2,5 vuotiaan nukkumaanmeno rumba vie hermot!!!!!

Vettä, pissille, anna peitto, ei peitto(potkii pois), anna peitto, peittopois (potkii pois), janottaa, unilelu hävisi, sukka tippui, yöpuku huonosti, anna peitto, peitto pois, sukka lähti...jne jne.. |O |O |O |O |O

Ei tää ollu vielä viikko sitten tälläistä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
vieras
Meillä tekee 5v tuota, janottaa, pissattaa, nälkä, ihan kaikkea taivaan ja maan väliltä..
Ja 2.5v ei mee nukkumaan, kun 5v häiritsee. Alkaa kiva pomppia sängyllä leikki.
 
Minä
Pitkää pinnaa lähettelen.Kuulostaa raivostuttavalta.
Meillä oli joku aika sitten tuota peitto sähläystä ja mä peittelin pojan iltasadun jälkeen ja sit jos potki peiton pois ja rupes huutamaan et mun pitää se laittaa niin kerran oon takaisin laittanut ja sit vaan todennut et äiti on jo peitellyt sinut ja nyt nukutaan.
tuossa vettä, pissalle tilanteessa toimisin itse niin että ennen sänkyyn menoa antaisin vettä ja käyttäisin pissalla ja sitten jos huuto alkais niin veisin tyynesti yöpöydälle vesilasin ja potan sängyn viereen että jos tarvetta on niin apu on lähellä.
Mä en lähtisi tuohon leikkiin mukaan. Mulla kyllä on myös pienempi lapsi joka ei ees mahdollista mun hyppimistä esikoisen pillin mukaan.
 
vieras
Meillä oli ihan sama juttu muutama päivä sitten, alkoi myös yht'äkkiä. Tein näin: pissatin JUST ennen sänkyynmenoa, kysyin pitääkö vielä mennä. Annoin vettä JUST ennen sänkyynmenoa, kysyin vieläkö tulee jano. Laitoin peiton ja unilelun ja kysyin, onko ne nyt hyvin, ja tarviitko vielä jotain. Mun onneksi, meidän tyttö aika rauhallista sorttia, kun noin perusteellisesti tein, ja kyselin, ei hällä ollu enää valittamisen aiheita, taiei ainakaan älynny, et olis voinu alottaa koko rumban uusiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Nyt se hiljeni... =)
:heart:
mitä mä sanoin :D
Ihanaa... mutta niin hermoja raastavaa kuunnella kun toinen niin sydäntäsärkevästi silmiä räpsytellen selittää kuinka kova jano on (vaikka juuri joi). Kyllä ne näköjään osaa....
joo, osaa ne ja vaan kyttäävät oikeaa hetkeä, josko olisi äiti vähän herkemmällä päällä ja sittenkin suostuisi kaikkiin mun pyyntöihin :D
 
Mä on kouluttanut tuota 2.5v:tä, että itsekin voi vetää sen peiton päälle. Aina välillä yöllä kaikuu, "äitii, tuu laittaan peittoo päälle" johon minä vastaan, että "Pistä/vedä itse peitto päälle, sinä osaat sen". Ja hetken kuluttua on taas hiljaista, kun herra kiskoo itse peiton päälle.

Vesipullo (taikamuki) on sängyssä ja sukkia ei käytetä. Mutta mä kyllä antaisin paljon, jos herra pyytäisi vihdoinkin oma-aloitteisesti päästä pissalle... Ollaan kuivia, kun pissatusrytmi pelaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ei ei ei, älä suostu pompoteltavaksi!
En mä jokaista toivetta toteutakaan, istun täs koneella ja kuuntelen kun yks esittää tuolla vaatimuksia :whistle:
no nih :D sitten ei ongelmaa.. siellä se aikansa komentaa ja sitten sammahtaa kun tajuaa, ettei kukaan pompi hänen pyyntöjensä tahdissa..
Tuolla lailla mä olen saanut kaksi lasta kuriin ja nuhteeseen B)

Syödään ja juodaan ennen nukkumaanmenoa, pissalla käydään myös, peiton osaavat itsekin laittaa, jne. Äitiä ei kiinnosta, jos sängystä huudellaan pissahätää tai jotain muuta :xmas: . Ei ne sitten kovin monena iltana jaksaneet huudellakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Arvatkaas mitä tuo riiviö asken tuolta huusi??
(Sama rumba käynnissä siis kuin eilen)

Äiti, mun kikkeliä kutittaa!
Pakko oli mennä kattoon... :D
Nooh, mä heräsin yksi yö siihen, kun 2 v 10 kk huutaa täysillä että "äitiiiiii...minun pippeli palelee!". Siihen reagoin.

Oli kiskonut housut kinttuihin ja ottanut univaipan pois, ja nukahtanut uudestaan ennen kun sai vedettyä housut takaisin ylös. Sitten myöhemmin heräsi ja oli vehkeet jäässä kun peittokin oli ties missä :D

Esikoinen joskus huuteli sängystään että tissit on kauheen kipeet. Maitoa tuli liikaa kuulemma. Oli reilu 2 v ja kuullut, miten mä kärsin rintatulehduksistani (velipoika oli tuolloin vauva) :xmas: . SE ei mennyt läpi, ja lapsi ihmetteli kovasti että miksei äiti usko kun hän sanoo että kipeet on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Vettä, pissille, anna peitto, ei peitto(potkii pois), anna peitto, peittopois (potkii pois), janottaa, unilelu hävisi, sukka tippui, yöpuku huonosti, anna peitto, peitto pois, sukka lähti...jne jne.. |O |O |O |O |O

Ei tää ollu vielä viikko sitten tälläistä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
ihan just niinkun meillä!!! ja myös 2½v
 

Yhteistyössä