poks
166cm/54kg. vaikka miehet niin sanovat tykkäävänsä normaaleista, sporttisista naisista, niin ystävääni, jonka mitat 172cm/49cm, katsotaan häntä kuola valuen ja minä olen seinäruusu vieressä.
ehkäpä se ei johdu siitä laihuudesta vaan jostakin muusta.. yleisestä olemuksesta kentiesAlkuperäinen kirjoittaja poks:166cm/54kg. vaikka miehet niin sanovat tykkäävänsä normaaleista, sporttisista naisista, niin ystävääni, jonka mitat 172cm/49cm, katsotaan häntä kuola valuen ja minä olen seinäruusu vieressä.
Tai itsetunnosta tai tyylistä tai tuikkivista silmistä tai valloittavasta naurusta....Alkuperäinen kirjoittaja hhhh:ehkäpä se ei johdu siitä laihuudesta vaan jostakin muusta.. yleisestä olemuksesta kentiesAlkuperäinen kirjoittaja poks:166cm/54kg. vaikka miehet niin sanovat tykkäävänsä normaaleista, sporttisista naisista, niin ystävääni, jonka mitat 172cm/49cm, katsotaan häntä kuola valuen ja minä olen seinäruusu vieressä.
No et todellakaan ole pullukka, haluaisin itse painaa 60kiloa. T: ylempää.Alkuperäinen kirjoittaja pirppis:161cm/61kg en mä pullukka ole...vaan parikytä senttiä liian lyhyt!!!!heh heh heh!