Uskalla toki.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen::wave:
Mäkin voisin tulla jos töiltä ehdin ja jos uskallan :xmas:
Suomen lipun. Koko rivistö on meinaan silloin Suomen lippujaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sovitaanko tässä?
Lauantai?
Lippujen alla, öö klo???
Ja minkä lipun?
Mukaan vaan Kaikkia meitä jännittääAlkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Voisin koittaa tulla. Riippuu vaan työvuorosta (luulisin, et oon töissä) se ois sopivasti matkan varrella
Jaa on vai. No eli suomen lipun allaAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Suomen lipun. Koko rivistö on meinaan silloin Suomen lippujaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sovitaanko tässä?
Lauantai?
Lippujen alla, öö klo???
Ja minkä lipun?
Niin ja TIETYSTI uskallat :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen::wave:
Mäkin voisin tulla jos töiltä ehdin ja jos uskallan :xmas:
Mä kokeilen sormella mistä päin tuulee niin ei haittaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mulle sopii. Jos oon aamuvuorossa ni kerkeen käydä vaihtaa vaatteetkin kotona ni teidän ei tartte haistella mua :xmas:
Lastenteltan ohjelmaa ei vielä ole esilläAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Mites ne lastenkokoukset menee, onko jotain ohjelmaa vielä mistä ajat näkis?
niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
Okkei. Tai ensimmäinen, jonka juurelle mahtuu, jos siin on vaik jonoo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
Ensimmäinen lipputanko ruokatelttojen puolelta, sovittu ?