:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa kirjautua(savanna)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehes on varmaan väsynyt tuohon rakentamiseen. Töissä pitäis käydä ja vapaa-ajalla rakentaa. Ei teillä olis mahdollisuutta lähteä jonnekin pienelle lomalle ja kerätä vähän voimia. Sit tehdä talo loppuun valmiiksi, joko palkatuilla työntekijöillä tai itse. Onko miehes kertonut, miksei halua palkata ketään?

Alkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:
Alkuperäinen kirjoittaja savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Onneksi lähdit. Saatte ainakin molemmat aikaa rauhottua! :hug:

No pariks päivääks jään täällä, sitten mietin ehkä muutan kokonaan sieltä pois, en ainakaan must tuntu jaksa enää siitä laiska miestä, mä teen niin paljon ja hän ei voi edes lasten takia yks asia hoita, eli talo, eikä anna mun tehdä ja huuta vielä ettei maksaa kenelle rakennusmiehelle, mä en ymmärrä mitä hän sit halua, en mä koko taloa ja miestä sit tarvi, mä pärjään itsekin hyvin

oikeesti haukut miestäsi laiskaksi joka hoitaa lapsia kun sä huitelet menee strippiluolissa ja treffailet eri miehiä???
en ihmetele yhtään sun ukolta pinna paloi..

Mä treffailen miehiä? No kiitos paljon, mua jo oikeasti ärsyttää että mun töistä ajattellaan ihan jotain muuta. Hän hoita lapsia? Ahaa, no jos olisi hoitanut niin olisi hyvää, koska hoita mun äiti kun olen poissa

Alkuperäinen kirjoittaja hanni:
Miehes on varmaan väsynyt tuohon rakentamiseen. Töissä pitäis käydä ja vapaa-ajalla rakentaa. Ei teillä olis mahdollisuutta lähteä jonnekin pienelle lomalle ja kerätä vähän voimia. Sit tehdä talo loppuun valmiiksi, joko palkatuilla työntekijöillä tai itse. Onko miehes kertonut, miksei halua palkata ketään?

Mistä hän on väsynyt? Jos hän ei tee mitään ilman potkuja, ehkä kerran kuukaudessa pari lista laita ei muuta, onko se rakentaminen :/ ?
Ei halua palkata kun ei halua maksaa

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

Mistä hän on väsynyt? Jos hän ei tee mitään ilman potkuja, ehkä kerran kuukaudessa pari lista laita ei muuta, onko se rakentaminen :/ ?

Onhan teillä vasta rakennettu talo, eihän se itsestään siihen noussut? Kaikille kai tulee rakennusväsymys viimeistään siinä vaiheessa kun talo on tehty.
Tai sit hän on jostain muusta syystä väsynyt tms. Jos on ihastunut johonki toiseen...?

Suositelkaa mulle jotain mitä tehdä, en oikeasti enää tiedä :( . Jos kukaan ei puhuu mulle järkki niin huomenna meen kadun toiselle puolelle ja vuokran asunto, koska itse en jaksa enää mitään, ei tapella eikä riidellä samoista asioista kokoajan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
:( noinko hullusti on asiat. nyt katsotte rauhassa ja otatte aikaa. onko mies lyönyt sua ennen? toivottavasti ei.

Kerran kriisin aikana niin että mulle ommelttiin käsi :ashamed: se oli ainoa kerta ja nyt toistui sen takia menin

Huhhuh :(

Onhan teillä vasta rakennettu talo, eihän se itsestään siihen noussut? Kaikille kai tulee rakennusväsymys viimeistään siinä vaiheessa kun talo on tehty.
Tai sit hän on jostain muusta syystä väsynyt tms. Jos on ihastunut johonki toiseen...?

Viime kesällä muutettiin tänne eli 1,5vuotta sitten melkein. Ihastunut, en uskos, mut mistä voi tietää, en mä hänen päässä elää

meillä talon rakennus meneillään ja meilläkään mies ei halua palkata ketään sinne. Tosin sille ei oo rahasta pääasiassa kyse vaan se haluaa tehä kaiken ite kun kerran osaa. minäkin tunnen itseni täys yksinhuoltajaksi koska en näe miestä ollenkaan, tulee kun ollaan nukkumassa ja lähtee aikaisin aamulla kun vielä nukutaan. koko meidän suhdekin on täysin kuollut ei olla koskettu, puhuttu tai rakasteltu nyt vuoteen ja sama jatkuu varmaan siihen asti että talo on valmis ja ehkä jopa pidempään sillä pitäähän se pihakin ym ym tehä... voi jumalauta mä sanon jos ei pidetä taukoa sitte jääkööt se piha myöhemmäksi...

Voi ei.. toi on kyllä paha juttu, että on lyönyt sua! Mitä mieltä mies itse on tästä, onko katuvainen? Tarvitsisitten ulkopuolista apua teidän suhteeseen, ette ole tainneet pystyä keskittymään koko parisuhteeseenne vuoteen pariin, sulla on työt, teillä talon rakennus ja vielä lapset pyörii jaloissa. Suhde ei pysy hyvänä tuossa tilanteessa. En usko, että huono vaihtoehto on vuokrata se asuntokaan, saisitte molemmat aikaa ajatella yksin asioita. Toivottavasti asiat järjestyy!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Halaus sinulle

Remontointi rassaa hermoja, toinen haluaisi eri vauhdilla tehdä valmiksi kuin toinen ja sitten tulee sanomista ja hermot on kireellä.

Ehkä on parempi, että rauhoitutte molemmat. Olet lasten kanssa yön, kaksi hotellilla.
Tee siitä lapsille seikkailu, niin eivät osaa huolestua isin poissaolosta.

Sitten ota mieheesi yhteyttä ja puhukaa asioista.
Jos ette saa puhuttua keskenänne niin olisiko mahdollista, että mies suostuisi tulemaan vaikka seurakunnan pariterapiaan.
Saisitte keskusteltua omista tunteistanne ammatti-ihmisen kanssa.

Onko mahdollista palkata vaikka remonttimiestä tekemään vaativimmat ja hankalimmat remonttihommat ja tekisitte helpommat ja nopeemmat sitten itse.

Voimia.

Mä vielä lisään että hän sanoi sen että mun firman, mun työs ja talon takia hänellä ei ole omaa elämää, niin ja mulla on, mulla vaan työt hän sentään edes voi lasten kans tai kun mun äiti heijän kans käydä jossain jos ei tee kuitenkaan mitään

MIETIPPÄ OIKEEN TARKKAAN MITÄ TUOSSA JUST KIRJOTIT! EI se ole pelkästään sun miehessä vika vaan sinussakin!

Niin ja kaikki rakennus tarvikkeet aina mä ostan omalla palkalla kun hän ei ostaa, aina mulla hyvää mieli rakentaa, mut onko se kiva että kaikki ne tarvikkeet keskellä lattia joka paikassa ja hän kuitenkin aina sano että ne pitää ostaa ja ne, mut mihin, koht ei voi kävellä edes kotona, miks hän ei tee jo? Mä ostan mitä vaan jos vaan mies jaksaisi tehdä, miks mun pitää heitä rahaa pois jos ei tapahtu mitään

No jos miehesi kaipaa omaa vapaa-aikaa niin voisitko antaa hänen mennä viihteelle yksinään, eli siis kavereittensa kanssa, ilman että itse menet mukaan. Sanot että nyt saat mennä minne haluat viettämään sitä omaa aikaa, kunhan lupaa sitten tuulettumisen jälkeen innokkaammin keskittyä taas siihen talo-projektiinkin.

Suositelkaa mulle jotain mitä tehdä, en oikeasti enää tiedä :( . Jos kukaan ei puhuu mulle järkki niin huomenna meen kadun toiselle puolelle ja vuokran asunto, koska itse en jaksa enää mitään, ei tapella eikä riidellä samoista asioista kokoajan :ashamed:

Kyllä sä sen itekkin ymmärtäisit kun tajuaisit ettei se raha ole tärkein asia maailmassa.

Mä vielä lisään että hän sanoi sen että mun firman, mun työs ja talon takia hänellä ei ole omaa elämää, niin ja mulla on, mulla vaan työt hän sentään edes voi lasten kans tai kun mun äiti heijän kans käydä jossain jos ei tee kuitenkaan mitään

Ehkä tuon takia ei ole sitä inspistä taloa kohtaan.

Muista Savanna hyvä, että KOSKAAN ei KENELLÄKÄÄN ole oikeus lyödä toista. Asiat eivät hakkaamalla ratkea. Oli syy missä tahansa, täytyy ratkaisu löytyä puhumalla.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Oikeessahan miehes on. Se hoitaa lapset ja sä olet aina millon missäkin peppua pyörittämässä, ei ihme jos mies stressaantuu :(

että kyllä teistä pitäs tehdä lastensuojeluilmoitus, ton sun työn takia, siinä miten sä aina korvaat kaiken vaan tavaralla, teidän väkivaltaiset välit ym. Jonkun asiantuntijan pitäs tarkastaa tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja lisään vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Oikeessahan miehes on. Se hoitaa lapset ja sä olet aina millon missäkin peppua pyörittämässä, ei ihme jos mies stressaantuu :(

että kyllä teistä pitäs tehdä lastensuojeluilmoitus, ton sun työn takia, siinä miten sä aina korvaat kaiken vaan tavaralla, teidän väkivaltaiset välit ym. Jonkun asiantuntijan pitäs tarkastaa tilanne.

Ei stripparin työ ole selitys siihen miksi pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus.

Rakentamisessa tulee joskus "krapulavaihe" jolloin ei vaan jaksa tehdä mitään. Me päästiin muuttamaan kokonaan itse rakentamaamme taloon elokuussa eikä jaksettu lainkaan sisustaa yli kolmeen kuukauteen. Jos miehen saamattomuus on kestänyt kuukauden tai pari, niin kai se vaan on tuota krapulaa mikä menee ohi. Jos saamattomuus on kestänyt jo tuon 1,5 v, niin sitten on tosiaan syytä palkata joku muu tekemään. Tai mikset sinä tee? Ei viimeistelyvaiheessa pitäisi mitään kovin suurta ammattitaitoa vaativaa työtä olla. Ei kuitenkaan kannata antaa talonrakennuksen kaataa suhdetta.

Lyöminen onkin jo vakavampi juttu, siinä on oikein hyvä syy sen vuokrakämpän hankkimiseen.

Ja tuon talojutun kanssa, voisiko miehesi olla kyllästynyt siihen, että muutat mieltäsi jatkuvasti? Tehän olette jo tehneet vaikka mitä muutoksia siellä talossa, esim. uusi keittiö! Ja kodinkoneita vaihtelet usein, huonekaluja jne. Jos miehesi tietää ettet ole tyytyväinen teki hän mitä tahansa, aina haluatkin jotain muuta? Taisitte laittaa uudet tapetitkin joihinkin huoneisiin ja mitä kaikkea?

Siis mieshän voi olla stressaantunut kyllä, ja pihikin. Mutta Savannahan sanoi että voisi maksaa työmiehet tekemään asiat valmiiksi mutta se ei miehelle kelpaa. Ehkä se olis sitten "kolaus miehuudelle" jos palkataan työmiehet taloa laittamaan ja vielä emäntä maksaa.. tai jotain.

Yhteistyössä