siis vattu että voi olla sokee ihminen toi naapurin nainen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ihan ensin kerron, että asumme omakotitaloissa, ei mitenkään rintarinnan, mutta näköetäisyydellä.

meillä on 2 suurta koiraa joiden haukunta on kumeaa ja kovaäänistä, mutta haukkuvat VAIN jos meille tulee joku ja lopettavat kun näkevät tulijan.
tokihan niitä satunnaisiakin haukuntoja kun menee lenkkeilijöitä ohi tms, mutta TODELLA vähäistä on ja turhan louskuttamisen lopettavat käskystä.
olen naapureilta kysellyt miten hyvin kuuluu ulos ja ovat sanoneet et ei kuulu oikeestaan juuri yhtään, sisälle ei ollenkaan ja ulos vaan joskus, ei häiritse.

no, tällä naapurilla josta otsikkoon kirjoitin on 4 jotain terrieriä päivin öin ulkona ja ne haukkuu, louskuttaa ja räksyttää KOKO AJAN, ne ei ole hetkeäkään hiljaa, ei hetkeäkään.

mulle yks lysti, ei oikeesti häiritse, mut muita häiritsee. esim.yhtä toista naapuria joka ei saa vauvaansa nukutettua ulkona kun ne terrierit räyhää siellä (asuvat lähempänä toisiaan ku me).

no, nyt tämä naapuri oli sitten muille naapureille valittanut MEIDÄN koirista kun ne on kamalia rähjääjiä ja häiritsevät heidän pihahommiaan louskutuksellaan, linnunlaulustakaan ei voi nauttia kun meidän koirat louskuttaa leukojaan!!!! oli viel sanonut päivämäärän ja kellonajan jolloin hänelle oli riittänyt ja kun 2.muuta naapuria puhui tätä meille niin totesin et me ei olla oltu edes kotona koirien kans sillon....

noooo, tää juttu jatku ja lopulta se naapurin nainen oli myöntäny et se pelkää meidän koiria et ne on tappajakoiria ja vihasia ja tappaa sen lapset ja terrierit ja hän tekee kaikkensa et saa juonittua ne pois täältä....

että great, tulee kiva kesä kun se kyttää ja puuttuu kaikkeen.

suoraan menen kyllä sanomaan jos mulle puhuu tai tulee urputtaan, mutta ehdointahdoin en mene riitaa haastamaan, se ihminen on mulle ja mun koirille ilmaa..!!!

Joo, minun kans ois tehny mieli ottaa äsken tuolta asekaapista joku piipunpätkä ja käydä osoittelemassa naapurin koiria kun naksuilla kehuivat kun haukkuivat häkissään! Hyssyttelin tyttöä unille 45min... pläääh.

mutta eihän omakotitalosta voida häätää. jos sun koiras tappaa jonkun toisen koiran tai lapsen, niin sit tietenkin lopetus poliisin toimesta. taitaa olla naapuris samanlainen räksyttäjä kuin koiransakin.

Kiva naapurusto teillä. mene puhumaan suoraan sille muijalle.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
No mitä koiria teillä on ap?

tanskadoggeja. toinen ei ole täysin puhdasrotuinen, mutta täydestä menee..
lepsuja lössyköitä jotka ei turhia höntyile.
kokoa löytyy, mutta saman verran myös rauhallista luonnetta.

on se hyvä että sä ja sun koirasi olette niin eriomaisia. Hanki oma elämä niin ei tartte kuunnella naapureiden hölinöitä. Voi että mua ärsyttää tällaiset itsensä korottavat ja naapureitaan haukkuva erinomaiset ihmset.

Alkuperäinen kirjoittaja Sun naapuri en haluaisi olla:
on se hyvä että sä ja sun koirasi olette niin eriomaisia. Hanki oma elämä niin ei tartte kuunnella naapureiden hölinöitä. Voi että mua ärsyttää tällaiset itsensä korottavat ja naapureitaan haukkuva erinomaiset ihmset.

täh?? sä oot sekasin...

meillä kanssa taloyhtiössä topsi paljon pieniä ärsyttäviä koiria, jotka haukkua räksyttävät niin, että vauva herää vähän väliä. Talven jäljiltä on hiekkalaatikon vierukset täynnää kakkaa jne. En pidä koirista.

lahjoita naapuri sovuksi niille pirun terriereille sitruunapannat xD
Doggeista kun ei tappajia saa tekemälläkään :)
Itse painin naapurin kanssa samasta koira pelko asiasta... koirani lauhkea kuin lammas, kaikkien kaveri, rotu vaan naapurin mielestä väärä.. kyllähän se iltalehti tietää kaiken parhaiten ja on oikeassa sanoi kerran naapuri miulle :)
Juu meillä on Dobberi ;)

Yhteistyössä