.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oisko sulle savanna ok jos tyttösi valitsevat saman uran? Mitä meinaat tehdä vanhana työkses?
Mitäs sinä ajattelit vanhana tehdä?
mä en ainakaan tiedä tai ainakin yrittäjänä haluan aina pysyä ja olla omalle itselle pomo
Jos tytöt valitsevat,niin mitä sitten,ei mulla ole mitään vastaan
 
Savanna, kunnioittasit enemmän muita ja itseäsi ja lopettasit tuon iänikuisen huomion haun. Jos et sitä saa irl, niin sitten jossakin mättää rankasti.

Mun mielestä on säälittävää lukea nuoresta naisesta tuollasia juttuja (juu, voi jättää lukemattakin, tottakait), lähinnä kait ehkä surullistakin.

Onko sulla jotenkin heikko itsetunto?
 
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Savanna, kunnioittasit enemmän muita ja itseäsi ja lopettasit tuon iänikuisen huomion haun. Jos et sitä saa irl, niin sitten jossakin mättää rankasti.

Mun mielestä on säälittävää lukea nuoresta naisesta tuollasia juttuja (juu, voi jättää lukemattakin, tottakait), lähinnä kait ehkä surullistakin.

Onko sulla jotenkin heikko itsetunto?
siis säälittävä lukea mitä?Tai surullista?
Kyllä huomiotta mä saan,sekä kotona että töissä,myös palstallakin ;) :p
Itsetunto ei ole heikko,ihan normaali itsetunto,joskus kyllä vaihteleva,riippu missä tilannessa olen
 
Siis tarkotin tuota, että sinun huomionhaku on jotenkin surkuhupaisan säälittävää. Mutta olethan tosi nuori kuitenkin, joten kaipa sen voinee antaa anteeksi :p

Säälittävää on se, että kerrot täällä sellasia asioita, joita ei yleensä julkisesti kerrota ja uhmaat sillä vaitiolovelvollisuuttasi... Sinun aloitukset kertoo aika paljon sinusta ihmisenä. En tiedä, mutta minusta vaan tuntuu siltä etten voi ottaa sinua kovinkaan vakavasti. Anteeksi suorasanaisuuteni.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kyllä huomiotta mä saan,sekä kotona että töissä,myös palstallakin ;) :p
Itsetunto ei ole heikko,ihan normaali itsetunto,joskus kyllä vaihteleva,riippu missä tilannessa olen
Eikös tämä ole hiukan ristiriitaista?
 

Yhteistyössä