Sinusta on siis inhimillistä läimästä pientä lasta päähän?Alkuperäinen kirjoittaja guuggeli:Avaan sateenvarjon jo valmiiksi enkä tuu enää lukemaan tätä ketjua kun varmaan paskaa sataa niskaan, mut musta tuo on vaan inhimillistä. Itsekin joskus HARVOIN oon tukistanut. Ei ne aina vaan muuten usko, ikävä kyllä.
TIETYSTI!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muistithan pyytää anteeksi ja korjata virheesi?
Ei vaan se, että hermo ja itsehillintä pettävät. Vanhemmatkin kun ovat vain ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja mulla:Sinusta on siis inhimillistä läimästä pientä lasta päähän?Alkuperäinen kirjoittaja guuggeli:Avaan sateenvarjon jo valmiiksi enkä tuu enää lukemaan tätä ketjua kun varmaan paskaa sataa niskaan, mut musta tuo on vaan inhimillistä. Itsekin joskus HARVOIN oon tukistanut. Ei ne aina vaan muuten usko, ikävä kyllä.
Ei tullut. En todellakaan lujaa..Alkuperäinen kirjoittaja :(:kurjaa, mutta ehkäpä opit itse nyt vähän itsehillintää vastaisuuden varalle. älä anna itsesi toistaa tuollaisia tekoja. eihän lapselle tullut mitään pysyvää?
Totta kai varsinkin kun sen täällä kirjoittaa, täällä annetaan vuoronperään anteeksi ja sanotaan kuinka se on täysin inhimillistä ja lähes normaalia käytöstä. Eri asia on jos isä olisi tehnyt noin, silloin se sika pitää jättää heti ja häipyä turvakotiin. Juuri luiin tutkimuksen missä todettiin että 90% suomalaisista lapsista joita pahoinpidellään niin pahoinpitelijänä on äiti.Alkuperäinen kirjoittaja mulla:Sinusta on siis inhimillistä läimästä pientä lasta päähän?Alkuperäinen kirjoittaja guuggeli:Avaan sateenvarjon jo valmiiksi enkä tuu enää lukemaan tätä ketjua kun varmaan paskaa sataa niskaan, mut musta tuo on vaan inhimillistä. Itsekin joskus HARVOIN oon tukistanut. Ei ne aina vaan muuten usko, ikävä kyllä.
Itse muistan parhaiten tukistamisen omasta lapsuudestani. Se meinaan sattuu ku päänahka on herkkä. Ei todellakaan lievin tapa.Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Väkivalta on eri asia kun tollanen pieni tukistus.