2-vuotiaan ns. laiskasilmä.. :S ??

Meillä neiti 2vee ja oon kiinnittänyt huomiota sen vasempaan silmään, välilä näyttää että se tulee niinku perässä ja on tosi "vinkkelissä" ajoittain kun se katselee.. onko se ns. karsastustakaan kun kuitenkin menee "suoraan" hetkessä kun hän keskittää katseensa.. ?? Osaako kukaan neuvoa, varmaan silmälääkäriin matkamme vie?

HJÄLP???
 
vieras
SIis karsastaako ulospäin vai? Vai sisäänpäin? Joka tapauksessa tuon ikäisen karsastusepäilytkin on tarkastettava eli kannattaa varata se aika silmälääkärille.

Meillä minä aloin epäillä lievää uloskarsastusta kuopuksen ollessa noin 8kk. Oli kuitenkin niin ajottaista ja sitä tuskin näki, että pitkään luulin että näen omiani. Silmälääkäriin menin lopulta kun tyttö oli 1v1kk. Ei silmälääkärikään sitä meinannut saada näkymään, kaksi kertaa huomasi sitten kun oli laittanut laajentavat silmätipat mutta silloinkin oli ihan vilaus vain ja samantien ohi. Seurantalinja meillä, tyttö katsoo kuulemma suoraan ja silmät liikkuu symmetrisesti ja mitä kaikkea se silmälääkäri sanoi. Seuraava tsekkaus joskuslokakuussa.
 
Voisko se olla samaa kuin mulla itsellä eli toinen silmä toimii laiskemmin kuin toinen. Ei siis ole karsastusta. Sen tuntee itsekin, että toinen silmä tarkentaa paljon hitaammin. Mulla on ollut sellaisia harjoituksia, jolla silmää jumpataan. Ei siitä vaan ole ollut apua.
 

Yhteistyössä