:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa kirjautua(savanna)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa kirjautua(savanna)

Vieras
Olen nyt lasten kans hotellissa. Otin kaikki tarvitseva ja lähdin pois, eilen vielä kaikk oli hyvin, mut taas samasta aiheesta tuli tänään iso riita (rakennus ja kiire). Se ettei mies tee mitään ja ei nyt vielä mulle anna tehdä mun omilla rahoilla ja itse, meille tuli melkein tappelu K-raudasta että oli pakko lähteä heti, sitten vielä kotona tapahtui niin että hän löi mua ja mä sit hänet(ei kovasti), en mä enempää jaksanut vaan tälläisessä tilanessa oli jo pakko lähteä pois. Onneks vaan lapset eivät huomanneet mitään, kävimme syömässä heijän kans, yritin olla onnelisen näköinen ja nyt he leikkivät ja menevät nukkumaan varma jo.

Halaus sinulle

Remontointi rassaa hermoja, toinen haluaisi eri vauhdilla tehdä valmiksi kuin toinen ja sitten tulee sanomista ja hermot on kireellä.

Ehkä on parempi, että rauhoitutte molemmat. Olet lasten kanssa yön, kaksi hotellilla.
Tee siitä lapsille seikkailu, niin eivät osaa huolestua isin poissaolosta.

Sitten ota mieheesi yhteyttä ja puhukaa asioista.
Jos ette saa puhuttua keskenänne niin olisiko mahdollista, että mies suostuisi tulemaan vaikka seurakunnan pariterapiaan.
Saisitte keskusteltua omista tunteistanne ammatti-ihmisen kanssa.

Onko mahdollista palkata vaikka remonttimiestä tekemään vaativimmat ja hankalimmat remonttihommat ja tekisitte helpommat ja nopeemmat sitten itse.

Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Onneksi lähdit. Saatte ainakin molemmat aikaa rauhottua! :hug:

No pariks päivääks jään täällä, sitten mietin ehkä muutan kokonaan sieltä pois, en ainakaan must tuntu jaksa enää siitä laiska miestä, mä teen niin paljon ja hän ei voi edes lasten takia yks asia hoita, eli talo, eikä anna mun tehdä ja huuta vielä ettei maksaa kenelle rakennusmiehelle, mä en ymmärrä mitä hän sit halua, en mä koko taloa ja miestä sit tarvi, mä pärjään itsekin hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja savanna:

No pariks päivääks jään täällä, sitten mietin ehkä muutan kokonaan sieltä pois, en ainakaan must tuntu jaksa enää siitä laiska miestä, mä teen niin paljon ja hän ei voi edes lasten takia yks asia hoita, eli talo, eikä anna mun tehdä ja huuta vielä ettei maksaa kenelle rakennusmiehelle, mä en ymmärrä mitä hän sit halua, en mä koko taloa ja miestä sit tarvi, mä pärjään itsekin hyvin

Laiskaa miestä? Ristiriitaista. ainahan olet kehunut että mies raataa töissä ja siivoo, hoitaa lapsia, tekee kaiken sun eteen ja sä vaan shoppailet etkä anna edes pilhaa.???

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Halaus sinulle

Remontointi rassaa hermoja, toinen haluaisi eri vauhdilla tehdä valmiksi kuin toinen ja sitten tulee sanomista ja hermot on kireellä.

Ehkä on parempi, että rauhoitutte molemmat. Olet lasten kanssa yön, kaksi hotellilla.
Tee siitä lapsille seikkailu, niin eivät osaa huolestua isin poissaolosta.

Sitten ota mieheesi yhteyttä ja puhukaa asioista.
Jos ette saa puhuttua keskenänne niin olisiko mahdollista, että mies suostuisi tulemaan vaikka seurakunnan pariterapiaan.
Saisitte keskusteltua omista tunteistanne ammatti-ihmisen kanssa.

Onko mahdollista palkata vaikka remonttimiestä tekemään vaativimmat ja hankalimmat remonttihommat ja tekisitte helpommat ja nopeemmat sitten itse.

Voimia.

Mä vielä lisään että hän sanoi sen että mun firman, mun työs ja talon takia hänellä ei ole omaa elämää, niin ja mulla on, mulla vaan työt hän sentään edes voi lasten kans tai kun mun äiti heijän kans käydä jossain jos ei tee kuitenkaan mitään

No onhan tuo vähän hassua jos mies ei itse tee, mutta ei anna palkata ketään tekemäänkään... et en ihmettele vaikka turhauttaa. Keskustella teidän täytyy kun hieman rauhoitutta molemmat. Onko mies aiemmin käynyt suhun käsiksi? :hug:

:hug: Voimia sinne :flower:

Kyllä kaikki hyväksi kääntyy. Kunhan kumpainenkin saa hetken omaa rauhaa koota ajatuksiaan.

Vaikkakaan koskaan ei saisi lyödä :(.

Mutta kyllä se rakkaus sieltä päänsä nostaa. Stressaavassa elämän tilanteessa olette vain (veikkaisin)

Alkuperäinen kirjoittaja hanni:
No onhan tuo vähän hassua jos mies ei itse tee, mutta ei anna palkata ketään tekemäänkään... et en ihmettele vaikka turhauttaa. Keskustella teidän täytyy kun hieman rauhoitutta molemmat. Onko mies aiemmin käynyt suhun käsiksi? :hug:

mä en jaksa enää puhua mä puhuin jo 8vuotta, asiasta että hän on laiska

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Mä vielä lisään että hän sanoi sen että mun firman, mun työs ja talon takia hänellä ei ole omaa elämää, niin ja mulla on, mulla vaan työt hän sentään edes voi lasten kans tai kun mun äiti heijän kans käydä jossain jos ei tee kuitenkaan mitään

Ehkä totta.

Alkuperäinen kirjoittaja savanna:

oikeesti haukut miestäsi laiskaksi joka hoitaa lapsia kun sä huitelet menee strippiluolissa ja treffailet eri miehiä???
en ihmetele yhtään sun ukolta pinna paloi..

Yhteistyössä