164-166cm pitkät, kuinka paljon painatte?

  • Viestiketjun aloittaja tiedonhaluinen
  • Ensimmäinen viesti
"Miimi"
164/54 Nämä on pysyneet samana 12-vuotiaasta (tietty raskauksia lukuunottamatta). Nyt pitäis vaan saada kiinteyttä lisää, ja sen myötä ehkä myös painoa vähän ylös.
 
"Miimi"
[QUOTE="Mira";22404593]165m pitkä ja painan 128kg. Mut mä oon raskaana!! että repikää siitä ettei tarvi tulla huutelee!![/QUOTE]

Huh, mahtaa olla rankkaa :/ Mulla on maksimissaan paino noussut raskauden aikana 15 kg, joten on sullakin ollut aika iso lähtöpaino... No, toivottavasti muistat syödä kevyesti ja terveellisesti nyt raskauden aikana, ja myös kun imetät. Imetä kunnolla ja pitkään (äläkä syö herkkuja sinä aikana), niin sulla voi tippua paino paljonkin sinä aikana (kysy apua ja tukea imetystuesta jos tulee ongelmia, siellä on tosi mukavia ihmisiä auttamassa!). Tsemppiä!
 
indehoTek
?????? ???????
??? ??????? ?????? ???? ???????????? 16?????? ??????????? ???????? ????????? ???? ??????? ?????? ?? ????? ??????? ???????? ????????? ??? ??????? ?????? ?? ????? ??????????? ???????? ????????????












???????????? ?????????????? ????? ???????? ?? ???? ??????? ?????? ?? ???. ?? ????? ? ??? ??? ?? ????? ?????? ???? ? ???????????????? ???????? ?????? ??????? ????? ??? ???? ??????????. ??? ??????? ?????? ?? ?????? ??????? ???? ????? ?? ?????? ?????? ?? ????? ??????????? ???? ? ???????? ????? ??? ??????? ??????? ???????? ???????? ???? ???????? ?????? ??????? ??????? ????????????? ??????????? ?????????"?????? ?? ???????" ?????? ????????????? ?????? ?????? ??????? ?? ???? ? ?????? ?????? ?????? ?????? ???? ???? ????? ?????? ???????? ??????? ?????????? ??????? ??????? ?????? ?? ???? ?????? ? ???????? ??????? ???? ?? ????????????? ??????? ????? ????? ?????? ?????? ?????? ???????? ???? ??????? ? ???????? ???????? ?a???? ??? ???????????? ???????? ????? ? ?????????? ???? ??????? ??????? ???????? ????? ???? ? ????????????? ???????? ?? ??????? ?? ???? ????? ??? ??????? ?????? ??????? ????????? ???????? ?? ???????? ???? ???????? ? ?????? 007/08/03 ??????? ???????? ???????? ? ??????? ??????? ??????? ??????? ?? ??????? ? ???????? ??? ????? ???????? ?????? ??? ??????? + ?? ????? ??????? ?????? ??? ??????? ??????? ???????? ??? ?????? ?????? ??????? ?????? ???? ???? ????????? ???????? ??????? ??????????????? ???????? ???? ??????? ? ????? ?????? ????? ?????? ???? ??????? ? ??? ????? + ? ???????
?????????? ???????? ? ???? ??????????? ????? ??? ???? ??????? ?????? ?????? ???????? ?????? ????????? ?????? ????????? ??????

??? ??????? ?????? ????? ????????? ??????????? ???????? ?????? ??????????? ???????? ???????? ?????? ??????? ?????? ???? ?? ????????? ?????? ???????????? ??????????? ???????? ????? ?????? a??? ?a?? ?????? ?????? ??????? ?????? a????????a ?????????? ???????? ?????????? ??????????? ???????? ?????????? ???????? ???????? ???????? ??? ??????? ?????? ??????????? ???????? ??????? ????? ?????? ??3 ????? ?????? ????? ?????? ?????? ??????? ?????? ??????????? ???????? ?????? ?????? ?????????? ???????? ?????? ??????? ????? ? ??????????? ???? ??????? fb2 ??? ??????? ?????? ??????????? ???????? ?????? ???????? ??????? ???????? ???????? ??? ???????? ??????? ???? ? ?????? ?????????????? ????? ?????? ?? ???????
 
"ninni"
166cm ja paino noin 51 kg. Synnytin 5 vkoa sitten ja paino on sen jälkeen tippunut 8 kg. Olen ollut jo itse huolissaan ainaisesta laihtumisesta, mutta löytyyhän täältä muitakin, jotka painaa suunnilleen saman verran. Kiinteytystä toki tarvisin kunnolla, vaikka painoa ei olekaan enempää.
Mulla tuo paino tippuu nyt, kun on maha niin huonossa kunnossa. Enkä syytä vielä tiedä.
Mulla muutama sentti ja viitisen kiloa vähemmän. Matala paino ei välttämättä ole ongelma, jos on aina ollut pieni. Mutta jos paino on nopeasti tippunut ja maha huonossa kunnossa, niin silloin se on hyvin huolestuttavaa. Eli lääkäriin!
 
"miimii"
Olen 164 cm pitkä ja painan 56 kiloa. Olen aina halunnut painaa muutaman kilon vähemmän, mutta taisin juuri tänään aikuistua. Tein päätöksen etten laihduta enää ikinä. Painoni pysyy tuossa vaikka söisin mitä haluan, toisaalta se ei tuosta laske kuin kituuttamalla niin että tulee anemia ja heikko olo. Ihanan vapautunut olo, olen nuoresta lähtien kärsinyt vääristyneestä kehonkuvasta. En halua enää tavoitella mitään rantapupu-kroppaa koska en muutenkaan ole sellainen vaan kahden lapsen 35-vuotias äiti...
 
"Vieras"
167/48-50, enimmillään (ilman raskauksia) olen painanut 55, se oli musta aika hyvä. Kaksi raskautta, vajaassa kahdessa vuodessa takana, molemmissa painoa tullut n.15kg, mutta kaikki jäi laitokselle, imetys sitten vienyt vielä lisää. Nyt kuopuksen syntymästä 1v8kk ja imetyksen lopettamisestakin n.8kk, eikä painoa vaan ole tullut :/
 

Yhteistyössä