**17-18 viikon jännääjät**

moi. vai alkaa täällä olemaan jänniä päiviä monilla! :) kiva kiva. toivotaan paljon plussia!


omaa napaa. kävin sitten gynellä aamusella. ja gyne ensin naureskeli että onpas kiire, ettei tässä nyt vielä mikään..... no, selitin sitten menneisyyttäni. Ja hän teki sisätutkimuksen sekä katsoi ultralla. kohtu ookoo; vasemmalla pieniä rakkuloita useita, MUTTA OIKEALLA vain 1 ISO MUSTA AUKKO eli luultavasti keltarauhanen. :) :) :) melkein 3cm helkaisijaltaan!
gyne ei kuitenkaan sanonut, mistä nää kivut vois johtua. no, kai nää kuuluu vaan mun ovis -oireisiin SEKÄ tuohon vasempaan PCO-tyyppiseen hässäkkään...
Eli saan huokaista helpotuksesta eikä tarvi pähkäillä enää että mitä tuonne alas kuuluu. JOS siis täti tulee parin viikon sisällä niin uutta oviksen metsästystä ja pupuilua kehiin vaan! :) kyllä helpotti!
Mutta nyt siis alan kehittelemään kauheesti raskaus-oireita... Ihan kuin mulla ei olis jo kaiken maailman oireita tarpeeksi! *huoh* Äsken nukuin reilun tunnin verran ja alavatsaa juili ensin niin etten saanut nukutuksi ja sitten ku heräilin niin _poltot_ alkoi aika pian uudelleen enkä voinut enää makailla. höh.
Kylläpäs mä oon herkkä. Mitähän mä sit valitan jatkuvasti ku oon raskaana?!?!? mä oon varmaan pelkkää valivalivalivali. :saint:
palaillaan!

Dreamer
 
dreamer78
noo kyllä sitä välillä on lupa herkistellä ja valitellakin... :hug: :heart:
Että mua jännittää mitä tulee tapahtumaan...jotenkin vain semmoinen haikea olo, ettei varmaan vielä onnistunut :| :'( no mutta eipäs murehdita ennakkoon...ja ensimmäinen yrityshän tässä vasta...
 
Mä olen kuulkaas aika satarvarma, ettei tärppiä tullut tässä kierrossa. Takana yksi tuulimunaraskaus (joka sai alkunsa ensinnäkin yli vuoden yrittämisen jälkeen), josta oli tosi vahvat oireet (valtavat menkkakivut ilman menkkoja, runsas valkovuoto ja todella kipeät rinnat). Ja nyt mulla ei ole edes tissit arat, joten se siitä.
 


Ouska...................28/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............26/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............25/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
dreamer78...........24/34-37.................yk1..........kolmas(eka yhteinen)
Nobody................24/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............24/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................24/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............23/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita......23/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................22/28...............yk1........viides
Milla73..................21/ 28-34..........2v..........kolmas
Jive-......................21/26................yk1........esikoinen
santessa...............21/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................20/31..............yk2.........esikoinen
Kaa........................20/32..............yk4.........esikoinen
umayya.................19/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............19/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............19/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........19/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................16/30................yk12...... esikoista
käärme..................16/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............16/30-34............yk?........toinen
Karpalo67........... 11/27........ ......yk.yli4v...kuopus


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat



 
Heippa kaikille

Kovasti TAAS haluaisin tulla tänne teidän kanssanne jännäämään.
Vielä kovemmin haluaisimme saada yhteisen lapsen....

Olen ollut aika kauan täältä pois.

Noin kolme vuotta ilman ehkäisyä. Eli aika nöyrä olo koko hommasta.
Pari nimeä oli tuttua. Missäköhän kaikki muut ovat? Mitäs niitä kaikkia olikaan....... vanha pää ei muista =)
Eli tänään on kp 21/ 28-34 kaksi lasta mulla on edellisestä liitosta.

Mitäs teille kaikille kuuluu?
 
vauvahaaveita, kiitos positiivisesta ajattelusta :). Voihan se olla noinkin, ehkä ei ihan vielä kantsi heittää pyyhettä kehään. sitä paitsi nyt on vasta yk 1, eli vaikkei tulisi jouluvauvaa, niin sitten tammi- tai helmivauva :heart: . Toivossa on ainaskin hyvä elää :)

Tervetuloa Milla73!!
 
Tervetuloa milla! =)

TinyAngel voi älä sinäkään vielä masennu.... koita jaksaa ajatella positiivisesti.

Jive-, eihän sitä tosiaan tiedä. Mäkin olen kuullut että kaikki raskaudet on erilaisia. Ei vielä pidä luopua toivosta. Vaikka tuo asenne auttaa siihen ettei sitten pety niin kovasti :ashamed:

Minä sitten taas tunnen varmasti että nyt tärppäsi. :LOL: ensi viikolla kun kuulette kopsahduksen niin se olen minä joka putosin pilvilinnastani! :whistle: Kamalat polttelevat kivut, aika lailla varmaan samat kun sulla dreamer. Koko ajan sattuu alavatsaan ja se "tuntuu". :p Selkää sattuu ja huimaa. Tänään oon ollu ihan tosi väsynytkin! Ja maanantaina tuli se pienen pieni ruskea tuhruvuoto.... en tiedä pitäisikö nätä oireita uskoa vai ei.... :ashamed: Lauantaina testaan... sillon on kp 23/27.
 
Tervetuloa (takaisin) Milla73
Toivottavasti pian onnistuisi vauvan saanti...täällä minäkin jännään,että koska pääsen vihdoinkin testailemaan oonko raskaana vai en...tässä vasta ekaa kertaa yritetään,että tuskimpa ihan ekalla onnaa, mutta jospa sittenkin...
:D
 
ElinaMaria, sun oireet kuulostaa kyllä todella lupaavilta =). Ette usko mitä mä nyt mietin :ashamed: . Mietin että entä jos se ovis olikin vasta myöhemmin kuin sen piti olla, ja sillä viikolla ei sitten pupuiltu kuin pari kertaa ja oli vielä 3 kokonaista päivää välissä.. ti iltana ja la-aamuna, eli entä jos se ovis meni vaikka perjantaina. Ihan uskomaton hörhö olen, kun tämmöistä murehdin...

Voi kunpa tähän pinoon tulisi paaaaaljon plussia :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:
ElinaMaria, sun oireet kuulostaa kyllä todella lupaavilta =). Ette usko mitä mä nyt mietin :ashamed: . Mietin että entä jos se ovis olikin vasta myöhemmin kuin sen piti olla, ja sillä viikolla ei sitten pupuiltu kuin pari kertaa ja oli vielä 3 kokonaista päivää välissä.. ti iltana ja la-aamuna, eli entä jos se ovis meni vaikka perjantaina. Ihan uskomaton hörhö olen, kun tämmöistä murehdin...

Voi kunpa tähän pinoon tulisi paaaaaljon plussia :heart:

VOI KUULE. mä oon miettinyt ihan samoja juttuja. mullahan oli edellis vkl tosi kipeä tuo alavatsa eikä tehnyt mieli sitten yhtään. Oli varmaan viikko välissä ettei pupuiltu. arvatkaa kiukuttaako nyt!?! VAIKKA siihen mennessä EN ollut kylläkään saanut yhtään mitään ovis-tikkuun näkyviin eli ovis ei voinut olla! SAIN sen sijaan viime TO aamuna melkein tumman viivan ja samalla tuli nännit kipeiksi. ELI ovis on ollut VASTA torstain jälkeen pakostikin! JA LÄMMÖT NOUSI LAUANTAINA. MUTTA silti vaan mietin että jos se menikin silloin ku ei pupuiltu mun kipujen takia.. :( Mä haluan silti uskoa että ovis-tikku ei valehdellut ja että lämmöt kuuluu nousta HETI 1-2 vrk oviksen jälkeen viimeistään. Eli sitten ollaankin paremmilla vesillä, kun ollaan pupuiltu ke-iltana, to-iltana ja la-aamuna. :) Toivotaan että olis ollut oikea ajoitus.
dreamer
 
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
VOI KUULE. mä oon miettinyt ihan samoja juttuja. mullahan oli edellis vkl tosi kipeä tuo alavatsa eikä tehnyt mieli sitten yhtään. Oli varmaan viikko välissä ettei pupuiltu. arvatkaa kiukuttaako nyt!?! VAIKKA siihen mennessä EN ollut kylläkään saanut yhtään mitään ovis-tikkuun näkyviin eli ovis ei voinut olla! SAIN sen sijaan viime TO aamuna melkein tumman viivan ja samalla tuli nännit kipeiksi. ELI ovis on ollut VASTA torstain jälkeen pakostikin! JA LÄMMÖT NOUSI LAUANTAINA. MUTTA silti vaan mietin että jos se menikin silloin ku ei pupuiltu mun kipujen takia.. :( Mä haluan silti uskoa että ovis-tikku ei valehdellut ja että lämmöt kuuluu nousta HETI 1-2 vrk oviksen jälkeen viimeistään. Eli sitten ollaankin paremmilla vesillä, kun ollaan pupuiltu ke-iltana, to-iltana ja la-aamuna. :) Toivotaan että olis ollut oikea ajoitus.
dreamer
Jospa ne aiemmat kivut oli esim. munasolun kasvukipuja? Sellaisiakin voi käsittääkseni olla, vaikka kuulostaakin hassulta :). Ja uskon, että tikku oli aivan oikeassa, sehän havaitsee sen LH-huipun, eli ei se tyhjästä ole tullut! Ajoitus lienee siis ollut ihan oikea teillä =). Nyt vain odottelemaan lopputulosta...

 
jive- ei kannata välittää noista puheista..itekkään en viiti sanoo ku kahelle parhaalle kamulle tästä vauva jutusta..muut tuskin ymmärtäs.Näillä 2 kaverilla toisella on viikon ikänen nyytti ja toinen rv22,et ne kyl tajuu tän kauheen kuumeen =)

ElinaMaria voi olla et testissä ei näy viel mitää jos testaat sit lauantaina.Mut vaikka oiskii nega ni ei kannata pettyy..ku kierto ei oo viel sit lopussakaa.

Täällä on yöduunikeikka heitetty ja yks olis viel jälellä.Huomenna sitte oman kullan luo ja sunnuntaina takas.Eli jos joku taas viittii huomisen jälkee päivitellä tätä pinoo ni olis kiva juttu..en vältsin pääse koneelle ja nautinkii miehen seurasta :heart:
Eilen illal viel nipisteli vasenta munasarjaa/alamahaa..ja nyt ei mittää..napukkakii kii ja koettunu(mut ei mikää kivikova).Valkkari paksuu ja valkosta..ei siis kunnon kuivaa kautta olluka oviksen jälkee..En uskalla intoilla oireilla yhtään..vasta ku menkat myöhäs ja plussa tikus ni sit voi jo analysoida olleita oireita :D
 


Ouska...................29/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............27/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............26/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
dreamer78...........25/34-37.................yk1..........kolmas(eka yhteinen)
Nobody................25/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............25/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................25/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............24/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita......24/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................23/28...............yk1........viides
Milla73..................22/ 28-34..........2v..........kolmas
Jive-......................22/26................yk1........esikoinen
santessa...............22/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................21/31..............yk2.........esikoinen
Kaa........................21/32..............yk4.........esikoinen
umayya.................20/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............20/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............20/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........20/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................17/30................yk12...... esikoista
käärme..................17/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............17/30-34............yk?........toinen
Karpalo67........... 12/27........ ......yk.yli4v...kuopus


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat



 
hmm..anteeks omanapaisuus mutta tein tuossa hieman laskeskeluja ja tutkimustyötä, molemmissa raskauksissa olen testannut kp36 joten siihen on ainakin tässä kierrossa vielä aikaa, ja eilen oli sellainen olo että ovis olisi voinut olla päällänsä tai sitten tulossa, tosin en ole ikinä ennen ovista yrittäyt bongailla joten en ihan varma ole oireistakaan omalla kohdalla..
mut jos siis esim. ovis oli eilen niin siitä laskettuna kierto on 34 päivää.. mut antaa nyt listassa olla vielä tuon 28 vaihtaa sitten kun näkee mihin tää kierto yltää.. jos menee taas sinne 160 :whistle:


en ole oikein tähän pinoon taas päivään pariin paneutunut jotta jäänyt tuo kommentointi vähän vähemmälle.. anteeks :ashamed: mut mää voin vaikka päivitellä kun muutenkin tässä oon koneella päivällä.. niin tyty päivitätkö viel huomisen listan?
 
moikka kaikille ja oikein mukavaa keskiviikkoa!
Päivät ne matelee kun odottaa ja odottaa...ajattelin kuitenkin jaksaa odottaa ainakin muutaman päivän menkkoja ennenkun testailen itseäni. Voi että kun nyt toiveeni toteutuisi :heart:
yritän keksiä tekemistä, ettei vain miettis vauva juttuja. Hehe! :LOL: Olen alkanut sitten kutomaan ja sain eilen illalla kudottua valkoiset vauvan tossut... :D
:heart:
 
Jive-
mäkään en oo kertonut kellekkään muille kuin siskolleni ja parhaalle ystävälleni. Heillekkin kerroin vähän "vahingossa", mutta tiedän että pitävät salaisuuden omanaan. Siskolle kerroin siksi kun suunnitteli kesäksi tyttöjen kesken ryyppy iltaa...pakko oli sitten kertoa miksei minulle luultavasti sovi.Ja sisko olikin ihan onnellinen mun puolesta. Oli kuuleman jo vähän odottanutkin koska sais kuulla vauva uutisia. Ystävän kanssa vähän sama juttu, kun yritti järkkää ja varata laiva reissun kesäksi(joka tarkoittaa tajutonta ryyppäämistä ja juhlimista). niin pakko se oli kertoo, etten nyt voi lupautua ryyppy juttuihin...ystävänikin on niiiin onnellinen puolestani.ja sanoi että vihdoinkin tekin...
Taitaa aika moni sitten jo odotellakkin vauva uutisia... :D
 
Tiny Angel, voi että sulla on kärsivällisyyttä!!! :LOL: mählät sentään kun tuo testi tuolla kaapissa polttelee vaikka eihän siinä mitään vielä näkyisi... : :ashamed:

Mut silti... voi että toivottavasti Tiny Angel sun toiveesi toteutuu! :heart: minulla samat toiveet! Kaipaan sitä vauvaa niin kovasti... :heart: :'( niin kovat toiveet ja halu olla raskaana... saattaapi vaikuttaa näihin "oireisiin"... :snotty:

Umayya, millon meinaat testata? :p
 

Yhteistyössä