++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minä juoksen yli 99% miehistä karkuun, joten minulle riittää hyvin että joukossa on silloin tällöin miehiä siitä alle 1% määrästä, joita voisi ehkä harkita puolisokseen ja harkinnan jälkeenkin suurin osa karsiutuu pois.
Soot vissiin karkuun juostessas kompastunu mättäälle, selälles? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Onko ap:lla koulutusta, ammattia, työtä vai miten hän pesueensa elättää? Mulle ihan sama, kenen kanssa parittelee ja lisääntyy, kunhan elättää itsensä ja lapsensa kanssa, eikä pyydä elatusta esim. multa.
On, olen tähänkin asti hoitovapaitten aikana sekä opiskellut että ollut töissä ja tulevan vauvan syntymän jälkeen jatkan opintoja korkeakoulussa. Hoitovapaalla olen tällä hetkellä ja sossusta ei ole 1) ole tarpeen hakea rahaa 2) edes saisikaan mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minä juoksen yli 99% miehistä karkuun, joten minulle riittää hyvin että joukossa on silloin tällöin miehiä siitä alle 1% määrästä, joita voisi ehkä harkita puolisokseen ja harkinnan jälkeenkin suurin osa karsiutuu pois.
Soot vissiin karkuun juostessas kompastunu mättäälle, selälles? :saint:
:LOL:

Alkopa tääkin päivä taas mehukkaasti. Meinas lentää kaffet suusta näppikselle.

Mä mietin myös, että saa Emppa juosta päivittäin karkuun useampaakin miestä, kun noin hyvällä onnistumisprosentilla tekasee mukulan / mies muutaman vuoden välein.
...tai sitten juoksu on sen verran hidasta että turhan moni saa mimmin kiinni.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sen verran on tullut joskus läheisriippuvuudesta luettua, että kannattaisi ehkä muittenkin virkistää muistiaan, että sen määritelmäksi ei riitä se, että aikuinen ihminen viihtyy sosiaalisissa tilanteissa aikuisten ihmisten keskenkin :D
Enhän minä väittänytkään niin, että se olisi sen määritelmä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minä juoksen yli 99% miehistä karkuun, joten minulle riittää hyvin että joukossa on silloin tällöin miehiä siitä alle 1% määrästä, joita voisi ehkä harkita puolisokseen ja harkinnan jälkeenkin suurin osa karsiutuu pois.
Soot vissiin karkuun juostessas kompastunu mättäälle, selälles? :saint:
:LOL:

Alkopa tääkin päivä taas mehukkaasti. Meinas lentää kaffet suusta näppikselle.

Mä mietin myös, että saa Emppa juosta päivittäin karkuun useampaakin miestä, kun noin hyvällä onnistumisprosentilla tekasee mukulan / mies muutaman vuoden välein.
...tai sitten juoksu on sen verran hidasta että turhan moni saa mimmin kiinni.
Joo, olen pahoillani että joillekin se voi olla vierasta, että miehet tulevat säännöllisesti iskemään. Jos olisin haluamalla halunnut lapsen satunnaiselta yhdenillan jutulta, se olisi kyllä ollut monet kerrat äärettömän helppoa, hämmästyttävää miten huolimattomia miehet ovat ehkäisyasioitten kanssa. Että vaikka täällä sanotaan, että miehet tuomitsevat käytökseni niin eipä ole monellakaan miehellä varaa arvostella kun ovat itse huolimattomia ehkäisyn kanssa jatkuvasti.
 
v
Eiks Pravdassa (HS) ollut kerran juttua yhdestä naisesta jolla oli ainakin viisi lasta, en muista tarkkaa määrää voipi olla enemmänkin, jotka kaikki olivat eri (-väristen) miesten kanssa värkättyjä. Pravda piti tätä naisen harrastamaa tapaa lisääntyä kunnioittavana ja eiköhän punikkimummo kutsu tämän sankarinaisen linnan juhliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
[Joo, olen pahoillani että joillekin se voi olla vierasta, että miehet tulevat säännöllisesti iskemään. .
Tässä ei juurikaan oo mitään vierasta, mutta myönnän kyllä etten tajunnut nuorena väsätä lapsia niiden kaikkien kanssa.
Tyhmänä odottelin sitä oikeaa kolmekymppiseksi enneku perustin perheen.
:ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
[Joo, olen pahoillani että joillekin se voi olla vierasta, että miehet tulevat säännöllisesti iskemään. .
Tässä ei juurikaan oo mitään vierasta, mutta myönnän kyllä etten tajunnut nuorena väsätä lapsia niiden kaikkien kanssa.
Tyhmänä odottelin sitä oikeaa kolmekymppiseksi enneku perustin perheen.
:ashamed:
Itse olen halunnut hankkia lapset ennen 30 ikävuotta, enkä ole yhtäkään lastani hankkinut yhdenkään miehen vuoksi, joten siksi en ole "sitä oikeaa" jäänyt odottelemaan, eihän sellaista välttämättä koskaan tule tai jos tulee, se voi olla 10-20 vuoden päästä tai vielä myöhemminkin. Ja jos tapaisin miehen johon rakastuisin palavasti ja menisin naimisiin, en hankkisi hänen kanssaan sen takia lapsia, sillä miehen rakastaminen ei ole minulle motiivi lisääntymiseen - lähtökohtana tulee olla, että tietää kykenevänsä yksinkin lapsensa huolehtimaan eikä laske sitä toisen varaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Joo, olen pahoillani että joillekin se voi olla vierasta, että miehet tulevat säännöllisesti iskemään.
Jos olisin haluamalla halunnut lapsen satunnaiselta yhdenillan jutulta, se olisi kyllä ollut monet kerrat äärettömän helppoa, hämmästyttävää miten huolimattomia miehet ovat ehkäisyasioitten kanssa. Että vaikka täällä sanotaan, että miehet tuomitsevat käytökseni niin eipä ole monellakaan miehellä varaa arvostella kun ovat itse huolimattomia ehkäisyn kanssa jatkuvasti.
Mutta tarkoittaako se sitä, että jokaisen kanssa on lisäännyttävä? Eikö lovi sängyn päässä olisi helpompi ratkaisu, jos uusi "sulka" pitää hattuun saada. Ja ihan yhtä huolimaton säkin nyt olit, vai onko tietoinen riski, ja huolimattomuus eri asia?

Ja ens siis missään tapauksessa epäile, ettetkö olisi loistava äiti lapsillesi, hieman vain ihmetyttää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Joo, olen pahoillani että joillekin se voi olla vierasta, että miehet tulevat säännöllisesti iskemään.
Jos olisin haluamalla halunnut lapsen satunnaiselta yhdenillan jutulta, se olisi kyllä ollut monet kerrat äärettömän helppoa, hämmästyttävää miten huolimattomia miehet ovat ehkäisyasioitten kanssa. Että vaikka täällä sanotaan, että miehet tuomitsevat käytökseni niin eipä ole monellakaan miehellä varaa arvostella kun ovat itse huolimattomia ehkäisyn kanssa jatkuvasti.
Mutta tarkoittaako se sitä, että jokaisen kanssa on lisäännyttävä? Eikö lovi sängyn päässä olisi helpompi ratkaisu, jos uusi "sulka" pitää hattuun saada. Ja ihan yhtä huolimaton säkin nyt olit, vai onko tietoinen riski, ja huolimattomuus eri asia?

Ja ens siis missään tapauksessa epäile, ettetkö olisi loistava äiti lapsillesi, hieman vain ihmetyttää....
Kolme miestä on edelleenkin murto-osa kontakteista, ei voida puhua mitenkään "jokaisen kanssa lisääntymisestä".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Emilyn:
hämmästyttävää miten huolimattomia miehet ovat ehkäisyasioitten kanssa
Ja sä et tietenkään voi itse olla huolellisempi?! :headwall:
Näinpä... Tokihan se on helppo sit sanoo miehelle, että mitäs et huolehtinu ehkäisystä :xmas:

Paljonko sulla Emilyn sit on näitä "mieskontakteja", sanotaan nyt vaikka 2vkon aikana?
 
dsa
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Joo, olen pahoillani että joillekin se voi olla vierasta, että miehet tulevat säännöllisesti iskemään.
Jos olisin haluamalla halunnut lapsen satunnaiselta yhdenillan jutulta, se olisi kyllä ollut monet kerrat äärettömän helppoa, hämmästyttävää miten huolimattomia miehet ovat ehkäisyasioitten kanssa. Että vaikka täällä sanotaan, että miehet tuomitsevat käytökseni niin eipä ole monellakaan miehellä varaa arvostella kun ovat itse huolimattomia ehkäisyn kanssa jatkuvasti.
Mutta tarkoittaako se sitä, että jokaisen kanssa on lisäännyttävä? Eikö lovi sängyn päässä olisi helpompi ratkaisu, jos uusi "sulka" pitää hattuun saada. Ja ihan yhtä huolimaton säkin nyt olit, vai onko tietoinen riski, ja huolimattomuus eri asia?

Ja ens siis missään tapauksessa epäile, ettetkö olisi loistava äiti lapsillesi, hieman vain ihmetyttää....
Kolme miestä on edelleenkin murto-osa kontakteista, ei voida puhua mitenkään "jokaisen kanssa lisääntymisestä".
Ja kuitenkin huolit vaan ne miehet jotka kuuluu siihen 1% jotka on sun tasoa? :whistle: Vähän menee ristiin taas, jatkuvasti on miesseuraa mutta kuitenkin muka hylkäät 99% kaikista miehistä. Ei se sun taso taidakaan olla niin korkea B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kolme miestä on edelleenkin murto-osa kontakteista, ei voida puhua mitenkään "jokaisen kanssa lisääntymisestä".
Onko se jotenkin kunnioitettavaa, että miehiä on ollut joka sormelle ja varpaalle? Mun mielestä ei. Ja vaikka ne miehet tulevatkin iskemään, niille voi sanoa myös ei kiitos... Ei ole pakko painella menemään jokaisen kanssa.

Mun mielestä jotain vikaa jossain kyllä on, jos naisella on useampia lapsia joilla kaikilla eri isät. Ei kovinkaan arvostettavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina vaanko tämä ketju täällä on :headwall:
No toki toki.

Säästetäänpä Empalta vaiva tulla kommentoimaan ja nostamaan jälleen ketjua :whistle:

Ja on sunki elämässäs sisältöä
Vähän huonosti on joo tällä hetkellä.
Aika hiljaista täällä työmaalla ja hoitelin aamulla heti pakolliset kuviot.
Nyt ehtiikin sitten pyöriä täällä :whistle:
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina vaanko tämä ketju täällä on :headwall:
No toki toki.

Säästetäänpä Empalta vaiva tulla kommentoimaan ja nostamaan jälleen ketjua :whistle:

Ja on sunki elämässäs sisältöä
Vähän huonosti on joo tällä hetkellä.
Aika hiljaista täällä työmaalla ja hoitelin aamulla heti pakolliset kuviot.
Nyt ehtiikin sitten pyöriä täällä :whistle:
Mietitkö yön kuinka pääset pätemään tähän ketjuun?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä