Voi itkuu
itken jo tunti täällä, enkä oikein tiedä minkä takia, masentaa vaan kaikki jo, kun näköjään kaikki mitä teen on väärin, jos en teen on myös väärin......
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Voi itkuuitken jo tunti täällä, enkä oikein tiedä minkä takia, masentaa vaan kaikki jo, kun näköjään kaikki mitä teen on väärin, jos en teen on myös väärin......
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Voi itkuuitken jo tunti täällä, enkä oikein tiedä minkä takia, masentaa vaan kaikki jo, kun näköjään kaikki mitä teen on väärin, jos en teen on myös väärin......
Mene nyt vain nukkumaan ja yritä saada unta. Aamulla sitten mietit tarkemmin mitä tehdä, mutta nyt sä tarvit unta.
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Ootteko soitelleet/viestitelleet miehen kanssa mitään nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Ootteko soitelleet/viestitelleet miehen kanssa mitään nyt?
Olimme sovineet ero, ainakin nyt, mä en vaan jaksa jatkuva riita, eikä hän ymmärrä tätä elämää, paljon mulla kerrottava en vaan halua tänne
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Ootteko soitelleet/viestitelleet miehen kanssa mitään nyt?
Olimme sovineet ero, ainakin nyt, mä en vaan jaksa jatkuva riita, eikä hän ymmärrä tätä elämää, paljon mulla kerrottava en vaan halua tänne
Tietääkö mies missä olette? Toivottavasti ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Ymmärrän ettet tänne halua kaikkea kertoa.
Saako sua pyytää joskus messenger-kaveriksi? Vai otatko palstalaisia kavereiksi tai käytätkö edes meseä?
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Ymmärrän ettet tänne halua kaikkea kertoa.
Saako sua pyytää joskus messenger-kaveriksi? Vai otatko palstalaisia kavereiksi tai käytätkö edes meseä?
kyllä, paitsi mä käytän ehkä kerran vuodessa sen, enemmän skype käytän =)
peesiAlkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:Alkuperäinen kirjoittaja savanna:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Onneksi lähdit. Saatte ainakin molemmat aikaa rauhottua! :hug:
No pariks päivääks jään täällä, sitten mietin ehkä muutan kokonaan sieltä pois, en ainakaan must tuntu jaksa enää siitä laiska miestä, mä teen niin paljon ja hän ei voi edes lasten takia yks asia hoita, eli talo, eikä anna mun tehdä ja huuta vielä ettei maksaa kenelle rakennusmiehelle, mä en ymmärrä mitä hän sit halua, en mä koko taloa ja miestä sit tarvi, mä pärjään itsekin hyvin
oikeesti haukut miestäsi laiskaksi joka hoitaa lapsia kun sä huitelet menee strippiluolissa ja treffailet eri miehiä???
en ihmetele yhtään sun ukolta pinna paloi..
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Suositelkaa mulle jotain mitä tehdä, en oikeasti enää tiedä. Jos kukaan ei puhuu mulle järkki niin huomenna meen kadun toiselle puolelle ja vuokran asunto, koska itse en jaksa enää mitään, ei tapella eikä riidellä samoista asioista kokoajan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te ihmiset kehtaatte syyttää Savannaa siitä, että mies sai kilarit ja veti turpaan? Suuttua saa, mutta normaali ihminen hallitsee kiukkunsa eikä ala hakkaamaan.
Anteeksi nyt vain, mutta kun Savanna juttuja lukee niin kyllä väistämättä tulee mieleen, että mies ei enää jaksa. Mä tuossa toin esille, että heidän elämäntyylinsä on aika kuluttava, mutta ei ap kommentoi sitä mitenkään. On ihan asiallista pohdintaa ja ehkä saisi ap:n tajuamaan missä voisi olla vikaa, mutta eihän täällä saa sanoa poikkipuolista Savannaa kohtaan koska heti syytetään vainoamisesta yms.
Pimeä ihminen olet, jos sinusta on OK että toista ihmistä lyödään. KETÄÄN EI SAA LYÖDÄ. Ei varsinkaan lastensa äitiä, omaa vaimoa, vaikka kuinka vituttaisi ja olisi ongelmia ja vaikka olisi kuinka vihainen.
En yleensä puutu näihin Savanna-juttuihin, mutta älähän nyt kuitenkaan lyö lyötyö...kirjaimellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Suositelkaa mulle jotain mitä tehdä, en oikeasti enää tiedä. Jos kukaan ei puhuu mulle järkki niin huomenna meen kadun toiselle puolelle ja vuokran asunto, koska itse en jaksa enää mitään, ei tapella eikä riidellä samoista asioista kokoajan :ashamed:
Muuta takaisin lahden taakse!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja lapsetkin piti ottaa sinne hotelliin mukaan parkuvan äidin seuraksi ? anteeksi mutta en tajua.
kyllä ap vois kattoo peiliin.
naiivi, typerä nuori nainen joka ei näe oikeastaan mitään vikaa itsessään mitenkään.
muutaman vuoden ku jaksaisit kasvaa ihmisenä, ni hyvä.