Ristiäislahjaksi rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mihin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mihin?

Vieras
Mitä voisi vauvalle ostaa? Vai laittaisko säästöön?

Mun mielestä vähän mielikuvitukseton lahja, mielummin olisin jotain muuta kummilta halunnut, jotain, joka jää lapselle muistoksi ja josta tietäisi, että kummi ovat juuri tämän lahjan hänelle halunneet antaa.

Mun pikkunen sai sylikummilta + kummilta enkelikorun ja riipuksen... Muita kummeja ei ollut... Olisin halunnut kummilusikan ja valokuvakansion, mutta kummeja ei ollut enempää... Ja sylikummilla tapana aina ollut ostaa kummilapsilleen tuo riipus ja ketju, siis ihana on ja tyytyväinen siihen olen tottakai :heart: Mä voin ihan hyvin ostaa lusikan ja kansion ite... Likka on kyllä jo puoltoista vuotta, mutta silti :D

Saiko myös esim. valokuvakehyksen tai kauniin albumin? Kyllä mä sijoittaisin kummeilta tulleen rahasumman johonkin erityiseen, minkä tietää sitten vielä vuosienkin päästä. Jos joltain muulta olisi tullut rahaa lahjaksi, niinkuin esikko aikanaan sai, avaisin lapselle tilin pankkiin, ja laittaisin sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja kummi:
Saiko myös esim. valokuvakehyksen tai kauniin albumin? Kyllä mä sijoittaisin kummeilta tulleen rahasumman johonkin erityiseen, minkä tietää sitten vielä vuosienkin päästä. Jos joltain muulta olisi tullut rahaa lahjaksi, niinkuin esikko aikanaan sai, avaisin lapselle tilin pankkiin, ja laittaisin sinne.

Molemmat sai. Mun mielestä olisi kiva ollut just ostaa joku lahja, eikä laittaa säästöön, en vaan keksi, mikä se voisi olla :/

Alkuperäinen kirjoittaja mihin?:
Alkuperäinen kirjoittaja kummi:

Molemmat sai. Mun mielestä olisi kiva ollut just ostaa joku lahja, eikä laittaa säästöön, en vaan keksi, mikä se voisi olla :/

Onko sulla tyttö vai poika? Voisi sitten helpommin antaa vinkkejä.

no pistä ne säästöö ja osta sit jotai ku tarvetta tulee.aika omituista et kummi anto rahaa lahjaks...
me aukastaa pojalle tili ja laitetaa lahjarahat sinne.tarkotus on ostaa toppapuku ja sitten ku ajankohtasta ni kävelykone niillä rahoilla :)