2 vuotias vieroitettiin tutista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt alkaa tulla jo ideoita mieleen :) Oiskohan titinalle dvd kiva?
Tykkää kovasti katsoa aina sitä yhtä ja samaa, jos ostais vaikka uuden niin saisi itsekin vaihtelua :D

Tai sitten joku ison tytön juttu, esim. oma muumimuki, lautanen tai muumi-lastenaterimet kun on jo niin iso tyttö, että osaa käyttää oikeita isojen astioita. Joku käsilaukku tai kaulakoru voisi myös olla ison tytön juttu. Tai vaikkapa joku isommille suunnattu barbi tms.

Meillä saman ikäinen tutista luopuja sai valita kaupasta itse haluamansa nallen. Tutista luopumisen jälkeen ensimmäisen viikon kulki melkein koko ajan kyseinen nalle sylissä, tuntui että siitä oli oikeasti apua hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Mä ostaisin jonkun oikeen miellyttävän lelun. Mut meillä ostellaan niin harvoin leluja että lapsi kokisi sen tosi isoks asiaks.

Meilläkään ei oikein leluja osteta muuten kuin mitä lahjaksi jouluisin ja synttäreillä saavat. Silti meillä on hurjasti kertynyt leluja.
Tulisiko sinulle mieleen mitä se voisi olla?
Tyttö lapsi kyseessä. Vauvanukkeja on, sekä nuken vaunut.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tai sitten joku ison tytön juttu, esim. oma muumimuki, lautanen tai muumi-lastenaterimet kun on jo niin iso tyttö, että osaa käyttää oikeita isojen astioita. Joku käsilaukku tai kaulakoru voisi myös olla ison tytön juttu. Tai vaikkapa joku isommille suunnattu barbi tms.

Muumiastiat tytöllä jo on mutta tuo käsilaukkukin kuulostaa kivalta.
Tyttö tykkää vaihtaa vaatteita, ja käyttää sisälläkin kenkiä, äidin korkokenkiä mm. :D Ja kasseihin tykkää pakata pieniä tavaroita.

Kyllä palstaan voi aina luottaa. Nyt on jo niin monta sopivaa ideaa etten tiedä mikä sit ois se just hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kahdenäiti:
Meillä saman ikäinen tutista luopuja sai valita kaupasta itse haluamansa nallen. Tutista luopumisen jälkeen ensimmäisen viikon kulki melkein koko ajan kyseinen nalle sylissä, tuntui että siitä oli oikeasti apua hänelle.

Meidän tytöllä on 2 pehmokissaa jotka ovat kulkeneet mukana tytöllä koko ikänsä. Todella tärkeät ja sen näköisetkin jo :D Muut pehmot eivät ole päässeet näiden kissojen 'tasolle' ollenkaan.