V
vieras
Vieras
Mulla on 10 vuotta ikäeroa mun siskon tytön kanssa ja mä hoidin varsinkin kesäsin siskonlikkaa pakosta, vasten omaa tahtoani useinkin, kun olin itse12-14. Olishan se ollut mukavaa nukkua puolille päivin, eikä herätä klo7 ja mennä sitten rannalle kavereiden kanssa. En mä silti ole katkera siskolleni ja osittain äidilleni, että jouduin tätä pikku pirpanaa kaitseaan. Opetti se ainakin vastuullisuutta ja lujitti meidän kahden keskinäistä suhdetta. Oltiin enemmänkin sisarukset kuin täti ja siskonlapsi. Myöhemmin kun sain oman lapsen, huomasin, että oli siitä suuri hyöty, että oli ennenkin joutunut "piikomaan".