on ultran mukaan tyttö tulossa joten puinen autokaan ei sitten ole se juttu..
Jotain olis kyllä ihana tehdä mutta mitä?

Mammoliinolla ihania nuo jutut, joskus kun ite tilanteen tullen muistais noita sun hyviä neuvoja, niin olis saatettu jopa joltakin kinalta säästyä.
Me ei miehen kanssa olla varmaan koskaan oikein kunnolla riidelty, ollaan sentään oltu yhdessä jo 8½ vuotta. toki niitä pieniä riitoja riittää välillä.
Tuo mun rakas mieheni on myös sitä sorttia joka just sillä hetkellä ilmottaa että hän on menossa sinne ja tonne.
Helppohan tuon on ilmottaa että lähtee nyt ajamaan mopolla, tai käymään kiparilla kahvilla, sulkkista pelaamaan tai menee muuten vaan. Onneksi ei kuitenkaan juuri baareissa ramppaa, toki menee firman järjestämiin juttuihin jos niitä on, yleensä ehkä kerran kuukauteen tai kahteen.
Tänään kun mä menin käymään ensin naapurissa kahvilla, olin miehen sanojen mukaan 40 minsaa, sitten vähän myöhemmin kävin heidän pihassa juomassa lonkeron, olin miehen sanojen mukaan 30min.. totesin sille vaan, että laskee sitten mun poissaoloni, kun mä harvakseltaan käyn. |O |O en edes kahdella katoamisellani saanut saldoksi sitä mitä mies on yhdellä reissullaan.. :/
No kyllähän tuotakin sitten huvitti kun tajus..

Ah, ihanaa jos alkuviikosta tuleekin topsyltä me&i vaatteet :D
Sain tänään ne mitä hommailin kaverin järkkäämiltä kutsuilta. Ihan kivat, tosi reiluja kokoja :eek: Juholle ostin 74/80 vaatteita ja ne on aivan liian suuria (Juho käyttää pääsääntöisesti 74cm vaatteita).

Jaapa, sitä on sitten aamu alkanut valkenemaan jo vissiin, tai ulkona ainakin valosampaa kun äsken ja kamala sumu :eek:
Pitäs vissiin mennä maate kun parin tunnin päästä jo pitäs sitten herätä. Mutta pahin väsy ehti jo mennä.
 
ai että..het aamutuimaan piti nauraa hekottaa tuolle mammoliinon raamatunuudestikirjoitukselle :LOL: tosiaankaan mie en mikään "himouskova" ole..ja minä en voi sietää sellasia ihmisiä jotka tuputtamalla tuputtaa uskoaan..oli se nyt mitä hyväänsä..
jokainen minun puolesta saa uskoo vaikka ukkomustalaiseen kunhan ei sitä miulle tule tuputtamaan..
kyllä itekkin tietyllä tavalla uskon..(aikoinaan isosena ripareilla olleena) mutta rajansa kaikella...

kiitti mama vastauksesta..mie kun tuolla selailin niitä levyjä..on varmaan sillo yöllä ohi silmien koko kipale menny..kiitos :D

jep,neiti sit nous tasan klo 6..kohta varsin kellon saapi tarkistaa,kun joka hiien aamu nousee samaan aikaan..meni nyt illalla sit myöhempää nukkumaan..
nyt mun rahapussin kimpussa tossa lattialla :D

jep..toiset kahvit vielä keittämään...
 
Huomenta! Kiitoksia kehuista, tässä ihan punastuu :ashamed: Tuossa on kyllä paljon käytetty valmista tavaraa kun ei ollut aikaa alkaa rakentamaan alusta pitäen itse eikä kyllä matskuakaan. Kiva idea taisi olla laittaa seinälle perheen valokuvat (vanhempien hääkuva, poikien kuvat ja pienokaisen kuva) Niitä katselivat kun huomasivat että koko perhe on laatikkoon päässyt =) Nyt sielläkin arki palailee taloon kun äiti pääsi kotio, isä tuli työmatkalta illalla kunhan vielä pienen kotio saisivat :)

mammoliino ei mullakaan enää sitä aikaa oiein löydy. Tuota tein yöllä kun muut nukkuivat ja aamulla kiia syöttötuolissa vieressä. Tavaroita olin haalinut ja maalaillut/ommellut pitkin viikkoa yks silloin toinen tällöin. Ja miä vihaan sellaista! Haluaisin upota minimaailmaan kunnolla enkä vain pieninä ryppäinä. Kivat pultit olit ottanut ja aihe mikä paras :D

milla-maria
tuota taloa alettiin tehdä juhannuksena 2006 ja kärpänen puraisi silloin talvella/keväällä. Talon oon kyllä jo kerran purkanut ja pienentänyt. Tapetit vaihtanut ties kuinka monta kertaa kun en osaa päättää jne. :ashamed: No kunhan saan sen sähköisen lehtisahan mitä oon vinkunut piiiiiiiiitkän aikaa (milloinhan saan?) niin avautuu taas uusi maailma. :D Talosta menee kaikki taas uusiksi :ashamed:

dogtor onkos kankkunen?

Pupu ymmärsinkös oikein että puutyöt onnistuu? Entäs jos sitten jotain tämmösiä tekisit: söpö naulakko, kuvakehys, arkku/laatikko minne jotain kivaa, kello jonka pohjalle maalaisit mitat kellonajat jne. Hei entäs kehto? On vissiin liian iso töinen siitä liimapuulevystäkin :/ Öööh, mitähän vielä keksis? *jatkaa miettimistä*

Jaahas, talo heräileekin.

Ai niin rataskuume sen kun pahenee :ashamed: Mut en löydä sellaisia mitkä haluaisin sillä hinnalla mitä oisin valmis maksamaan ja jos löytyy niin niissä on nouto |O Ja missä hiton välissä tästä taas hesaa lähtee ajelemaan? Poikien kanssa ei viitsi kun ne kesäisin ei oikein kestä autossa oloa (yrjö lentääääääääää )
 
Tilda välillä Silja syö vähän paremmin ja sitten taas yökkii kaikelle. Mikään murunen/palanen ruoka ei kelpaa ja muutenkin on aikas valikoiva :whistle: Minä kans oon aatellu että kunhan tuo tissittely loppuu niin unet ja ruokahalut paranis...toivotaan! ;)
No onneks tuota velliä alko nyt nokkiksesta ihan mukavasti menemään, nyt en sitten päivisin imetäkään ku ehkä 2kert. ja yöimetyksetkin meinaan jättää tässä kuukauden sisällä ehkä kokonaan pois. Tavotteena olis koko imetyksen lopettaminen syyskuuhun mennessä.

Täälä herättiin klo8 aikaan, mies vielä nukkuu makkarissa ja ollaan tässä olkkarissa tytön kanssa oleiltu ja äsken syötiin aamupuuro. Kohta mennään ekoille päikkäreille niin pääsen itekki vielä vähän koisaamaan. Nyt tosin taitaa olla dynga tulossa pöksyyn, äkisee vähän siihen malliin...
 
Mammoliino mua kans vähän ärsytti/nauratti tuo taivasepisodi :whistle:

Siis aloin miettimään että mitenhän ne 144 000 neitsytmiestä meinais sielä paratiisi-taivaassa kuluttaa ikuisen elämänsä? Huh huh, jos se meno ois semmosta niin en minä sinne ees haluais tylsistymään :LOL:
 
Moikka!

Tuutis: Aivan mielettömän upee toi lahja!!!!!!!

Pikaseen vaan kirjotan.. Eilen oltiin Heurekassa ja me maalaiset sit lähettiin tietysti kotiin ajeleen NELJÄN RUUHKASSA!!
:headwall: :headwall: :headwall:
Noo, kun oltiin päästy vihdoin moottoritielle, niin jonkun matkaa siinä ruuhkassa ajettuamme, alkoi mieletön vesi/raekuuro!! Sitä tuli ja tuli ja meteli oli aivan kauhee. Liikenne täysin seis moottoritiellä. Olipas kokemus, aikas pelottavakin. Oli siis kova ukkonen siinä päällä....

Tänään me lähdetään ukon kans KAKSIN TALLINNAAN!! Ollaan hotellissa yötä. Ihanaa!!
Pojat menee veljen perheelle yöks, tosin Onni ei ole samaa mieltä.. :/
Eli voipi olla mielenkiintonen lähtö meillä tänään...

Pitäkäähän muutkin lystiä!!

 
aurinkoista päivää!
vihdoinkin ihana valoilmiö; aurinko paistaa ja lämmittää :D ! en malta odottaa että saan tuon naperon päikyille että pääsen ulos :ashamed: ;) !

tiipii: ei meilläkään vielä kokkareiset ruuat mene, no kaurapuuro menee jo kokonaisista hiutaleista :D . kaikki aikanaan! syötellään noita pikkuvauvojen soseita siihen asti :D !

oliko dogtorilla hauska ilta? toisin sanoen onko kankkunen ;) ?

juu ja mun karvat nousee pystyyn kans himouskovaisten kanssa :$!!!että pitäkööt uskomuksensa ominaan eikä tartte tuputella muille!

juupajaapa olikohan muuta.......
:wave:
 

Yhteistyössä