Alkuperäinen kirjoittaja rengastie:
lähtekää polkupyöräilemään saariston rengastietä. Koska teillä on yöpaikka siellä mökillä tekisin varmaan niin että pyöräilisin lyhyempiä pätkiä ja sit mökille yöks takasin. Sit toisena päivänä joku toinen pätkä. Ihanaa olis, nauttikaa!!!
Mut eiks rengastiellä ole hiukan vaikea valita joka päivä eri reitti... Katsos kun se on rengastie, niin toisena päivänä pitää ajaa sama matka kuin edellisenä + lisäksi uusi matka, jos aikoo mökille mennä aina yöksi... Ei kuulosta oikein järkevältä tai siis ei kuulosta siltä, että tuon neuvon antaja ymmärtää, mikä on aariston rengastie