2,5 vuotiaan nukkumaanmeno rumba vie hermot!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Arvatkaas mitä tuo riiviö asken tuolta huusi??
(Sama rumba käynnissä siis kuin eilen)

Äiti, mun kikkeliä kutittaa!
Pakko oli mennä kattoon... :D
Nooh, mä heräsin yksi yö siihen, kun 2 v 10 kk huutaa täysillä että "äitiiiiii...minun pippeli palelee!". Siihen reagoin.

Oli kiskonut housut kinttuihin ja ottanut univaipan pois, ja nukahtanut uudestaan ennen kun sai vedettyä housut takaisin ylös. Sitten myöhemmin heräsi ja oli vehkeet jäässä kun peittokin oli ties missä :D

Esikoinen joskus huuteli sängystään että tissit on kauheen kipeet. Maitoa tuli liikaa kuulemma. Oli reilu 2 v ja kuullut, miten mä kärsin rintatulehduksistani (velipoika oli tuolloin vauva) :xmas: . SE ei mennyt läpi, ja lapsi ihmetteli kovasti että miksei äiti usko kun hän sanoo että kipeet on.
Noi on hyviä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Nooh, mä heräsin yksi yö siihen, kun 2 v 10 kk huutaa täysillä että "äitiiiiii...minun pippeli palelee!". Siihen reagoin.

Oli kiskonut housut kinttuihin ja ottanut univaipan pois, ja nukahtanut uudestaan ennen kun sai vedettyä housut takaisin ylös. Sitten myöhemmin heräsi ja oli vehkeet jäässä kun peittokin oli ties missä :D

.
:LOL:

Meidän herra kaupassa selitti tänään, että häntä palelee ja alkoi kiskoa toppahousuja pois. "Ai että, onko sun siis kuuma"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Vettä, pissille, anna peitto, ei peitto(potkii pois), anna peitto, peittopois (potkii pois), janottaa, unilelu hävisi, sukka tippui, yöpuku huonosti, anna peitto, peitto pois, sukka lähti...jne jne.. |O |O |O |O |O

Ei tää ollu vielä viikko sitten tälläistä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
ihan just niinkun meillä!!! ja myös 2½v
Juu, eiks ookkin ihan sairaan raivostuttavaa :headwall: |O :eek:
 
lontoo
Tuttuja noi kaikki.
Nyt meillä on poika 3v alkanu huudella sängystä, että on paha mieli. Kysyn, että mikäs on. Miettii hetken ja keksii aina jotain tyylin "öö,mua halmittaa kun se talo ei oo vielä valmis" (naapuriin rakennetaan).
Ovela kettu. Tietää, että äiti kuuntelee jos on "paha mieli":
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Vettä, pissille, anna peitto, ei peitto(potkii pois), anna peitto, peittopois (potkii pois), janottaa, unilelu hävisi, sukka tippui, yöpuku huonosti, anna peitto, peitto pois, sukka lähti...jne jne.. |O |O |O |O |O

Ei tää ollu vielä viikko sitten tälläistä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
ihan just niinkun meillä!!! ja myös 2½v
Juu, eiks ookkin ihan sairaan raivostuttavaa :headwall: |O :eek:
on todella. heti kun hyvänyönsuukon antanut ja peitellyt ja poistunut huoneesta,sieltä kuuluu "äitiii,tule peittelemään". kerran käyn korjaamassa ja eikun taas kohta "äitii tule laittamaan peitto". sit "äitii, kakka tulee" *öitii,anna vettä" *äitii tule peittelemään" AAAAAARGH
 

Yhteistyössä