.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja naine:
Savanna on tyypillinen virolainen luonteeltaan: minä teen just kun mua huvittaa ja mitä haluan! Minä, vain minä olen oikeassa ja aina. pistepistejapiste!!!
Viis lapsista, kun vain minä ja minä!
Joo, ootte oikeassa, olen just eroamassa virolaisesta miehestäni, ja vituttaa :)
Savannan tyyli on aika samanlaista.


Onko virolaiset tuollaisia luonteeltaan?
Tuntemani virolainen on sitten se poikkeus,ei sitten yhtään tuohon suuntaa.

Joo, mun tuntemat myös on kyl aika erilaisia...Venäläiset sopii mun mielestä tohon kuvaan paremmin.

Ja muutaman virolaisen kanssa töitä paiskinut eikä sovi tuohon kuvaukseen lainkaan.

 
Mutta sanokaa mitä mulla on sellaista että mä niin ärsyttävä olen teijän mielestä?Se että en kuuntelee teitä,en tee kun palstalla käsketään,en tee muut työt?Luulettekö että huono äiti olen,en ajattelee ikinä lapsia,en tee mitään lasten varten ,en ole ikinä heijän kanssa,olen huono vaimo,mies on ihan hullu?
Miksi vain te olette täydellisiä?Ja muut varsinkin Viro,venäläiset ihan paskoja?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja naine:
En väitä, että kaikki, mut sanoin myös, että ulkopuolisilta hyvin peittävät.
Ja palstaa lukemalla voisi päätellä, että kaikki suomalaiset miehet ovat vastuutaan vältteleviä alkoholisoituneita ja väkivaltaisia luusereita? Eivät kaikki, mutta osaavat vaan hyvin sitä ulkopuolisilta peitellä.

 
()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mutta sanokaa mitä mulla on sellaista että mä niin ärsyttävä olen teijän mielestä?Se että en kuuntelee teitä,en tee kun palstalla käsketään,en tee muut työt?Luulettekö että huono äiti olen,en ajattelee ikinä lapsia,en tee mitään lasten varten ,en ole ikinä heijän kanssa,olen huono vaimo,mies on ihan hullu?
Miksi vain te olette täydellisiä?Ja muut varsinkin Viro,venäläiset ihan paskoja?
Minua ihmetyttää eniten tuo ammattisi. Etkö ajattele yhtään miestäsi ja lapsukaisia?
Miltä lapsestasi tuntuu, kun esim. koulussa paljastuu ammattisi? Lapset ovat raakoja, minua kiusattiin vanhemman ammatista, vaikka hän oli kunnassa virkamies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ():
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mutta sanokaa mitä mulla on sellaista että mä niin ärsyttävä olen teijän mielestä?Se että en kuuntelee teitä,en tee kun palstalla käsketään,en tee muut työt?Luulettekö että huono äiti olen,en ajattelee ikinä lapsia,en tee mitään lasten varten ,en ole ikinä heijän kanssa,olen huono vaimo,mies on ihan hullu?
Miksi vain te olette täydellisiä?Ja muut varsinkin Viro,venäläiset ihan paskoja?
Minua ihmetyttää eniten tuo ammattisi. Etkö ajattele yhtään miestäsi ja lapsukaisia?
Miltä lapsestasi tuntuu, kun esim. koulussa paljastuu ammattisi? Lapset ovat raakoja, minua kiusattiin vanhemman ammatista, vaikka hän oli kunnassa virkamies.
Anteeksi,mutta pitääkö mun lapsille kertoa kaikki ja miten niin mä en ajattelee taas kenestä,ei helvetti,mutta en ole mikään PROSTITUOITU,mä olen tanssija strippari ja mun mielestä ei mulla ole yhtään hävettävä
 
mua kans ihmetyttää
-miten joku voi tupakoida raskauden aikana?
-miten joku voi asua väkivaltaisen kanssa?
-miten ilkeä ihminen kasvatta lapsia?
-miten joku voi olla rasiisti
-miten joku voi jaaka kaikille**
-miten joku voi lyödä lasta vaikka vähän mut kuitenkin
ja paljon löytyy mulla niitä mitä mä ihmettelen kans
 
harmaja
Kysyit mitä sä teet että olet ärsyttävä niin monen mielestä. No, varmaan osalla on muistissa ne ketjut mitä joku aika sitten oli, kun olit milloin mistäkin hysteerisenä, mutta kun sua yritettiin auttaa, et joko välittänyt ollenkaan eli nostelit omia ketjujas huudellen "lisää, lisää" tai sitten suutuit.
Esimerkiksi kaikki ne täiketjut, kun hysteeristä tekstiä teillä jylläävistä täistä säesti koppava "mä meen ottamaan silti pidennykset" vaikka kuinka moni sulle sanoi ettet voi. Sulle ei kelvannut eriävät vastaukset.

Tai ne aloitukset, monta päivässä, miten saat nopeesti painoa alas. Silloinkin suutuit, kun vastaukset ei olleet sulle mieluisia.

Tai sellainen "salamyhkäinen" itsesi jatkuva mainostus, josta tosiaan, anteeksi nyt, tulee mieleen erittäin sairaalloisen huomionkipeä ihminen joka luulee olevansa kaikkien mielenkiinnon kohteena.

Tai se, että sä olet täällä TODELLA paljon, ja aina joko miehesi tai äitisi hoitaa lapsiasi.

Tai se, että olet esitellyt itsesi paljastavissa vaatteissa kerrat toistensa jälkeen.

Tai se, kun kerrot miten sun miehesi joutuu anelemaan anteeksiantoa sulta, lahjomaan sua yms kun on sua "loukannut". Ja ne "loukkaukset" sä muistat pitkääään, täällä sitten haet huomiota ja sääliä niiden varjolla.

Ja jos joku ihmettelee sun menoa parisuhteessa tai ihan missä vaan, sinä teet selväksi ettet ole suomalainen läski tuulipukuakka vaan Rotunainen joka osaa olla kuin nainen(joka ilmeisesti sulle tarkoittaa pukeutumista paljastavasti ja lahjojen vastaanottoa miehiltä ).

Tässä nyt muutama ajatus, miksi. Ihan noin vastauksena kysymykseesi.
 
vieras
Kenenkään työpaikkoja ei täällä saisi levitellä ilman asianomaisen itsensä lupaa. Joten lopettakaa ajoissa. Vai saako kaikkien muidenkin palstalaisten työpaikat kertoa ja linkittää?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:
Kysyit mitä sä teet että olet ärsyttävä niin monen mielestä. No, varmaan osalla on muistissa ne ketjut mitä joku aika sitten oli, kun olit milloin mistäkin hysteerisenä, mutta kun sua yritettiin auttaa, et joko välittänyt ollenkaan eli nostelit omia ketjujas huudellen "lisää, lisää" tai sitten suutuit.
Esimerkiksi kaikki ne täiketjut, kun hysteeristä tekstiä teillä jylläävistä täistä säesti koppava "mä meen ottamaan silti pidennykset" vaikka kuinka moni sulle sanoi ettet voi. Sulle ei kelvannut eriävät vastaukset.

Tai ne aloitukset, monta päivässä, miten saat nopeesti painoa alas. Silloinkin suutuit, kun vastaukset ei olleet sulle mieluisia.

Tai sellainen "salamyhkäinen" itsesi jatkuva mainostus, josta tosiaan, anteeksi nyt, tulee mieleen erittäin sairaalloisen huomionkipeä ihminen joka luulee olevansa kaikkien mielenkiinnon kohteena.

Tai se, että sä olet täällä TODELLA paljon, ja aina joko miehesi tai äitisi hoitaa lapsiasi.

Tai se, että olet esitellyt itsesi paljastavissa vaatteissa kerrat toistensa jälkeen.

Tai se, kun kerrot miten sun miehesi joutuu anelemaan anteeksiantoa sulta, lahjomaan sua yms kun on sua "loukannut". Ja ne "loukkaukset" sä muistat pitkääään, täällä sitten haet huomiota ja sääliä niiden varjolla.

Ja jos joku ihmettelee sun menoa parisuhteessa tai ihan missä vaan, sinä teet selväksi ettet ole suomalainen läski tuulipukuakka vaan Rotunainen joka osaa olla kuin nainen(joka ilmeisesti sulle tarkoittaa pukeutumista paljastavasti ja lahjojen vastaanottoa miehiltä ).

Tässä nyt muutama ajatus, miksi. Ihan noin vastauksena kysymykseesi.

TÄYSI PEESI
 
naine
Mun kokemuksen mukaan virolaisella on loukkauksien suhteen ikuinen muisti,
kun loukkaat jotenkin, vaikka vahingossa, se kulkee kuolemaan asti muistutuksena perässä.
Siis parisuhteessa.
 
öö.
Ihan tälleen satunnaisena vierailijana täytyy sanoa, että jos jonkun puolesta hävettää, niin suomalaisten naisten. Samantekevää, onko kyseessä provo vai ei. Mutta te paljastatte ikävä kyllä todellisen karvanne, ja aika ruma on kuva.

Ja sitten vielä hurskastellaan, että Savannan lapset joutuvat koulukiusatuiksi. Te itse ylläpidätte maailmaa, jossa erilaisuuden kiusaaminen on sääntö eikä poikkeus. Ja lapset oppivat aina parhaiten aikuisten mallista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja öö.:
Ihan tälleen satunnaisena vierailijana täytyy sanoa, että jos jonkun puolesta hävettää, niin suomalaisten naisten. Samantekevää, onko kyseessä provo vai ei. Mutta te paljastatte ikävä kyllä todellisen karvanne, ja aika ruma on kuva.

Ja sitten vielä hurskastellaan, että Savannan lapset joutuvat koulukiusatuiksi. Te itse ylläpidätte maailmaa, jossa erilaisuuden kiusaaminen on sääntö eikä poikkeus. Ja lapset oppivat aina parhaiten aikuisten mallista.
Mikäs hurskastelija sieltä tupsahti. :D Olisin todella huolissani jos seksityöläisen ammatti olisi yksi vaihtoehto tytöille, kuten näkemässäni Virolais dokkarissa oli.
Kyllä nuo ammatit herättävät kohua, aivan sama ollaanko Suomessa vai Italiassa. Turha hurskastelijankaan on muuta väittää.
 

Yhteistyössä