Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:oisit laittanu oman kuvan :heart:
oli jo...... =)
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:oisit laittanu oman kuvan :heart:
öö joo, mihnäs sun käytöstavat on?Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Joo, täytyy rehellisesti sanoa, että sä olet varmasti tyhmin ihminen maan päällä, jos et vielä yhdeksännelläkään sivulla ole tajunnut sitä, mitä sulle on yritetty sanoa: käytöstavat olisi hyvä olla olemassa, oli se pikku pääsi sitten vaikka kuinka täynnä erilaisia mielipiteitä. Ja ei, ainakaan omassa tuttavapiirissäni ei haukuta toisten ihmisten ulkonäköä, ne tykkäämiset/ei tykkäämiset johtuvat sitten ihan pelkästään luonteesta... Pumpulissa ei nykypäivänä pääse kasvamaan kukaan, mutta se ei mitenkään liity siihen asiaan, että toista pitää päästä loukkaamaan ihan tahallaan, vielä niinkin henkilökohtaisesta asiasta kuin ulkonäkö. Ei tarvitse olla edes mikään järjen jättiläinen tajutakseen, että monille ihmisille se oma ulkonäkö ja siinä olevat puutteet ovat loppujen lopuksi aika arka paikka.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tai voi olla laittamatta kuvaa, jos ei kestä yhtään mitään, tosielämässä varmasti saa kestää pahempaakin kun se että joku sanoo en tykkää susta, et miellytä mua, mihnä pumpulissa ootta kasvanu?
Mutta joo, jatketaan vielä rehellistä ilmaisua. En tykkää sinusta, enkä edes siedä sinua kirjoitustesi perusteella. Sä olet pitkään aikaan epämiellyttävin ihminen, johon olen missään törmännyt. Sisimmältäsi olet vähän kuin ystäväni, paitsi että ystäväni on sympaattinen ja kaunis sisältäkin päin katsottuna.
Mennään vaanAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mentäskö drinkille? no ei kai, mutta varmaan ainut ihminen joka tajuaa jotainAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Lol mihin tämä ketju on mennyt
Siis eiköhän se ole niin, että jos sen kuvan laittaa, niin siihen tulee aina kommentteja, halusit tai et. Joko negatiivisia tai positiivisia. Aikuinen ihminen on valmis ottamaan ne negatiivisetkin kommentit vastaan, oli sitten muiden mielestä tarve tai ei. Kaikilla ei ole sama maku.
Se kun vaan on tällaisten palstojen "ongelma" tai "rikkaus" nuo kommentit, negatiivisetkin!
Niin, sähän siis vaan tarkotat hyvää, jos armaat palstalaiset ei muuten tajuis et maailma ei aina kohtele silkkihansikkain?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tai voi olla laittamatta kuvaa, jos ei kestä yhtään mitään, tosielämässä varmasti saa kestää pahempaakin kun se että joku sanoo en tykkää susta, et miellytä mua, mihnä pumpulissa ootta kasvanu?
No mihin niitä muka tarvitaan, kun mulla on oikeus sanoa mun mielipiteeni, se on se tärkein asia! Niinhän se meni?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:öö joo, mihnäs sun käytöstavat on?Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Joo, täytyy rehellisesti sanoa, että sä olet varmasti tyhmin ihminen maan päällä, jos et vielä yhdeksännelläkään sivulla ole tajunnut sitä, mitä sulle on yritetty sanoa: käytöstavat olisi hyvä olla olemassa, oli se pikku pääsi sitten vaikka kuinka täynnä erilaisia mielipiteitä. Ja ei, ainakaan omassa tuttavapiirissäni ei haukuta toisten ihmisten ulkonäköä, ne tykkäämiset/ei tykkäämiset johtuvat sitten ihan pelkästään luonteesta... Pumpulissa ei nykypäivänä pääse kasvamaan kukaan, mutta se ei mitenkään liity siihen asiaan, että toista pitää päästä loukkaamaan ihan tahallaan, vielä niinkin henkilökohtaisesta asiasta kuin ulkonäkö. Ei tarvitse olla edes mikään järjen jättiläinen tajutakseen, että monille ihmisille se oma ulkonäkö ja siinä olevat puutteet ovat loppujen lopuksi aika arka paikka.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tai voi olla laittamatta kuvaa, jos ei kestä yhtään mitään, tosielämässä varmasti saa kestää pahempaakin kun se että joku sanoo en tykkää susta, et miellytä mua, mihnä pumpulissa ootta kasvanu?
Mutta joo, jatketaan vielä rehellistä ilmaisua. En tykkää sinusta, enkä edes siedä sinua kirjoitustesi perusteella. Sä olet pitkään aikaan epämiellyttävin ihminen, johon olen missään törmännyt. Sisimmältäsi olet vähän kuin ystäväni, paitsi että ystäväni on sympaattinen ja kaunis sisältäkin päin katsottuna.
Enpä minä ole täällä ketään päihittämässä tai haastamassa. Ja olen tuosta hyvinkin eri mieltä, kiitos kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja kaunis ku mikä!:No kyllä Blume päihittää Sirkkarukoilijan mennen tullen
jos se mitä sanoin loukkaa, niin sille en voi mitn, miksi te muut hyökkäätte, eikä peppari ite jolle kommentin sanoin, miksAlkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Niin, sähän siis vaan tarkotat hyvää, jos armaat palstalaiset ei muuten tajuis et maailma ei aina kohtele silkkihansikkain?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tai voi olla laittamatta kuvaa, jos ei kestä yhtään mitään, tosielämässä varmasti saa kestää pahempaakin kun se että joku sanoo en tykkää susta, et miellytä mua, mihnä pumpulissa ootta kasvanu?
:flower:
Mikä tarve sulla oikeasti on sanoa sellaista, joka voi loukata toista ihmistä? Tuollasia negatiivisia ulkonäkökommentteja olen itse kuullut vain keskenkasvusilta kakaroilta, en AIKUISILTA ihmisiltä.
no päihittää kyllä, mutta molemmat nättejä naisiaAlkuperäinen kirjoittaja Blume:Enpä minä ole täällä ketään päihittämässä tai haastamassa. Ja olen tuosta hyvinkin eri mieltä, kiitos kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja kaunis ku mikä!:No kyllä Blume päihittää Sirkkarukoilijan mennen tullen
no päihittää kyllä, mutta molemmat nättejä naisiaAlkuperäinen kirjoittaja Blume:Enpä minä ole täällä ketään päihittämässä tai haastamassa. Ja olen tuosta hyvinkin eri mieltä, kiitos kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja kaunis ku mikä!:No kyllä Blume päihittää Sirkkarukoilijan mennen tullen
Turha sun on muiden lukutaitoon vedota jos et osaa ilmaista itseäsi kirjoittamalla kuten pienessä mielessäsi tarkoitat... Ja myös sitä mieltä olen, että negatiivisia kommentteja on aivan turha tänne kirjoittaa, siinä todistaa vain oman tyhmyyden. Viisas vaikenee, kuten sananlaskukin sanoo. Ja viisaita täällä onneksi on kuitenkin suurin osa onneksi.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Mennään vaanAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mentäskö drinkille? no ei kai, mutta varmaan ainut ihminen joka tajuaa jotainAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Lol mihin tämä ketju on mennyt
Siis eiköhän se ole niin, että jos sen kuvan laittaa, niin siihen tulee aina kommentteja, halusit tai et. Joko negatiivisia tai positiivisia. Aikuinen ihminen on valmis ottamaan ne negatiivisetkin kommentit vastaan, oli sitten muiden mielestä tarve tai ei. Kaikilla ei ole sama maku.
Se kun vaan on tällaisten palstojen "ongelma" tai "rikkaus" nuo kommentit, negatiivisetkin!
Niinhän se on, että omaa mielipidettään ei saisi sanoa ja hyvin HYVIN usein joidenkin lukutaito on todella surkea, luulisi sentäs, että peruskoulu on suoritettu?
Ööö..palstan omat kauneuskisat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis ku mikä!:No kyllä Blume päihittää Sirkkarukoilijan mennen tullen
Oikeuksiahan sitä on vaikka millä mitalla, vaan mitkä on sun velvollisuudet palstan käyttäjänä ja vaikkapa ihan Suomen kansalaisena? Kunnianloukkaushan on rangaistava teko. Se vasta oikeutta onkin.Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:No mihin niitä muka tarvitaan, kun mulla on oikeus sanoa mun mielipiteeni, se on se tärkein asia! Niinhän se meni?
Voi kiitos . Mun kasvokuvat harvoin onnistuvat... profiilissa yksi kuva.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:susta ei osaa sanoa paljonkaan muuta kuin että nuori ja sopusuhtainen nainen, kasvoista ei saa paljon selvää, mutta kuva on kokonaisuutena upeaAlkuperäinen kirjoittaja kinpatsu:http://www.aijaa.com/v.php?i=4724250.jpg tässä
=)
Ei ole tähän aikaan muuta elämää, kuten ei sinullakaan kun kerran täällä pyörit.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:jos se mitä sanoin loukkaa, niin sille en voi mitn, miksi te muut hyökkäätte, eikä peppari ite jolle kommentin sanoin, miksAlkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Niin, sähän siis vaan tarkotat hyvää, jos armaat palstalaiset ei muuten tajuis et maailma ei aina kohtele silkkihansikkain?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tai voi olla laittamatta kuvaa, jos ei kestä yhtään mitään, tosielämässä varmasti saa kestää pahempaakin kun se että joku sanoo en tykkää susta, et miellytä mua, mihnä pumpulissa ootta kasvanu?
Mikä tarve sulla oikeasti on sanoa sellaista, joka voi loukata toista ihmistä? Tuollasia negatiivisia ulkonäkökommentteja olen itse kuullut vain keskenkasvusilta kakaroilta, en AIKUISILTA ihmisiltä.
i te teette siittä itsellenne ongelman? ei muuta elämää?
Ei vaan nyt on kyse lukutaidottomuudesta tai luetun ymmärtämisestä, ei muusta.Alkuperäinen kirjoittaja lukihärö:Turha sun on muiden lukutaitoon vedota jos et osaa ilmaista itseäsi kirjoittamalla kuten pienessä mielessäsi tarkoitat... Ja myös sitä mieltä olen, että negatiivisia kommentteja on aivan turha tänne kirjoittaa, siinä todistaa vain oman tyhmyyden. Viisas vaikenee, kuten sananlaskukin sanoo. Ja viisaita täällä onneksi on kuitenkin suurin osa onneksi.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Mennään vaanAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mentäskö drinkille? no ei kai, mutta varmaan ainut ihminen joka tajuaa jotainAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Lol mihin tämä ketju on mennyt
Niinhän se on, että omaa mielipidettään ei saisi sanoa ja hyvin HYVIN usein joidenkin lukutaito on todella surkea, luulisi sentäs, että peruskoulu on suoritettu?
Mjaa...... enpä sano mitäänAlkuperäinen kirjoittaja kaunis ku mikä!:No kyllä Blume päihittää Sirkkarukoilijan mennen tullen
kiitos kun huolehdit, ihan tosielämässä nitäkin löytyy, mutta sanon heillekkin jos joku ei miellytä,Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole tähän aikaan muuta elämää, kuten ei sinullakaan kun kerran täällä pyörit.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:jos se mitä sanoin loukkaa, niin sille en voi mitn, miksi te muut hyökkäätte, eikä peppari ite jolle kommentin sanoin, miksAlkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Niin, sähän siis vaan tarkotat hyvää, jos armaat palstalaiset ei muuten tajuis et maailma ei aina kohtele silkkihansikkain?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tai voi olla laittamatta kuvaa, jos ei kestä yhtään mitään, tosielämässä varmasti saa kestää pahempaakin kun se että joku sanoo en tykkää susta, et miellytä mua, mihnä pumpulissa ootta kasvanu?
Ajattele rakkaimpani, pepparilla on täälläKIN ystäviä joita sinulla ei täälläKÄÄN ole.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ei vaan nyt on kyse lukutaidottomuudesta tai luetun ymmärtämisestä, ei muusta.Alkuperäinen kirjoittaja lukihärö:Turha sun on muiden lukutaitoon vedota jos et osaa ilmaista itseäsi kirjoittamalla kuten pienessä mielessäsi tarkoitat... Ja myös sitä mieltä olen, että negatiivisia kommentteja on aivan turha tänne kirjoittaa, siinä todistaa vain oman tyhmyyden. Viisas vaikenee, kuten sananlaskukin sanoo. Ja viisaita täällä onneksi on kuitenkin suurin osa onneksi.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Mennään vaanAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mentäskö drinkille? no ei kai, mutta varmaan ainut ihminen joka tajuaa jotainAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Lol mihin tämä ketju on mennyt
ja omaa kuvaas et edelleenkään voi laittaa, tai edes kommentoida kun kysytään miksi et laitaAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:kiitos kun huolehdit, ihan tosielämässä nitäkin löytyy, mutta sanon heillekkin jos joku ei miellytä,Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole tähän aikaan muuta elämää, kuten ei sinullakaan kun kerran täällä pyörit.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:jos se mitä sanoin loukkaa, niin sille en voi mitn, miksi te muut hyökkäätte, eikä peppari ite jolle kommentin sanoin, miksAlkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Niin, sähän siis vaan tarkotat hyvää, jos armaat palstalaiset ei muuten tajuis et maailma ei aina kohtele silkkihansikkain?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tai voi olla laittamatta kuvaa, jos ei kestä yhtään mitään, tosielämässä varmasti saa kestää pahempaakin kun se että joku sanoo en tykkää susta, et miellytä mua, mihnä pumpulissa ootta kasvanu?
Ajattele rakkaimpani, pepparilla on täälläKIN ystäviä joita sinulla ei täälläKÄÄN ole.
Täällä on aina parempi olla sanomatta mitään... Tiedä mitä saa päällensä, jos ei puheet miellytä.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mjaa...... enpä sano mitäänAlkuperäinen kirjoittaja kaunis ku mikä!:No kyllä Blume päihittää Sirkkarukoilijan mennen tullen
Ja se on silti sanottava vaikka se voi loukata?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:jos se mitä sanoin loukkaa, niin sille en voi mitn, miksi te muut hyökkäätte, eikä peppari ite jolle kommentin sanoin, miks
Älä mulle ala.. Mä olen aika hyvin perillä Suomen rikosoikeudesta, perusoikeuksista ja muustakin noihin juttuihin liittyvästä... Joskus vaan pitää käyttää sarkasmia vastauksissa. Tarkoitus pyhittää keinot...:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Oikeuksiahan sitä on vaikka millä mitalla, vaan mitkä on sun velvollisuudet palstan käyttäjänä ja vaikkapa ihan Suomen kansalaisena? Kunnianloukkaushan on rangaistava teko. Se vasta oikeutta onkin.Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:No mihin niitä muka tarvitaan, kun mulla on oikeus sanoa mun mielipiteeni, se on se tärkein asia! Niinhän se meni?