++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaista se oikeasti lapselle on, kun udellaan kuitenkin, niin kertoa että joo, on mulla 2 sisarusta ja toisen isä on x, toisen y ja omanihan on z? Onko se lapselle itselleen(kään) aivan luonnollista, mukavaa ja eikö kaverit ihmettele saati pilkkaa yhtään?
Ja jos ihmettelevät ja pilkkaavat, mistähän ne lasten asenteet ja käytös mahtaa juontua? Ettei vaan sieltä "onnellisten" ydinperheitten vanhemmilta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaista se oikeasti lapselle on, kun udellaan kuitenkin, niin kertoa että joo, on mulla 2 sisarusta ja toisen isä on x, toisen y ja omanihan on z? Onko se lapselle itselleen(kään) aivan luonnollista, mukavaa ja eikö kaverit ihmettele saati pilkkaa yhtään?
Niinpä... Onhan se nyt "onnea", kun äiti saa mitä haluaa, mut musta on aika sairasta että tämmönen vaan yleistyy... Kaikilla kolmella eri isät. Ei hitto, ei ihan jokainen pysty tuohon...
Sossu kun elättää niin heikkoluonteiset ja -lahjaiset sortuvat vaikka mihin.
Siellä taas yksi järjenjättiläinen, joka taitaa itse kuulua sossun asiakkaisiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
nii no mikäs siinä jos haluu lapsia muttei miestä. jotkut käy hakee pankista ja jotkut baarista. kunhan ei ala sepittää mitään kaunistelustooreja. asioista pitää puhua niinkuin ne on.
Mutta kun toi haluaa miehen, vuoden välein uuden, sehän tässä surullista onkin.
Mietin tuossa, että kumpaa se Emilyn oikeesti haluaa, vain lapsia, vai lapsia ja miehen? Jos se vaan tuolla puolihuolimattomasti raskautumisellaan haluaa pitää sen miehen, toivoo, että josko tämä jäisi elämään arkea, jo olemassa olevien ja tämän uuden tulokkaan kanssa?
Niin, mitenkähän se olikaan.. olen jättänyt molemmat exäni enkä ole ikinä halunnut seurustella tämän kolmannen isän kanssa. Mutta kyllä, miesten peräänhän tässä ollaan
:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veikkaan samaa kuin KKK: E. on ihastunut todenteolla tähän odottamansa lapsen isään joka ei ole valmis sitoutumaan ja sen selvästi kertonut. Mies on kuitenkin hyvä pano ja taloudellisesti hyvä saalis (vakavarainen), E päättää raskautua, hups 'vahinko-ei vahinko', ja nyt odottaa millaisen ratkaisun mies tekee ja jos saa miehen itselleen, tulee tänne kehumaan upealla parisuhteellaan.
Ihan hieno teoria toki. E on ollut ihastunut johonkin aivan toiseen ihmiseen (ei siitä sen enempää ) ja jos olisi halunnut saada kyseisen miehen koukkuun raskautumalla, olisi voinut hedelmöittää itsensä hänen kanssaan. Kyseiseltä yksilöltä olisi saanut isompia elareitakin, joita tulevan vauvan isukki ei pysty edes minimien verran maksamaan. Myöskään hänen ratkaisujaan en ole missään kohtaa odottanut, koska en ole häntä ikinä rakastanut enkä halunnut häntä arkeani jakamaan, raskaudestakin ajattelin kertoa olettaen sen olevan kohteliasta ja jätin pallon ihan itselleen, että ilmoitelkoot jos haluaa lastansa nähdä.
 
Jokaisen anopin unelmaminiä :heart:

Tosin niin ku joku sanoi, ei me susta äitinä tiedetä juuri mitään. Mut parisuhteissa sun onnistumisprosentti on melko kehno. Ja onks joka ikiseen suhteeseen (ja niihinkin, jotka ei ole edes suhteita vaan jotain ihan muuta) pakko heti tehdä lapsi?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä hän on vaan sanonut asiat kuin ne on. Sitä että olisi voinut miettiä ennen raskautta jos ei kykene aborttiin, eikä tahdo lapsia. Se on ihan totuus, pätee jokaisen ihmisen kohdalla..:) Ja se että lapsella on jokaisella eri isät ja ei ihan tällaiseen törmää. Tosin onhan se sairaan lapsen menettäminen ihan sopiva veto tähän vastineeksi, on nyt sitten saanut antaa samalla mitalla. <3

"Pässit narussa" no se mulle tuli mieleen siusta, mahtaa olla illan päätteeksi kieli ruskeana.
mä niin tiesin, että joku ottaa tuon perseen nuolennan esiin.
sellasta mä en harrasta.mä en tunne emilyniä irl tai palstaltakaan sen ihmeemmin, mutta ihmettelen kyllä , että monet ne jaksaa tulla ihan suoriltaan laukomaan, että voi voi ja hullu akka ja sairas ja huomiohuora ja säälittävää jne jne jne mitä tässä nyt on tullut.
ilmeisesti te muut sitten tunnette tapauksen niin äärettömän hyvin, että voitte moisia totuuksia latoa ja kertoilla ? :)
ja vähän ot,mä en tiedä, mutta voiko sellainen ihminen olla hirveän onnellinen ja rauhaisa itsekään joka jaksaa vittuilla jollekin tuntemattomalle tyypille netissä ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Emilyniltä ei voi muuta odottaakkaan, kuin iskuja vyön alle.... Kuolleen lapsen vetäminen tähän oli todella mautonta!
Mutta mitäpä muuta häneltä voi odottaa?
No vuoden/ parin päästä varmaan taas lisää lapsia! :whistle:
Niinhän se Lunatic aiemmin jo sanoi, että neljäs lapsi neljännellä isillä vuonna 2012 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ällövaroitus:
Kaikki ei pysty aborttiin.. Eikä näemmä ehkäisemäänkään :xmas:
Niin ja ne, jotka pystyy, niin siitä ihailtavasta ja kunnioitettavasta teosta ei sitten saa ääneen puhua kun mode tulee ja poistaa viestin, ettei aborttiin pystyjälle tule paha mieli. Hyshyssss :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Ällövaroitus:
Kaikki ei pysty aborttiin.. Eikä näemmä ehkäisemäänkään :xmas:
Niin ja ne, jotka pystyy, niin siitä ei sitten saa ääneen puhua kun mode tulee ja poistaa viestin, ettei aborttiin pystyjälle tule paha mieli. Hyshyssss :flower:
Sä oot oikeesti niin sairas yksilö, että en viitti bannin uhalla sanoa, mitä tuollaselle tekisin jos naamakkain oltaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Emilyniltä ei voi muuta odottaakkaan, kuin iskuja vyön alle.... Kuolleen lapsen vetäminen tähän oli todella mautonta!
Mutta mitäpä muuta häneltä voi odottaa?
No vuoden/ parin päästä varmaan taas lisää lapsia! :whistle:
Niinhän se Lunatic aiemmin jo sanoi, että neljäs lapsi neljännellä isillä vuonna 2012 :D
silloin on menossa jo 6 lapsi. viimeksi käytiin tälläinen keskusteluketju v 2009 :D
 
tulee jo mieleen kaikenlaista
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Kyllä on niin totaalisen säälittävää, ei voi muuta sanoa.
Niin on, säälittävää. Kaikilla lapsilla eri isät. Siinä on oven edessä kuhina kun hakevat lapsiaan. Noin pieniäkin kaikki.
Paremmin ymmärtäisi vaikka kaksi eri isää ja lapsilla iso ikäero. Ei sentäs joka miehen kanssa pusketa.
Uskomatonta, noin pienet lapset ja kaikilla eri isät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Ällövaroitus:
Kaikki ei pysty aborttiin.. Eikä näemmä ehkäisemäänkään :xmas:
Niin ja ne, jotka pystyy, niin siitä ihailtavasta ja kunnioitettavasta teosta ei sitten saa ääneen puhua kun mode tulee ja poistaa viestin, ettei aborttiin pystyjälle tule paha mieli. Hyshyssss :flower:
Että sie oot törkee! Ei kyllä sanat riitä kuvailemaan kaltaistas naista. yhtää en ihmettele että oot yh jos oot livenä noin ällöttävä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä