...

peesaaja
Alkuperäinen kirjoittaja siis hoplaa:
tätä palstaa n. puoli vuotta seuranneena en voi ku äimistellä tätä... savanna on alipainoinen ku mikä ja 4kg pitää saada pois! huh huh. ja muutenkin, jokainen savannan kuva on enemmän tai vähemmän seksuaalis sävytteinen, tai vaaatteet on paljastavat tmv. jotenkin tuntuu että tää savanna on jumiutunut johonkin teinitasolle vaatteineen ja minäkuvineen.
niin on joo tosiaan, ihan ku ois yläasteelainen pimu tuskailemassa olemattomien kilojensa kanssa. Jos ois 14 v typsy kyseessä, niin me kaikki toitotettas sille, et juttele terkkarin kans, sus ei oo mitään vikaa ja et todellakaan oo liian lihava mistään, mutta kun nyt kyseessä on aikuinen nainen, niin mitään negistä et saa asiaan sanoa, silloin oot kade jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja siis hoplaa:
tätä palstaa n. puoli vuotta seuranneena en voi ku äimistellä tätä... savanna on alipainoinen ku mikä ja 4kg pitää saada pois! huh huh. ja muutenkin, jokainen savannan kuva on enemmän tai vähemmän seksuaalis sävytteinen, tai vaaatteet on paljastavat tmv. jotenkin tuntuu että tää savanna on jumiutunut johonkin teinitasolle vaatteineen ja minäkuvineen.
niin on joo tosiaan, ihan ku ois yläasteelainen pimu tuskailemassa olemattomien kilojensa kanssa. Jos ois 14 v typsy kyseessä, niin me kaikki toitotettas sille, et juttele terkkarin kans, sus ei oo mitään vikaa ja et todellakaan oo liian lihava mistään, mutta kun nyt kyseessä on aikuinen nainen, niin mitään negistä et saa asiaan sanoa, silloin oot kade jne.
Pitäisikö aikuisen naisen piilottaa tyytymättömyytensä omaa vartaloaan kohtaan? Vai ilmaista se mielestäsi jotenkin eri tavoin? Miten?
 
peesaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja siis hoplaa:
tätä palstaa n. puoli vuotta seuranneena en voi ku äimistellä tätä... savanna on alipainoinen ku mikä ja 4kg pitää saada pois! huh huh. ja muutenkin, jokainen savannan kuva on enemmän tai vähemmän seksuaalis sävytteinen, tai vaaatteet on paljastavat tmv. jotenkin tuntuu että tää savanna on jumiutunut johonkin teinitasolle vaatteineen ja minäkuvineen.
niin on joo tosiaan, ihan ku ois yläasteelainen pimu tuskailemassa olemattomien kilojensa kanssa. Jos ois 14 v typsy kyseessä, niin me kaikki toitotettas sille, et juttele terkkarin kans, sus ei oo mitään vikaa ja et todellakaan oo liian lihava mistään, mutta kun nyt kyseessä on aikuinen nainen, niin mitään negistä et saa asiaan sanoa, silloin oot kade jne.
Pitäisikö aikuisen naisen piilottaa tyytymättömyytensä omaa vartaloaan kohtaan? Vai ilmaista se mielestäsi jotenkin eri tavoin? Miten?
vois vaik miettii onko minäkuva jotenkin vääristynyt ja yleensä arvoissa miettimisen paikka, jos haluu tietoisesti laihduttaa itseään vaarallisesti alipainoseksi. Varsinkin kun on tyttölapsien äiti, ni vois miettii minkälaisen naiskuvan virittää tytärten mieleen..

Terve kroppa on eri asia ku pakkolaihduttajan kroppa. Ja jotkut on tosiaan luonnostaan laihoja, mut he eivät saavuta alipainoaan laihduttamalla, vaan monesti pyrkivät päinvastoin lihottamaan itseään. Vai näetkö sinä ihan tosissasi Savannan ylipainoisena?
 
Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja siis hoplaa:
tätä palstaa n. puoli vuotta seuranneena en voi ku äimistellä tätä... savanna on alipainoinen ku mikä ja 4kg pitää saada pois! huh huh. ja muutenkin, jokainen savannan kuva on enemmän tai vähemmän seksuaalis sävytteinen, tai vaaatteet on paljastavat tmv. jotenkin tuntuu että tää savanna on jumiutunut johonkin teinitasolle vaatteineen ja minäkuvineen.
niin on joo tosiaan, ihan ku ois yläasteelainen pimu tuskailemassa olemattomien kilojensa kanssa. Jos ois 14 v typsy kyseessä, niin me kaikki toitotettas sille, et juttele terkkarin kans, sus ei oo mitään vikaa ja et todellakaan oo liian lihava mistään, mutta kun nyt kyseessä on aikuinen nainen, niin mitään negistä et saa asiaan sanoa, silloin oot kade jne.
Pitäisikö aikuisen naisen piilottaa tyytymättömyytensä omaa vartaloaan kohtaan? Vai ilmaista se mielestäsi jotenkin eri tavoin? Miten?
vois vaik miettii onko minäkuva jotenkin vääristynyt ja yleensä arvoissa miettimisen paikka, jos haluu tietoisesti laihduttaa itseään vaarallisesti alipainoseksi. Varsinkin kun on tyttölapsien äiti, ni vois miettii minkälaisen naiskuvan virittää tytärten mieleen..

Terve kroppa on eri asia ku pakkolaihduttajan kroppa. Ja jotkut on tosiaan luonnostaan laihoja, mut he eivät saavuta alipainoaan laihduttamalla, vaan monesti pyrkivät päinvastoin lihottamaan itseään. Vai näetkö sinä ihan tosissasi Savannan ylipainoisena?
Enhän mä ole missään kohtaa sanonut hänen olevan ylipainoinen. Mutta voi hän siitä huolimatta ITSE olla tyytymätön vartaloonsa. Ja ehkä terveempää purkaa tyytymättömyyttään Kaksplussassa kuin tyttärilleen. Tai enpä jaksa uskoa, että Savanna lapsilleen avautuu kiloistaan suuntaan tai toiseen..
 
peesaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja siis hoplaa:
tätä palstaa n. puoli vuotta seuranneena en voi ku äimistellä tätä... savanna on alipainoinen ku mikä ja 4kg pitää saada pois! huh huh. ja muutenkin, jokainen savannan kuva on enemmän tai vähemmän seksuaalis sävytteinen, tai vaaatteet on paljastavat tmv. jotenkin tuntuu että tää savanna on jumiutunut johonkin teinitasolle vaatteineen ja minäkuvineen.
niin on joo tosiaan, ihan ku ois yläasteelainen pimu tuskailemassa olemattomien kilojensa kanssa. Jos ois 14 v typsy kyseessä, niin me kaikki toitotettas sille, et juttele terkkarin kans, sus ei oo mitään vikaa ja et todellakaan oo liian lihava mistään, mutta kun nyt kyseessä on aikuinen nainen, niin mitään negistä et saa asiaan sanoa, silloin oot kade jne.
Pitäisikö aikuisen naisen piilottaa tyytymättömyytensä omaa vartaloaan kohtaan? Vai ilmaista se mielestäsi jotenkin eri tavoin? Miten?
vois vaik miettii onko minäkuva jotenkin vääristynyt ja yleensä arvoissa miettimisen paikka, jos haluu tietoisesti laihduttaa itseään vaarallisesti alipainoseksi. Varsinkin kun on tyttölapsien äiti, ni vois miettii minkälaisen naiskuvan virittää tytärten mieleen..

Terve kroppa on eri asia ku pakkolaihduttajan kroppa. Ja jotkut on tosiaan luonnostaan laihoja, mut he eivät saavuta alipainoaan laihduttamalla, vaan monesti pyrkivät päinvastoin lihottamaan itseään. Vai näetkö sinä ihan tosissasi Savannan ylipainoisena?
Enhän mä ole missään kohtaa sanonut hänen olevan ylipainoinen. Mutta voi hän siitä huolimatta ITSE olla tyytymätön vartaloonsa. Ja ehkä terveempää purkaa tyytymättömyyttään Kaksplussassa kuin tyttärilleen. Tai enpä jaksa uskoa, että Savanna lapsilleen avautuu kiloistaan suuntaan tai toiseen..
Joo kroppaansa voi helposti olla vaik ikuisesti tyytymätön, mut jossain vaihees voi alkaa ajatella asioita realisestikin ja ymmärtää vaikka sen, mikä ero on sairaalloisella laihuudella ja sillä et kroppa on terve ja elinvoimainen, mikä lienee se elämän kannalta parempi tavoite kuitenkin on.

Itse ainakin muistan muksuna kummasteleeni, miksi ihmeessä tikku-ukon kokoinen tätini söi vain pari pientä palaa näkkäriä päivän aikana, ja ymmärsin, et hän on laihiksella ihan ilman sanomistakin. Samalla lailla lapset seuraa mitä vanhemmat puuhaa-- ja kuuntelee korvat höröllä, kun me naiset tuskaillaan toisillemme, et voi kun mä oon niin läski ja siitä alkaakin se ikuinen noidankehä, josta kaikkien pitäis lähinnä päästä eroon eikä tavoitella sitä.

Moni tyttö alkaa jo ekaluokilla ne mä oon läski puheet, ja niihin vois paljoltikin vaikuttaa vaikka meidän äitien asennemuutos.
 
Mä en itseä ylipainoseksi voi kutsua, se olisi sairaasta. Enkä mä kotona huuta että hei katsokaa olen ylipainoinen tai jotain sinne päin, on mulla vielä jotain päässä sen verran että en mä lapsille mitään sellaista jaksa näyttää. Sekä mun se asia on mitä mä kroppan kanssa teen, mut muista että mä en halua olla alipainoinen, sekä mun painoindeksi nyt 21,3 ja mä haluan 20 tai ihan vaan pitää katsoa mikä sovi
 
kanelisokeri77
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Saako laittaa vielä toisen kuvan? Tässä vähän enemmän paljasta pintaa esillä ;) . Tämä sama ollut jossain toisessakin ketjussa joskus aiemmin..

:p *haluu kanssa olla noin hoikka*
JA mä |O

158, kuten tuli jo mainittua ja nyt on painoa 56 :snotty:
Pakko kysyä... onko sulla vihreä dildo tuolla takana pöydällä? :snotty: :D Upea vartalo sulla on! :flower:
 
peesaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mä en itseä ylipainoseksi voi kutsua, se olisi sairaasta. Enkä mä kotona huuta että hei katsokaa olen ylipainoinen tai jotain sinne päin, on mulla vielä jotain päässä sen verran että en mä lapsille mitään sellaista jaksa näyttää. Sekä mun se asia on mitä mä kroppan kanssa teen, mut muista että mä en halua olla alipainoinen, sekä mun painoindeksi nyt 21,3 ja mä haluan 20 tai ihan vaan pitää katsoa mikä sovi
Mun kieliopillisella korvalla kuunneltuna on näin, et kun ihminen voivottelee liikakilojansa niin kokee olevansa ylipainoinen.

Ja noi painoindeksit alkaa oleen ainakin sun tavoitepainolla (eiks se ollut noin 54 kg) niin aika alhaiset, 18 tuli tuol fit.fi:n sivuilla tulokseksi, et se on aika kaukana tuosta sun tavoitteesta, mikä on siis 20?? Ja saman sivun laskurilla sun nykyinen painoindeksi ei myöskään olis toi 21,3 vaan 19.

Toisen sivun laskureilla tuli tulokset tavoitepainossasi 18,5 (aivan normaalipainon alaraja) ja nykyiselle 19,8. Yleisesti ottaen terveen ihmisen alipainon raja määritellään johonkin 20 pintaan, mutta koska ihmiset ja ruumiinrakenteet on niin erilaisia, niin ei tuotakaan rajaa voi jämptisti yhteen kohtaan asettaa.

Ja kuten sanoin, niin muksut tajuu paljon muustakin näitä asioita, kuin siitä mitä sä niille kerrot, esim. jos sä rupattelet ystävättäres kans puhelimessa ja kerrot olevas dieetillä ja tuntevas itses pari kiloo liian lihavaksi, niin se saattaa vallan mainiosti sujahtaa myös tyttäres korviin se tieto. Ja tosiaan kyllä sekin kummastuttaa, jos normipainoisen oloinen äiti lakkaa syömästä.

Ja tottakai on sun oma asia, mitä teet kroppas kanssa, mut silloin kun sä jaat näitä asioita keskustelupalstalla, niin arvatakin jo voi, että kommenttia tulee joka suuntaan.

 
peesaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Oletko Savanna miten pitkä ja paljonko painat, jos saan kysyä =) ?
Mä olen noin 60 tai eikun nyt 58 ja 171
Mun mielestä näytät laihemmalta kuin 58kg =) . Toisaalta olet kyllä pitkäkin. Mun mielestä olet hoikempi kuin esimerkiksi minä (49-50kg). Minä olen kyllä toisaalta 5cm lyhyempi kuin sinä =) .
sen takia mä haluan pudotta, mun ihanne paino on 53 tai jopa 52, sitten ei missään ole ylimäräistä ja kuitenkin näytän ihan normaalilta hoikalta, mutta kun nyt paino semmonen niin näyttää vatsassa ja käsissä ja jaloissa semmosta vähän mut kuitenkin
ja tälle sinun tavoitepainolle tuli tulokseksi 17,8 painoindeksi-laskurista. Se on jo alipainon puolella ihan selkeesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

itsepähän kerjäsitte, vähän epäselvä kuva, mutta kyllä siitä jonkun käsityksen saa, leveä ahteri ja tukkireidet joita lökäfarkut vielä korostaa
Höpö höpö, kaunis oot eikä sun kropassakaan oo niin mitään vikaa! :)

 
arska
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Saako laittaa vielä toisen kuvan? Tässä vähän enemmän paljasta pintaa esillä ;) . Tämä sama ollut jossain toisessakin ketjussa joskus aiemmin..



:p *haluu kanssa olla noin hoikka*
JA mä |O

158, kuten tuli jo mainittua ja nyt on painoa 56 :snotty:
Pakko kysyä... onko sulla vihreä dildo tuolla takana pöydällä? :snotty: :D Upea vartalo sulla on! :flower:
Sehän se: vihreä dildo. :D

Panisin. :p
 
kanelisokeri77 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja arska:
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Saako laittaa vielä toisen kuvan? Tässä vähän enemmän paljasta pintaa esillä ;) . Tämä sama ollut jossain toisessakin ketjussa joskus aiemmin..



:p *haluu kanssa olla noin hoikka*
JA mä |O

158, kuten tuli jo mainittua ja nyt on painoa 56 :snotty:
Pakko kysyä... onko sulla vihreä dildo tuolla takana pöydällä? :snotty: :D Upea vartalo sulla on! :flower:
Sehän se: vihreä dildo. :D

Panisin. :p
Sitä dildoa vai? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Pakko kysyä... onko sulla vihreä dildo tuolla takana pöydällä? :snotty: :D Upea vartalo sulla on! :flower:

Ei ole dildo :D Se on tollanen vihreäpurkkinen Dove-kosteusvoide. Kuvakulma kyllä kieltämättä antaa viittettä jostain ihan muusta :D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalkkis:
ihmettelee että poseeraako kaikki parikymppiset tälläisissä keikistelyasennoissa (viimeisin esimerkki tuo Naurukohtauksen kuva) ja miksi?
Tottakai. Meillä on sellanen ns. "wannabe a supermodel"-syndrooma. Luulemme toki myös itsestämme liikoja ja siksi myöskin poseeraamme keikstellen vähissä tai jopa seksikkäissä vaatteissa :D ;)

Tuli vaan muuten mieleen, että onko se sitten enemmän ok, jos henkilö haluaa olla vähän pyöreä ja hänen painoindeksinsä on esim. 26? Kun sitä 17 painoindeksiä täällä kauhistellaan niin kovasti. Onhan siinä lievässä ylipainossa ihan vastaavasti omat terveysriskinsä kuin lievässä alipainossa.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja kalkkis:
ihmettelee että poseeraako kaikki parikymppiset tälläisissä keikistelyasennoissa (viimeisin esimerkki tuo Naurukohtauksen kuva) ja miksi?
Tottakai. Meillä on sellanen ns. "wannabe a supermodel"-syndrooma. Luulemme toki myös itsestämme liikoja ja siksi myöskin poseeraamme keikstellen vähissä tai jopa seksikkäissä vaatteissa :D ;)

Tuli vaan muuten mieleen, että onko se sitten enemmän ok, jos henkilö haluaa olla vähän pyöreä ja hänen painoindeksinsä on esim. 26? Kun sitä 17 painoindeksiä täällä kauhistellaan niin kovasti. Onhan siinä lievässä ylipainossa ihan vastaavasti omat terveysriskinsä kuin lievässä alipainossa.
Unohtamatta meitä 40v. tyttösiä ;)
Tuossa yhdessä kuvassa olin lievästi ylipainoinen. En huomannut muutakuin, että oli hiukan ähky olo. Mun terveysongelmat tuli silloin kun nelisen vuotta sitten painoin 38kg.
 
Jo lievä ylipaino lisää riskiä sairastua DM2:seen, tiettyihin sydän- ja verisuonisairauksiin, esim. sepelvaltimotauti, tuki- ja liikuntaelinsairauksiin. Jo lievä ylipaino voi pahentaa jotakin ennestään olevaa kroonista sairautta, esim. astmaa.

Muoks, ali-ja normaalipainon rajoilla ollessani olen voinut mielestäni hyvin sekä psyykisesti että fyysisesti. Tällä hetkellä luulen olevani itselleni sellaisessa sopivassa painossa.

Sen sijaan hyvin runsaan alipainon terveysrikit todellakin tiedostan oman kokemuksen kautta (v.2004 167cm, 37kg). Esim. hormonitoiminnan häiriöitä, vakavat rytmihäiriöt, ruuansulatuskanavan häiriöt. Joillakin myös osteoporoosi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Pakko kysyä... onko sulla vihreä dildo tuolla takana pöydällä? :snotty: :D Upea vartalo sulla on! :flower:

Ei ole dildo :D Se on tollanen vihreäpurkkinen Dove-kosteusvoide. Kuvakulma kyllä kieltämättä antaa viittettä jostain ihan muusta :D :whistle:
Mä arvaasin että se on Dove purkki :D
Pervomammoja luulevat jotain muuta täällä, aiaiaiai......
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Pakko kysyä... onko sulla vihreä dildo tuolla takana pöydällä? :snotty: :D Upea vartalo sulla on! :flower:

Ei ole dildo :D Se on tollanen vihreäpurkkinen Dove-kosteusvoide. Kuvakulma kyllä kieltämättä antaa viittettä jostain ihan muusta :D :whistle:
Mä arvaasin että se on Dove purkki :D
Pervomammoja luulevat jotain muuta täällä, aiaiaiai......
Kyllä Savanna dildot tunnistaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Pakko kysyä... onko sulla vihreä dildo tuolla takana pöydällä? :snotty: :D Upea vartalo sulla on! :flower:

Ei ole dildo :D Se on tollanen vihreäpurkkinen Dove-kosteusvoide. Kuvakulma kyllä kieltämättä antaa viittettä jostain ihan muusta :D :whistle:
Mä arvaasin että se on Dove purkki :D
Pervomammoja luulevat jotain muuta täällä, aiaiaiai......
Kyllä Savanna dildot tunnistaa ;)
:LOL: no, kiitos. Rehellisesti en käyttänyt ikinä niitä, enkä oikein halua
 

Yhteistyössä