-17 kiloa synnytyksestä,vielä 10 jälellä(kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylipainoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hieno saavutus ap, näytät tosi hyvältä jo nytkin mutta jos olo on vielä raskas niin kannattaa kyllä jatkaa vielä.

Itse aloitin laihdutus urakan vuoden alussa, nyt -19 kiloa ja 11 kiloa vielä jäljellä, aloitin 176cm ja 104 kiloa ja nyt 85 kiloa... tavoite olisi joku 74...normaalipaino minun kokoisellani on 77.

Itse kun painoin raskauden jälkeen 87kg, bmi oli 26.9
Ja kyllä silloin olinkin mielestäni turpeassa kunnossa, kuitenkin saman näköinen kuin sinä nyt.
Siitä laihdutin 27kg ja sitten olinkin vasta tyytyväinen :)

Ihan hyvin pystyy vielä tuosta painosta pudottamaan, jos haluat :)

tsemppiä koitokseen! kyllä sä siihen pystyt!!

Mulla oli raskauden jälkeen painoindeksi n. 25 ja vähän hoikemmalta näytin, mutta olo oli paksu ja tukala. Kannattaa tunnustella omaa oloa, eikä tuijottaa painoindeksiin. Itse olen parhaimman näköinen ihan siellä painoindeksitaulukon alapäässä, mielellään n. 20 ja olokin on mukavimmillaan. Mutta ei se ole multa pois jos joku viihtyy kehossaan vaikka painoindeksi on 30 tai yli. Jokainen tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onko tämä provo. :o
"ylipainonen"... just just. :headwall:

no "periaatteessa" kyllä...

Painoindeksi Painon määritys
18,5 - 24,9 normaali paino
25 - 29,9 lievä lihavuus
30 - 34,9 merkittävä lihavuus
35 - 39,9 vaikea lihavuus
40 tai yli sairaalloinen lihavuus

Tsemppiä ap:lle!
Mä en varmaan ikinä sais 17kg pois...oon pudottanu synnytyksen jälkeen 6kg ja ne on olleet todella vaikeat pudottaa,tosin olin lähtiessäkin bmi:llä mitattaessa norm.painoinen,mutta mun mielestä se ei päde mulle, koska oon vain 159cm,joten painonkin täytyy olla siellä alle 55kg,jotta olisin hyvännäköinen ja olisi hyvä olo ennenkaikkea!

Kunpa jakautuisikin paino noin nätisti! Mä olen 176 cm ja 71 kg, ja kaikki keskivartalossa, joten näytän ihan hirveältä.
Nyt olen tosin taas raskaana, joten en viitti enää pinnistellä mahaa sisään :laugh: .
Mun mielestä aloittaja näyttää ihan hyvältä, tosin kuva ei kaikkea kerro, kun vaatteet peittää. Ei siltikään sovi mennä toisia arvostelemaan, ihmiset kun ovat omimmillaan eri painoisina.
Minä koen olevani lihava, jos olen yli 65 kg, eikä siihen vaikuta se, että joku sanoo minulle, etten ole.

Täällä pitää olla pahasti ylipainoinen että saa jotain sanoa ylimääräsestä painostaan. Itsellä kanssa muutama kilo ja vatsalihakset löysät, näyttää ikävältä istuessa. Varmaan moni olisi ihan ok tähänkin, olen 166cm/60kg. Mutta kun on itse tottunut muuhun ja vaatteet hiukan ahdistaa, niin kyllä sitä painoa haluaa tiputtaa ja itseään kiinteyttää. Samalla lailla täällä iloita laihtumisesta kuin ylipainoisemmatkin, ilman mitää anorektikko puheita. Itse tiedät missä mennää ja tsemppiä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
täälä taas joku anorektikko heruttaa säälipisteitä!

Sama tuli mieleen. Jos tuossa kropassa näkee 10 liikakiloa taytyy minäkuva olla pahasti vääristynyt :(

Hetkinen.. Mun painoindeksi on samaa luokkaa kuin ap:lla, eli lievän ylipainon puolella. Mikä tarkoittaa että tästä 10 kiloa laihempana olisin edelleen täysin NORMAALIPAINOINEN.

Ja näytänkin suunnilleen samalta kuin ap. Eikä minulla ole vyötärönympärys sen suositellun 80cm:n alapuolellakaan joten kyllä sitä laihdutettavaa on ihan lääkärinkin sanomisen mukaan eikä vaan oman pään mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onko tämä provo. :o
"ylipainonen"... just just. :headwall:

no "periaatteessa" kyllä...

Painoindeksi Painon määritys
18,5 - 24,9 normaali paino
25 - 29,9 lievä lihavuus
30 - 34,9 merkittävä lihavuus
35 - 39,9 vaikea lihavuus
40 tai yli sairaalloinen lihavuus

Kuinkas toi indeksi taas laskettiinkaan?? :ashamed:

Sama tuli mieleen. Jos tuossa kropassa näkee 10 liikakiloa taytyy minäkuva olla pahasti vääristynyt :(

Höpöhöpö, mun mielestä ihmisten kuva normaalipainosta on vääristynyt... Yhä useempi on ylipainoinen ja se alkaa näyttää normaalilta ihmisten silmään, samoin normaalipainoisia nimitellään laihoiksi, vaikka bmi olis reilusti normaali. BMI 27 on ylipainoa.

Joku kysyi että miten se 17 kiloa lähti, no ekat 5 kiloa tippui jo viikon sisällä sairaalasta tulosta eli osa oli varmaan vauvan painoa+turvotusta jne... loput on tippuneet kun olen imettänyt, herkkuja olen syönyt hieman vähemmän kuin ennen mutta edelleen ehkä 4 kertaa viikossa . iltapalat olen vaihtanut kevyemmiksi ja lisännyt kasviksia. nyt paino jämähtänyt tuohon 79 kiloa ja nämä ei varmasti lähde ilman kunnollista kuntokuuria

Höpöhöpö, mun mielestä ihmisten kuva normaalipainosta on vääristynyt... Yhä useempi on ylipainoinen ja se alkaa näyttää normaalilta ihmisten silmään, samoin normaalipainoisia nimitellään laihoiksi, vaikka bmi olis reilusti normaali. BMI 27 on ylipainoa.

Juuri näin :flower: :flower:

eniten tää vääristymä harmittaa lasten kohdalla, niitä vähän pyöreitä leikki-ikäisiä on todella paljon, sitten kun mennään tuonne vähän isompiin lapsiin 10v --> alkaakin tulla jo niitä oikeasti lihavia. Ja se jos mikä on todella surullista :(

Yhteistyössä