V
Vera
Vieras
On se vaan kumma juttu, että esikoista odottaessani rautakuurille laitettiin heti, kun veret laski 114. Nyt on eri neuvola, eri hoitaja ja eri paikkakunta..ja eri säännöt ilmeisesti. Veriarvot ovat keikkuneet hieman yli 110 vaiheilla jo tovin (muuan kk:n) ja hoitaja ei ole vieläkään käskenyt rautakuurille. Olen valittanut väsymystä yms, muttei rouva reagoi ollenkaan. Aina vain sanoo, että katsotaan sitten ensikerralla. Noh..ensikerrat alkavat käydä vähiin, kun on jo rv 37+4 menossa ja muutamana päivänä olen tehnyt jo synnärille lähtöä, JOTEN olin oma-aloitteinen ja hain apteekista samat rautalääkkeet, kuin esikoiselle ja syön niitä omasta..en lääkärin..määräyksestä.
Toinen mikä hoitajassa nuivii on (!!), että itselläni on pyydettävä neuvolassa, että: voitaisiinko tehdä tuo ""alapään katselmus"", kun jo vähän tuntuu siltä, että vois vaikka kohta lähteä synnyttämään??"" Muuten hoitaja ei sitä tee. Tämäkin on aina niitä ""ensikerralla"" juttuja.
Jotenkin ihmetyttää, että onko tuo hoitaja jotenkin epäpätevä vai mikä vastustaa..? Vai jätetäänkö yleensäkkin uudelleen synnyttäjät näin ""oman onnensa nojaan""? Joka raskaus on erilainen ja uusi kokemus, että itse koen ainakin, etten ole mikään veteraani, vaikka toista odotankin.
VAI LIEKÖ TÄMÄ NYT SITTEN RASKAUDEN LOPPUVAIHEESSA OLEVAN HORMONIHIRVIÖN HÖPINÄÄ..VOI OLLA =)
RAUHALLISTA JOULUNODOTUSTA!!
Toinen mikä hoitajassa nuivii on (!!), että itselläni on pyydettävä neuvolassa, että: voitaisiinko tehdä tuo ""alapään katselmus"", kun jo vähän tuntuu siltä, että vois vaikka kohta lähteä synnyttämään??"" Muuten hoitaja ei sitä tee. Tämäkin on aina niitä ""ensikerralla"" juttuja.
Jotenkin ihmetyttää, että onko tuo hoitaja jotenkin epäpätevä vai mikä vastustaa..? Vai jätetäänkö yleensäkkin uudelleen synnyttäjät näin ""oman onnensa nojaan""? Joka raskaus on erilainen ja uusi kokemus, että itse koen ainakin, etten ole mikään veteraani, vaikka toista odotankin.
VAI LIEKÖ TÄMÄ NYT SITTEN RASKAUDEN LOPPUVAIHEESSA OLEVAN HORMONIHIRVIÖN HÖPINÄÄ..VOI OLLA =)
RAUHALLISTA JOULUNODOTUSTA!!