Hei vaan taas ! Me teemme pitempiä reissuja (esim. Hki tai Muumimaailma) koko perhe yhdessä, ei ole vielä esim. viikon lomalla oltu kahdestaan minä ja mies siis. Ehkä vielä joskus, kun mummolassa voi tyttömme olla, vaikka kyllä hänkin haluaisi aina sinne ulkomaille reissuun ! Jos pääsisi uimaan hiekkarannalle, kuten on mainoksista nähty !
Tyttömme uusin "vaihe" on sellainen neiti-vaihe eli osaa jo lakata itse omat sormenkyntensä, minä vaan avaan purkin ja vahdin vieressä, sekä harjata omat hiuksensa ja peilailla ! Viikonloppuna pyysi, että meikkaisin häntä vähän ! Tämä on ihmeellistä, koska itse en paljoa kynsiäni lakkaa tai meikkaile, varmaan tv-ohjelmista nämä jutut oppinut !
Hassu tyttö, välillä iso tyttö ja välillä vielä ihan vauva..
Hameenkin tai jopa mekon joskus laittaa täällä sisällä päälleen, sekin on uutta, tähän asti on ollut sellainen housutyttö. Viikonloppuna hän halusi keskustella myös isovanhempien vanhemmista, kuolemasta yms. Sanoi, ettei hän halua ikinä kuolla vielä lapsena ! Sitten jutut siirtyvätkin leikkeihin, Prinsessa-satuihin yms. tärkeään..
Voi noita lapsia, välillä saa kohtauksia, ettei halua tehdä jotain, vaan ihan jotain muuta ja suuttuu kauheasti, kun häntä kieltää ! Välillä taas on niin aurinkoinen tyttö, joka tykkää laulaa ja tanssia, nyt on ollut POP Värttinä-levy ! Idolsit ja kaikki musaohjelmat katsotaan telkasta aina. Sellaista meillä nyt.. T:Marja