Mitä 2-vuotiaalle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä

Vieras
Ystäväni sai lapsen juuri ja hänellä on ennestään 2-vuotias poika. Ostin vauvalle lahjan, mutta pitää kai ostaa isoveljellekin jotain. Minulla ei ole lapsia, joten en tiedä yhtään mitä ostaisin 2-vuotiaalle. Ei saisi olla kovin kallista, kun toinen lahja maksoi jo niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja 2-vuotiaan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tarviiko välttämättä viedä jotain?

Mun mielestä enemmin vie isommalle, jota se ilahduttaa, entä vauvalle. Palapelit ja hiekkavärkit on hyviä tai kirjat.

Muutenkin on iso muutos lapselle ja kaikki huomioi vain vauvaa. Eihän vauva edes tajua lahjaa. Isoveljelle voi olla todella iso juttu, että vauvaa katsomaan tulevat huomioivat häntäkin.

palapeli, kirja, värikyniä + paperia... TARRAT ovat meillä olleet erittäin suosittuja 2v eteenpäin. On olemassa siis ihan tarrakirjojakin mihin niitä voi liimailla (ja siirrellä).

Onhan se näin. Itselle tulisi mieleen tehdä isommalle nätti onnittelukortti, jossa piirroskuvat perheenjäsenistä, erilaisia materiaaleja kokeiltavaksi, aukko tms. "jännittävää katseltavaa". Minulla ainakin tulee korvista ulos turhan tavaran määrä, ja siksi miettisin kahdesti ennen kuin hommaisin jotain...

Uusimmat

Yhteistyössä