.

• Viestiketjun aloittaja ari-zona
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Mun mielestä oli aika kauniisti sanottu kyllä, jos ei pidä jostain, ei rumasti.

Miten pitäisi sanoa, että ei tykkää? Kerrotko?
No sitä ei pitäisi sanoa ollenkaan. Missä teillä on käytöstavat, hyvät ihmiset sentään |O
Enkä nyt oikeesti oo niin herne nenässä :D
No mutta kun se on nyt vain niin, että ken kuvansa laittaa, se on valmis myös ottamaan ne negatiiviset kommentit vastaan. Siltä kun EI voi välttyä. Ja edelleenkin kaikilla on sanavapaus, eikä ole mitään mieltä nuoleskella tuhaan, jos ei tykkää.

(kunhan ei ihan överiksi mene haukkuminen)
Ajatteletko samoin myös lapsista, jos on lasten kuvaketjuja niin saako jokaisen lapsen kohdalla sanoa just mitä mieleen tulee, vai pitäiskö kaunistella tai jättää sanomatta? Ihan vain siksi ettei loukkais ketään kun siinä kuvassa on sen ihmisen kallein aarre ja eikö tuota kohteliaisuutta vois käyttää myös näissä aikuisten kuvaketjuissa? En millään käsitä että se tuo jollekin hyvän mielen kun pääsee sanomaan jotain ikävää toisen ulkonäöstä. :/
hei haloo, justhan säkin sanoit musta "läpällä" rumaks. ja nyt tuut niin tekopyhänä uikuttaa ettei toista,. |O
Sulle saakin vittuilla kun sinä aloitit. Etkö käsitä?? Jos koulussa joku kiusaa muita lapsia niin kiusaajalle saa käydä sanomassa päin naamaa. Älä kiusaa ketään niin sinuakaan ei vihata, niin ei tarvi siitä sitten uikuttaa :p

Siis MIKSI porukka käsittää mun tekstit aivan päin persettä?
Koska tämä on tosiaan keskustelupalsta. Täällä ei ole eleitä, ei todellisia ilmeitä. Täällä ei lueta kehonkieltä, täällä vaan luetaan. Ja valitettavasti se mitä luetaan, ei aina ole sitä mistä toinen puhuu tai mitä tarkoittaa. Monesti se viesti jää yksiulotteiseksi, koska sen monisärmäisyys jää tulematta esiin viestien reaaliajan ja lyhyyden vuoksi... kai? Minusta saa taas mitään selvää. hoh

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Proffassa uusi foto :)
Tiäks että olen monta kertaa miettinyt mihin sinä olet kadonnut, mutta ilmeisesti ollaan vaan täällä aina eri aikaan kun ei ole sattunut nimimerkki silmään. Ja kuvasta, nätti olet niin kuin aina :wave:
:D kiitti. Olen jotekin koukussa facebookiin nyt eli en oo ihan hirveesti täällä kirjotellut. Melkein päivittäin käyn kurkkaamassa täällä mutten välttämättä kirjoita mitään. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Koska tämä on tosiaan keskustelupalsta. Täällä ei ole eleitä, ei todellisia ilmeitä. Täällä ei lueta kehonkieltä, täällä vaan luetaan. Ja valitettavasti se mitä luetaan, ei aina ole sitä mistä toinen puhuu tai mitä tarkoittaa. Monesti se viesti jää yksiulotteiseksi, koska sen monisärmäisyys jää tulematta esiin viestien reaaliajan ja lyhyyden vuoksi... kai? Minusta saa taas mitään selvää. hoh
Ja lukutaitoa ei joillakin ole lainkaan :D (enkä tarkoita sua)

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Mun mielestä oli aika kauniisti sanottu kyllä, jos ei pidä jostain, ei rumasti.

Miten pitäisi sanoa, että ei tykkää? Kerrotko?
No sitä ei pitäisi sanoa ollenkaan. Missä teillä on käytöstavat, hyvät ihmiset sentään |O
Enkä nyt oikeesti oo niin herne nenässä :D
No mutta kun se on nyt vain niin, että ken kuvansa laittaa, se on valmis myös ottamaan ne negatiiviset kommentit vastaan. Siltä kun EI voi välttyä. Ja edelleenkin kaikilla on sanavapaus, eikä ole mitään mieltä nuoleskella tuhaan, jos ei tykkää.

(kunhan ei ihan överiksi mene haukkuminen)
Ajatteletko samoin myös lapsista, jos on lasten kuvaketjuja niin saako jokaisen lapsen kohdalla sanoa just mitä mieleen tulee, vai pitäiskö kaunistella tai jättää sanomatta? Ihan vain siksi ettei loukkais ketään kun siinä kuvassa on sen ihmisen kallein aarre ja eikö tuota kohteliaisuutta vois käyttää myös näissä aikuisten kuvaketjuissa? En millään käsitä että se tuo jollekin hyvän mielen kun pääsee sanomaan jotain ikävää toisen ulkonäöstä. :/
hei haloo, justhan säkin sanoit musta "läpällä" rumaks. ja nyt tuut niin tekopyhänä uikuttaa ettei toista,. |O
Sulle saakin vittuilla kun sinä aloitit. Etkö käsitä?? Jos koulussa joku kiusaa muita lapsia niin kiusaajalle saa käydä sanomassa päin naamaa. Älä kiusaa ketään niin sinuakaan ei vihata, niin ei tarvi siitä sitten uikuttaa :p
pakko kyllä mainaista että jos multa puuttuu pari yksikköä päästä, niin en ole ainut, teretulemast messiin :D

Voithan aina selittää itseäsi tarkemmin, jos niin moni käsittää väärin :whistle:

heh
Tai sit jotkut eivät osaa kirjoittaa ymmärrettävästi...:whistle:

Voithan aina selittää itseäsi tarkemmin, jos niin moni käsittää väärin :whistle:
Heh, nimenomaan lukutaito ei ole kaikista paras joillakin, jos ei selvää lausetta ymmärrä :D

Toisaalta kun miettii, niin eipä muutenkaan heikommat yksilöt pysy fiksumpien kelkassa...voinee johtua siitä tuo lukutaidottomuus.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Tai sit jotkut eivät osaa kirjoittaa ymmärrettävästi...:whistle:
tai lukea niin että haluaa ymmärtää?? =)

Proffassa uusi foto :)
Tiäks että olen monta kertaa miettinyt mihin sinä olet kadonnut, mutta ilmeisesti ollaan vaan täällä aina eri aikaan kun ei ole sattunut nimimerkki silmään. Ja kuvasta, nätti olet niin kuin aina :wave:
:D kiitti. Olen jotekin koukussa facebookiin nyt eli en oo ihan hirveesti täällä kirjotellut. Melkein päivittäin käyn kurkkaamassa täällä mutten välttämättä kirjoita mitään. :wave:
Samoin :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Ja kuten odotettua; jälleen saatiin väittely kuvapinoon. Hienoa mammat! :D
:LOL: ja minä olen taas täällä puolustelemassa niin kuin viimeks sinua. Pitäis varmaan pysytellä pois näistä ketjuista :whistle:
Niin tosiaan, kiitos siitä :)
Eipä mitään, pikkasen meinaa aina ärsyttää kun kauniita ihmisiä pilkataan. Kateus on ikävää :whistle:

heh
Joo, näinhän se menee. Mutta jotain mäkin olen näistä ketjuista viimein oppinut; en todellakaan avaa enää näitä kuvapinotuksia, kun aina on joku vatipää joko sitten mustana tai harmaana irvailemassa jonkun kuvalle. Ja toki irvailun perusteluksi käy se, että "se on vaan mun mielipide, mulla on oikeus sanoa se, pitääkö muka valehdella ja jos et halua peetä niskaan, nii älä laita kuvaasi." Mun mielestäni on säälittävää, ettei aikuisilla ihmisillä ole tuota enempää tilannetajua saati käytöstapoja. Huoh. :headwall:

Mutta jatkakaa. Mä lähen.

oot mun kaverin näköinen, vähän, hän on toki nuorempi ja kaunis :heart: =) [/quote]

:LOL: :LOL: Vittuilija viimeiseen asti vai?[/quote]

ehän mä mitn vittuillu :eek: se oli vain toteamus =) [/quote]

joo toteamus hyvinkin, mutta ehkä olisi riittänyt jos olisit todennut "olet mun yhden kaverin näköinen"

[/quote]

no enmä ny viit valehdella =) [/quote]

no jos jättää jotain sanomatta sehän ei ole valehtelua suoranaisesti...[/quote]

miksi en olisi saanut niin sanoa, kun asia niin oli? [/quote]

Tähän on (toivottavasti) jo monet vastanneetkin, että KOHTELIAISUUSSYISTÄ. Tuolla "tiedollahan" ei ketään tee mitään, varsinkaan kun me emme tiedä keneen Pepparia vertaat.

Ja toisekseen, Peppari on tosi kaunis ja nuorekas 4-kymppinen =)

:LOL: ja minä olen taas täällä puolustelemassa niin kuin viimeks sinua. Pitäis varmaan pysytellä pois näistä ketjuista :whistle:
Niin tosiaan, kiitos siitä :)
Eipä mitään, pikkasen meinaa aina ärsyttää kun kauniita ihmisiä pilkataan. Kateus on ikävää :whistle:
:eek: niin joo, että kaikkien mielestä ne ihmiset jota pidät kauniina, niin on kateellisia? kaikilla ei ole samanlainen maku =)

Mun on kyllä pakko sanoo, etten ymmärrä aikuista ihmistä, joka ei osaa olla sanomatta jos jonkun naama ei miellytä. Hitto vie, ei niinku mitää käytöstapoja! Ja missä tässä ketjussa nyt sanottiinkaan sit, että laittakaa tähän kuvanne arvosteltaviks?! Pyydettiin laittamaan kuvia, ei hyväksymään sitä, että joku tulee heittämän kuraa niskaan. Ja ei, ei silti tarttee nuoleskella ketään, voi ihan hyvin olla kommentoimatta mitenkään!

Yhteistyössä