Täällä kans. Tavoitteena tämän vuoden puolella 75.Alkuperäinen kirjoittaja mää;15213014:164/79
No siihen nyt naamakin vaikuttaa ja pukeutuminen ja kropan muoto yms mutta kyllä toi ystäväsi pelkän painon perusteella on todellakin liian laiha.166cm/54kg. vaikka miehet niin sanovat tykkäävänsä normaaleista, sporttisista naisista, niin ystävääni, jonka mitat 172cm/49cm, katsotaan häntä kuola valuen ja minä olen seinäruusu vieressä.
Mulla muutama sentti ja viitisen kiloa vähemmän. Matala paino ei välttämättä ole ongelma, jos on aina ollut pieni. Mutta jos paino on nopeasti tippunut ja maha huonossa kunnossa, niin silloin se on hyvin huolestuttavaa. Eli lääkäriin!166cm ja paino noin 51 kg. Synnytin 5 vkoa sitten ja paino on sen jälkeen tippunut 8 kg. Olen ollut jo itse huolissaan ainaisesta laihtumisesta, mutta löytyyhän täältä muitakin, jotka painaa suunnilleen saman verran. Kiinteytystä toki tarvisin kunnolla, vaikka painoa ei olekaan enempää.
Mulla tuo paino tippuu nyt, kun on maha niin huonossa kunnossa. Enkä syytä vielä tiedä.