2.6:tta pitäisi mennä juhliin ja kävin

no ehkei nyt ylipainon takia kannata juhlia passata. joku peittävä yläosa, joku tunika tms ja vaikka mustat housut ku se hoikentaa. tietty riippuu vähä säästäki et miten pukeutuu ja et ollaanko paljon ulkona. mut juhliin vaan pää pystyssä!
 
Itse olen samoissa mitoissa..itse asiassa vielä lyhyempi, joten suhteessa pulleampi. Ärsyttää tämmöinen, kun ei sa lahduttamisella tuloksia.
Itse olen menossa juhliin ensi viikonloppuna ja myös lakkiaisiin sitten 2.6...Kovasti mietin, millaiset vaatteet hoikentaisivat...

Tässä joitain vinkkejä
*ei liian tiukkaa, eikä liian väljää...
*a-linjainen tunika sopii hyvin
*ei liian haaleita vaatteita, ei esim koko valkoista
*hameen olisi hyvä olla makkaroiden kohdalta suht tyköistuva
*jos povessa esiteltävää...näytä sopivasti...
*myös pyöreät voivat pukeutua avoinaisiin ja keveisiin vaatteisiin

Mutta kaiken A ja O on kuinka itsesi ja vaatteesi kannat!!!
Eli itseluottamus tuo kauneutta...monet pyöreät ovat kauniita ja jopa laihat heitä ihannoivat JOS itsetunto on kohdallaan...
Säälittävän näköisenä kulkeminen on muidenkin mielestä säälittävää.
Muista, että muut eivät näe sinua sinun silmilläsi...Laihoilla on usein huono itsetunto,vaikka muulta näyttääkin.
Tsemppiä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:51 nunnu kirjoitti:
Itse olen samoissa mitoissa..itse asiassa vielä lyhyempi, joten suhteessa pulleampi. Ärsyttää tämmöinen, kun ei sa lahduttamisella tuloksia.
Itse olen menossa juhliin ensi viikonloppuna ja myös lakkiaisiin sitten 2.6...Kovasti mietin, millaiset vaatteet hoikentaisivat...

Tässä joitain vinkkejä
*ei liian tiukkaa, eikä liian väljää...
*a-linjainen tunika sopii hyvin
*ei liian haaleita vaatteita, ei esim koko valkoista
*hameen olisi hyvä olla makkaroiden kohdalta suht tyköistuva
*jos povessa esiteltävää...näytä sopivasti...
*myös pyöreät voivat pukeutua avoinaisiin ja keveisiin vaatteisiin

Mutta kaiken A ja O on kuinka itsesi ja vaatteesi kannat!!!
Eli itseluottamus tuo kauneutta...monet pyöreät ovat kauniita ja jopa laihat heitä ihannoivat JOS itsetunto on kohdallaan...
Säälittävän näköisenä kulkeminen on muidenkin mielestä säälittävää.
Muista, että muut eivät näe sinua sinun silmilläsi...Laihoilla on usein huono itsetunto,vaikka muulta näyttääkin.
Tsemppiä!
allekirjoitan tämän! itsestä riippuu miten vaatteesi kannat ja miten "esiinnyt" luota itseesi ja äläkä mieti kilojasi kanna ylpeydellä vaatteesi ja ole oma iloinen itsesi!! hauskaa juhlapäivää ja nauti kaikin rinnoin!!!


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:43 vieras kirjoitti:
tänään vaa´assa ja painoa 75,8 kg ja pituutta 163cm. Onko jollakin ideoita mitä tällainen punkero voi laittaa päällensä vai jätänkö menemättä?
Juhlat alkaa kl. 13.00
No, nyt menet kyllä niihin juhliin ja tässä muutama vinkki onnistuneseen iltaan:
- pukeudu pinkkiin tai oranssiin. Väripilkuista tykkää kaikki.
- meikkaa kuten skitsofreenikko (aloita jo esim klo 11 jos juhlat alkaa klo 13 niin ehdit). Kyseinen meikkaustyyli vie yleensä kivasti huomion mahdollisesti epävarmasta käytöksestäsi.
-et ole kovi pitkä, siihen ei kukaan kiinnitä huomiota jos laahaat toista jalkaasi ja päästelet samalla naksahtavia ääniä suustasi.
Jos meneminen kuitenkin epäilyttää niin älä epäröi! Klo 16 kaikki ovat kuitenkin jo niin maljoja kohottaneita ettei kukaan edes huomaisi vaikka tanssisit polkkaa maastopuvussa.
Hauskaa juhlapäivää! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:02 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:43 vieras kirjoitti:
tänään vaa´assa ja painoa 75,8 kg ja pituutta 163cm. Onko jollakin ideoita mitä tällainen punkero voi laittaa päällensä vai jätänkö menemättä?
Juhlat alkaa kl. 13.00
No, nyt menet kyllä niihin juhliin ja tässä muutama vinkki onnistuneseen iltaan:
- pukeudu pinkkiin tai oranssiin. Väripilkuista tykkää kaikki.
- meikkaa kuten skitsofreenikko (aloita jo esim klo 11 jos juhlat alkaa klo 13 niin ehdit). Kyseinen meikkaustyyli vie yleensä kivasti huomion mahdollisesti epävarmasta käytöksestäsi.
-et ole kovi pitkä, siihen ei kukaan kiinnitä huomiota jos laahaat toista jalkaasi ja päästelet samalla naksahtavia ääniä suustasi.
Jos meneminen kuitenkin epäilyttää niin älä epäröi! Klo 16 kaikki ovat kuitenkin jo niin maljoja kohottaneita ettei kukaan edes huomaisi vaikka tanssisit polkkaa maastopuvussa.
Hauskaa juhlapäivää! =)
hyvät vinkit :D
 
Joku ehdotti A-linjasta tunikaa...mun mielestä sen toimivuus riippuu vartalon mallista. Itse olen kohta samoissa mitóissa kun ap, 162cm/75kg. Mulla on leveät hartiat ja isot rinnat, olen siis iso ylhäältä ja toisaalta iso pers ja reidet, mutta vyötärö löytyy vielläkin. Se a-linjainen tunika hukuttaa vyötärön ja korostaa sitä ahteria ja reisiä, eli käytän aika harvoin vyötäröltä väljiä vaatteita. Toisaalta, koslka mulla ei ole alleja ja ylävartalo on muutenkin ihan ok, tykkään hihattomista vaatteista.
Mun suosikkeja on kotelomekot.
2.6 on 3-4 juhlat, riippuu ehtimisestä, ja laitan luultavasti mustavalkoisen puolihameen, jossa tyllialushame (korostaa sitä vyötäröä ja kun on jokatapauksessa lantiolta leveä, hukuttaa sen oman p.rseen, vaikka periaatteessa kai ei ongelmakohdissa väljää saiskaan pitää) ja pitkän mallisen topin, jossa vyö.
Toinen vaihtoehto on kotelomekko tai kaksiosainen samantyyppinen kokonaan yksivärinen pitkä puku, joka pidentää...Joo, mulle on päässy kertymään taas noita juhlavermeitä, noista ei mikään ole viellä ollu päällä...(Paitsi se pitkä toppi, jossa vyö, on hyvän näköinen farkkujenkin kanssa).
 
hei
ananas-dieetti. Nesteitä lähtee ja näinollen pikainen laihdutus. Ei kylläkään pysyvä tulos mutta hyvä juuri ennen juhlia että olisi vähän hoikempi.

http://www.eu.gw.com/laihis/ananas.html
 

Yhteistyössä