P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:no jos mä näyttäisin tolta mun 27 bmi:llä ni en ees harkitsis laihduttaa![]()
En mäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja h:täälä taas joku anorektikko heruttaa säälipisteitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Hetken mietin ootko tuttu..![]()
Sopusuhtainen "ruho", et näytä mitenkään järin ylipainoiselta, nou hätä, rauhassa vaan pudottelet.
Alkuperäinen kirjoittaja h:täälä taas joku anorektikko heruttaa säälipisteitä!
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Hetken mietin ootko tuttu..![]()
Sopusuhtainen "ruho", et näytä mitenkään järin ylipainoiselta, nou hätä, rauhassa vaan pudottelet.
Mäkin taidan tietää kuka ap on=)
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Hetken mietin ootko tuttu..![]()
Mäkin taidan tietää kuka ap on=)
mielenkiinnosta: kuka?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko tämä provo.![]()
"ylipainonen"... just just. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja h:täälä taas joku anorektikko heruttaa säälipisteitä!
Sama tuli mieleen. Jos tuossa kropassa näkee 10 liikakiloa taytyy minäkuva olla pahasti vääristynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .....:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko tämä provo.![]()
"ylipainonen"... just just. :headwall:
no "periaatteessa" kyllä...
Painoindeksi Painon määritys
18,5 - 24,9 normaali paino
25 - 29,9 lievä lihavuus
30 - 34,9 merkittävä lihavuus
35 - 39,9 vaikea lihavuus
40 tai yli sairaalloinen lihavuus
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Kuinkas toi indeksi taas laskettiinkaan?? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Kuinkas toi indeksi taas laskettiinkaan?? :ashamed:
http://www.tohtori.fi/?page=2381134
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja h:täälä taas joku anorektikko heruttaa säälipisteitä!
Sama tuli mieleen. Jos tuossa kropassa näkee 10 liikakiloa taytyy minäkuva olla pahasti vääristynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja h:täälä taas joku anorektikko heruttaa säälipisteitä!
Höpöhöpö, mun mielestä ihmisten kuva normaalipainosta on vääristynyt... Yhä useempi on ylipainoinen ja se alkaa näyttää normaalilta ihmisten silmään, samoin normaalipainoisia nimitellään laihoiksi, vaikka bmi olis reilusti normaali. BMI 27 on ylipainoa.