Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26582638:Tukka kestää kyllä aika hyvin kaikenlaista, joskus itsekin tullut kokeiltua. x) Päänahka on se, jota kannattaa varoa...
Päänahassa huomasin eilen pientä arkuutta. Kipeä se ei sinänsä ole, mutta pienesti arka kylläkin![]()
Mä olen toista mieltä.
Jos nyt edes vähän tietää hiusten värjäämisestä jotakin, niin sen voi tehdä kotonaklin. Vaikka väriasteen muutos olisikin suuri.
Mä olen värjännyt tukkaani varmasti yli 100 kertaa (sis. isojakin muutoksia), enkä ole koskaan vielä epäonnistunut niin, että olisi tukka mennyt pilalle ja mua olisi vituttanut kuin pientä oravaa. Joten aion jatkossakin värjätä tukkaani itse.
Ammattilainen on toki aina ammattilainen, mutta kyllä ne ammattilaisetkin mokaa. Kertaalleen lähdin kampaamosta ulos tukka vihreänä. Ja kertaalleen päässä oli laikku jonne väri ei ollut ottanut kiinni. Liekö vika värjääjässä, värissä, vai hiuksissa...kuka tietää? Mutta itse olen saanut värin aina tasaisesti tukkaan.
Koettu on sekin, että tukka oli tarkoitus värjätä tummasta vaaleaksi...oranssiksihan se jäi, kera kirkuvanvaalean juurikasvuosion. Ja tämä siis kampaajalla.
Toki on hyviäkin kokemuksia paljonkin, mutta koska pystyn itsekin tukkaani värjäämään ja siitä hommasta pidän, meinaan jatkossakin sitä pääsääntöisesti itse tehdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26582773:Mulla meni ihan ruvelle kerran... Kuivi. 2 värinpoistoa peräjälkeen oli vähän liikaa. Silti piti saada vielä uudet värit päälle. Silloin liikuskeltiin vähän äärirajoilla.![]()
En mä ole sen erinomaisempi, kuin kuka tahansa muukaan peruspirkko. Tähän tosiaan pystyy ihan jokainen.
Ja mitä siihen "tämänhetkiseen tulokseen" tulee, niin eipä niiden tosiaankaan tarvitse ketään tuntematonta palstapersoonaa vakuuttaakkaan![]()
Kyllä se riittää, että mä itse tykkään tästä tukasta todella paljon
![]()