2-vuotiaat - minkälaisia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvinkää-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvinkää-81

Vieras
Apua! Mulla ei ole mitään hajua minkälaisia 2v-lapsoset on! Onko niillä vielä vaipat? Syökö ne "oikeaa" ruokaa vai soseita? Kai ne kävelee ainakin jo? Nyt saa yleistää, tiedän, että yksilöllisiä eroja on... minkälaisia leikkejä ne leikkii?

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvinkää-81:
Apua! Mulla ei ole mitään hajua minkälaisia 2v-lapsoset on! Onko niillä vielä vaipat? Syökö ne "oikeaa" ruokaa vai soseita? Kai ne kävelee ainakin jo? Nyt saa yleistää, tiedän, että yksilöllisiä eroja on... minkälaisia leikkejä ne leikkii?

Miksi kysyt????

2-vuotiaat on jo ihanan isoja! Yleensä niiden kanssa voi jo keskustella, varsinkin tytöt yleensä puhuvatkin jo hyvin. Vaipat yleensä vielä on, useimmat syövät jo itse ja ihan tavallista ruokaa.

Kävelevät, juoksevat, yrittävät kaikkea itse, mutta monessa vielä pitää auttaa. Oma persoonallisuus alkaa tulla vahvasti esille, uhmaakin monella on.

Ihana ikä kaikenkaikkiaan. :)

Meillä nuorin täyttää kaksi tammikuussa. Kävelee, juoksee, syö ja juo itse, puhuu 2-3 sanan lauseita, harjoittelee pukemista, nukkuu yhdet päikkärit ja öisin 20.30-7.30, uhma päällä, leikkii nukeilla, kokoaa torneja, selailee kirjoja ja seuraa isompien sisarustenn leikkejä ja yrittää tehdä perässä.Rakastaa tanssimista ja musiikkia (ei lastenlauluja). Ulkona tykkää liukumäestä ja keinumisesta. Syö vielä aamuvellin tuttipullosta ja tutti edelleen käytössä, ei suostu käymään potalla, eli vaipat käytössä. Tällainen tapaus meillä!

Yhteistyössä