164-166cm pitkät, kuinka paljon painatte?

  • Viestiketjun aloittaja tiedonhaluinen
  • Ensimmäinen viesti
Äiti kahdelle
166 ja 63, kahden lapsen jälkeen.
Ennen lapsia painoin 58-59kg ja tavoitteena olisi painaa n.60kg, mutta kun ei nuo raskauksien jälkeiset kilot tahdo millään lähteä ja tuntuu ettei tässä iässä voi syödä enää mitään kun heti näkyy ulospäin... :(
 
Imettäessä kilot karisee
Olen pitkä 167 cm ja painan 54 kiloa, synnytyksestä 6 kk. Olen tyytyväinen.

Raskauden aikana lihoin huimat 28 kiloa, olin todella turvoksissa. Imetyksen myötä kilot lähti nopeammin kuin kuvittelinkaan. Ennen raskautta painoin 58kiloa.

En tosiaan tajua miten joku voi olla laihtumatta imettäessään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Imettäessä kilot karisee:
Olen pitkä 167 cm ja painan 54 kiloa, synnytyksestä 6 kk. Olen tyytyväinen.

Raskauden aikana lihoin huimat 28 kiloa, olin todella turvoksissa. Imetyksen myötä kilot lähti nopeammin kuin kuvittelinkaan. Ennen raskautta painoin 58kiloa.

En tosiaan tajua miten joku voi olla laihtumatta imettäessään.
No tässäpä sinulle siitä yksi todiste. En tajua kuka laihtuu imettäessä, koska kahdellakaan kertaa minulle ei ole niin käynyt. Se paino mikä jäi synnytyksen jälkeen, ei imettämällä minnekään pudonnut. Ennen raskautta 47-49kg väliltä, raskauksien aikana tuli 7-10kg ja molemmillakin kerroilla jäi 5 kiloa lähtöpainoon. Ja minä jos kuka syön terveellisesti ja olen pitänyt aina huolta siitä + liikunta.
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Imettäessä kilot karisee:
Olen pitkä 167 cm ja painan 54 kiloa, synnytyksestä 6 kk. Olen tyytyväinen.

Raskauden aikana lihoin huimat 28 kiloa, olin todella turvoksissa. Imetyksen myötä kilot lähti nopeammin kuin kuvittelinkaan. Ennen raskautta painoin 58kiloa.

En tosiaan tajua miten joku voi olla laihtumatta imettäessään.
No tässäpä sinulle siitä yksi todiste. En tajua kuka laihtuu imettäessä, koska kahdellakaan kertaa minulle ei ole niin käynyt. Se paino mikä jäi synnytyksen jälkeen, ei imettämällä minnekään pudonnut. Ennen raskautta 47-49kg väliltä, raskauksien aikana tuli 7-10kg ja molemmillakin kerroilla jäi 5 kiloa lähtöpainoon. Ja minä jos kuka syön terveellisesti ja olen pitänyt aina huolta siitä + liikunta.

Fakta on, että imettäminen kuluttaa päivittäin 500-900 kaloria. eli kyllä sitä ihan väkisin laihtuu jos vähän liikkuu, esinm vaunuilla kävelee ja sitten syö terveellisesti. jotenkin sä olet onnistunut huijaamaan itseäsi. tai sitten vedät iltaisin suklaata ja päivisin liikaa rasvaa. sori mut niin se on.
 

Yhteistyössä