****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 26**

pikasesti:
askartelin tuossa synttärikorttia miehen siskolle,kyllä aika vierähti :eek:
ja pitihän se tulla kurkkaan uusimmat jutut...

kiitos mammoliini ihonhoito-ohjeista :flower:
nyt meen tupakalle ja nukkumaan,Öitä kaikille!! :wave:
 
Huomenta taas täältä suunnalta :) ! Typy heräs taas kuudelta, touhusi meidän sängyssä aikansa ja oli sitten ennen seiskaa jo väsynyt, imetin, nukahti isin viereen ja enhän mä sitten enää osannut nukkua. No, toisaalta, ihana rauhallinen aamupala :D . Ja meillä on tänään 10v hääpäivä :heart: :heart: :) . Tänään ei mitään erityistä tehdä ja lahjoja ei toisillemme kummemmin ostella, miehltä tavallaan tuo tuleva reissu on lahja mulle :) . Ehkä syödään tänään jotain hyvää ja valmistellaan huomisia juhlia, näemmä auringon paisteessa B) .

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Ei mitään uutta hyvää yörintamalla...samanlaisia öitä tässä vietelty kuin aiemminkin :/ Sara menee näillänäkymin su-ma väliseksi yöksi mun keskimmäisen tytön kummitädille. Hän itse ehdotti nähtyään täällä eilen kaksi tooosi pirteää vanhempaa.

Kiitos vaan mammoliinolle Ihonhoito ohjeista. Mä usein nukun samalla tyynyliinalla ja on lakkaa hiuksissa jonkun verran, oikeestaan aina,kun pitää järjestyksessä tän reuhkan. Hiukset pesen jokatoinen päivä, kun en jaksa joka päivä odottaa kuivumista ennen nukkumaan menoa ja alkais muutenkin rasvottumaan liian nopeasti.Täällä alkaa vaihtumaan tyynyliina pari kertaa viikossa :D
Muuten mulla ei ole tajua noista rasvoista ym. Meikit nyt tottakai puhdistan pois =)

Mullakin olis mahdollisuus rimpsalle tänään. Täytyy kyllä miettiä vielä, kun on jo niin pyörryksissä valmiiksi noista meidän öistä, että jaksaako sitä. Tekis kyllä terää varmasti irrottautua täältä kotiympyröistä välillä..?! :|
 
Milli: Rimpsalle vaan! Pääseehön sitä sitten kotiin jos tuntuu että ei jaksa!
Ei tekisi sullekaan pahaa käydä vähän ilman lapsia jossain. Itse olisin ainakin ihan valmis! Nimimerkillä: itse viimeksi vapaalla marraskuussa 2006..

Eemillä uusi lääkäri klo 13, pitää hakea uusi kuuri kun ei tuo Amorion sitten sopinut.
Viime yö meni suht ok, kolme pulloa maitoa, ja tuttia vähän väliä, mutta parempi kuitenkin kuin pari aiempaa yötä..

Eetu ja Ida mun isällä, ja mä olen täällä ihan hukassa..En saa mitään aikaiseksi, olen soittanut niille jo varmaan sata kertaa..Olen tullut riippuvaiseksi mun lapsista
:x
Tuntuu että viime aikoina nää aikuiskontaktit on rajoittunut teihin (ja siis se on ihanaa että te täällä olette), ja tuohon puolisoon, jota häntäkään ei juuri täällä näy kun töitä on niin paljon.
Kaikki kaverit on lomilla/töissä/jossain..Ja on tullut sellainen olo että en koko ajan tohdi soitellakaan, kun ei sitten kuitenkaan ole mitään sen isompaa asiaa..
Olen siis suomeksi sanottuna kai tuntenut oloni hiukan yksinäiseksi viime aikoina. JA tilanetta ei ole parantanut se, että kun täällä vuoronperään on ollut lapset kipeinä, niin ei olla juuri mihinkään päästy.
Eiköhän tämä tästä taas iloksi muutu.
Odotan innolla sitä meidän Ahvenanmaan reissua, pääsee pois näistä kotikuvioista.
Oli lähellä LS että ei oltu siellä samaan aikaan :)
Ja Syyskuussa alkaa työt, sitten saa kyllä taas tavata ihmisiä niin että tulee korvista :LOL:

Miten muuten Santin työt on alkaneet?
 
Rontille myöskin hääpäiväonnea !!!
Ja Dirlittanille jaksua - tuo yksinolon tunne on jännä, mutta muutama ystäväkin on todennut että voip hyvinkin olla yksinäisempi parisuhteessaan kuin yksin-yksinollessaan... näin ehkä mullakin on joskus ollut (kutsuin sitä silloin jumittumiseksi kauhanvarteen, vaikkei siis silloinkaan kirjaimellisesti sitä ollut...), nyt on pakko kehitellä verkostoja ja ystäviä ja kylästelypaikkoja - me kylästellään tai käyp vieraita lähes joka päivä, kun ei oo sitä aikuista keskustelukamua iltaisnkaan...

Oulussa MLL:n perhekahvila alkaa Kaijonharjussakin syksyllä, pyysivät mukaan toimintaan. En taida alkaa nokkaani (enää) jokapaikkaan työntämään, pitää miettiä mitä jaksaa ja mikä on KIVAA...

Ja onhan se totta , että tuo lapsi tai lapset - on semmoinen totaali aivoihin ja sydämeen kohdistuva lumivyöry , viep kaiken ja enemmänkin... ja oma minä menee - ainakin mulla - hukkaan hetkeksi tai pidemmäksi hetkeksi. Jotain tulee takaisin....
Jotenkin on tuttua lukea Katjannaakin - tosiaan töihin otetut yhteydet tuo jotenkin palan vanhaa-minää takaisin, tulee tunne että ehkä onkin pätevä, kätevä ja fiksu immeinen:)

Kiitos Mammoliinolle vinkeistä ja Enjalle myös... jepjee ... väliin on kasvovedet vaan pölyttymässä ja tyynyliinassa on taatusti tököttejä, minäkin pesen hiukset n 2-3 päivän välein... HTHsta luulen just tuota, että kirvelee meikällä, kokeilen jotain muuta. Duunissa tilailevat jotain sarjaa, joka on aika 'puhtoinen' - pitää kysyä mikä se oli...
Tottapa totta - vitamiineja pitäis syödä ja vettä juoda... siinäkin on parantelun varaa...

Dogtorille hauskaa rimpsailua ....

Täällä Oulussa vaan sa-taa, ja sataa ... ihan hirmusti ... koko viikon. Onneksi on tuo auto niin pääsee kylästeleen ihan kastumatta...


 
YO; hyvin sanottu! Tuo lumivyöry kuvaa kyllä hyvin sitä tunnetta minkä se lapsen saaminen tekee. On se niin totaalista. Oma elämä menee "jäähylle" ja muiden tarpeet onkin edellä aina ja joka tilanteessa. Eikä sitä edes sen enempää mieti, se vaan on niin.

Kyllä me äidit ollaan vaan hienoa porukkaa!!

:saint: :D
 
Leluista meillä tosi mieleinen se Fisher pricen koira, jossa kaikkia eri toimintoja tai siis loruja, lauluja, kun painaa vatsasta, sanoo masu tai tuo kutittaa tms. Samoin jalasta kun painaa jne. Eeemilille tosi mieluinen se, vähän aikaa sitten otettiin se käyttöön. Eemil sai sen joululahjaksi :D
 
Pikaisesti, mammoliino, yritin myös soittaa sulle eilen, ihan normisti soi mut et kyl vastannut... Ja jos mun puhelimeen ei saa yhteyttä, se tarkoittaa että ollaan rajakylässä mummolla. sinne ei DNA toimi :LOL: Mut soittelen tänään.

Rontilla hyvää hääpäivää :flower:

Nyt pitää keksiä tolle 3 veelle tekemistä.
 
Leluista
Meillä on tollanen kova, Anttilasta tilattu kirja, jossa on lauluja ja loruja ja valot välkkyy. Sitte pallot, purulelu, nuket, astiat, palikat, ja tuo Jyskin uima-allas on täytettynä olkkarissa ja siinä tykkää rellotella ja lukee kirjoja. Lastenhuoneeseen kun pääsee, niin isot eläimet ja Duplot kiinnostaa ja tietty isompien pikkutavarat... :D :D

Ihonhoitotuotteista
Ite oon tykänny tuosta Mariderm-sarjasta ja sitten Dermoshopillakii on hyviä tuotteita ja ennenkaikkee halpoja.

Äitivaan
Pistä vaan jatkossa tulemaan kuvastoo ja infoo tarjouksista :wave:
Voisin sitä silmänympärysvoidetta ottaa 2kpl. Näille kauppakasseille tarvii tuplaten kaikkee :attn: :D
 
hei vaan... hyvin on töissä mennyt, hieman meinaa olla viel hakusessa termit sun muut mut perushoito on hyppysissä... siis paskan pesu mitä oon tehny 9kk->
siitä tulikin mieleen et Siiri tänään 9kk :D mun iso tyttö... keksi et voi kiivetä korituoliin... arvatkaa säikähinkö?



käytiin eilen uus auto ostamassa... tai vaihtamassa... velkaa on kyl tarpeeks.
kuvaa laitan myöhemmin ku isäntälähti käymään erätukussa helsingissä... tai jossain siellä päin. :D
 
Taitaa tulla aurinkoinen päivä tälle päivää :D

Käsitinkös mä tuon tohtorin viestin ihan oikein :whistle: eli sä olet menossa rimpsalle toivottavasti viimosta kertaa pikään aikaan, sitten saattaakin masussa kasvella tohtori junior? ;) :D

Rontille ihanaa hääpäivää!! :flower:

Leluista, meillä taitaa suosikkeja tällä hetkellä olla autot, palikat ja laatikko johon niitä voi tunkea, tuommonen mölyävä ratti, kirjoja Juho tykkää lukea (noita tommosia pahvilätysköitä ) ja pallo leikit on ihan huippuja.
Autolla hää nytkin ajaa kun äippä surffaa ja naattii päiväkahvea.

Mulla kädet jo syyhyää me&i pakettiin, kun tuossa rapee viikko sitten olin siellä kutsuilla ja tänään ne vaatteet olis sitten kai saapumassa :D Sitten tietty Juhon salaisessa paketissa on kaikki 5 samaa :whistle:

Hakis kupin kahvia ja menis tuohon lattialle seuraksi leikkimään
 
Thanks vinkistä Enja...
Meilläkin on samanmoinen verme , kangassyöttis, kodinanttilasta tai jostain hommasin . tuotenimi Sack'n seat (tais olla himpun halvempi , jotain 24 , tarjouskessa väliin alle 20e , ja väri tiukka fuchsia, eli tumma pinkpink). Käyp useimpiin tuoleihin, ei ihan kaikkiin - muutam aolt liian levee tai kotonakin on olkkarin pöydän tuolit liian korkeat. Mutta normituoleissa hieno - kangaspäällysteisiin vaan pitää panna alle vielä alustamuovi, kun meän rinsessa ainakin syö aika leveesti ...
 
Heipparalla,

YOdottaja: Apinanpoika sanoo että hyvältä näyttää.
Mulle kävi ihan samanlailla Anninkin aikana että töihin meno piristi kummasti ja koko arki elämä muuttui ihan erilaiseksi, siis postiivisessa mielessä. Meikäläisestä ei yksinkertaisesti ole kovin kauaksi aikaa täyspäiväiseksi kotiäidiksi :ashamed:

Miten nuo miehet voikin kuulostaa kaikki samanlaisilta oman navan tuijottelijoilta. Minä olen myös tätä nykyä alkanut vaan muistutella miestä siitä että tulee se päivä eteen että on minunkin vuoro mennä. Ja tiedän että kun se päivä tulee, tuolla yhdellä on nenä täynnä herneitä sekä lisäksi se pahoittaa mun mielen juuri ennen lähtöä, haastaa riitaa tms...

Meillä on myös tuo Puppe koira vai mikä lie onkaan mistä Tytteli mainitsi. Apinanpoika tykkää painia koiran kans, oikein puree ja kisuaa sen päällä samalla kun tuo päästelee noita ääniä.

Rontille ihana hääpäivää!
ja sitten illalla...
;)
T:Katja
 
Mammoliino minä aloin sillon kerran kun puhuit tuosta hth-tuotteesta kokeilemaan sitä ja oonkin käyttänyt sitä aina siitä asti ja tykänny kovasti! Ei maksa paljon mitään mutta silti tosi hyvä voide, kiitos vinkistä! :flower:
 
Hellou. Täällä ollaan äkäisenä kuin ampiainen. Kiitos ukon :kieh: Syy ei kummonen ollut mutta silti. Aamulla kun heräsin niin huomasin että tuo oli mennyt MUN autolla töihin |O Ei vissiin viittinyt aamulla alkaa omaasa tankkaamaan. (mutta joutui mun oman kyllä tankata :whistle: ) Miä olin suunnitellut lähteväni Danielin kummille kylään :kieh: Yks vaan sanoi että en miä sanonut että tarvin autoa :eek: Mitä hittoa sille kuuluu tarvinko vai en! Se on MUN! :saint:

Väsäilin eilen ja tänään sitä vauvaboxia Kiiukan kummille. Ja nyt se on valmis :D



Kohta meen toisen hakemaan sairaalasta pois. Vauva joutuu jäämään vielä opettelemaan syömistä :/
 
tuutis aivan tosi ihana tuo vauvahuone!!! :heart: upea lahja antaa vastasyntyneen kotiin!

Ottaiskohan ne Siljankin laitokselle takasin opettelemaan syömistä jos soittasin ja kysyisin!?! :headwall:
Miellä ei olla syöty tänään juurikaan mitään (velliä onneks menee nokkiksesta, niin ja tissiä tietenkin |O )
 
tiipii: syökö silja yleensäkin huonosti soseita? meillä pojulle rupes maistumaan vasta kun lopetti tissinsyönnin :D ! tulin siihen tulokseen että tissitavara on melko topakkaa ainesta ja onhan siinä eri makuja niin ei niin kovasti ruoka maistunu. ero oli todella selvä koska se tissittely loppu melkein kuin seinään ja samassa rupes meneen kerralla isoja määriä soseita.
 

Yhteistyössä